Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen zijn Criminelen!

Pagina's : [1] 2

LZN
17-01-2004, 21:35

Ik wordt echt doodziek van al dat gezeik over ontspoorde marokkaanse jongeren. En ja natuurlijk heb je ze, maar dat is toch ook maar 0.03 % procent van alle marokkanen. Als je de media moet geloven dan zijn wij heel slechte buitenlanders. En dan zeggen ze dat er niet gediscrimineerd wordt in nederland. Eerst waren het de negers, toen je turken en nu zijn wij aan de beurt. Als ik over straat loop zie ik alleen maar negers die herrie schoppen (ik wil ze niet beledigen of zo) Maar het enige dat je de laatste tijd hoort is Marokkanen. Vorige keer las ik in de metro-krant "binnenkort zal er een nieuwe generatie marokkanen zijn die hoop opgeleid is" en dat mooie stuk over marokkanen stond helemaal in het midden van de krant in een stukje van 4 bij 4 cm. Ik bedoel...... vorige keer hoorde ik op het RTL-nieuws " een groepje van 15 marokkaanse jongeren heeft herrie geschopt" Wordt je daar nou boos over of niet??????? Misschien denken jullie wel..... waar maak je je druk om? maar door die k.u.t media worden wij allemaal met de nek aangekeken. En nou is mijn grote vraag aan jullie...... ZIJN JULLIE HET EENS MET DE MEDIA?????? Tace care. :zwaai: .

ik_oke_is
17-01-2004, 21:37
Origineel gepost door CantLet_YouGo Ik wordt echt doodziek van al dat gezeik over ontspoorde marokkaanse jongeren. En ja natuurlijk heb je ze, maar dat is toch ook maar 0.03 % procent van alle marokkanen. Als je de media moet geloven dan zijn wij heel slechte buitenlanders. En dan zeggen ze dat er niet gediscrimineerd wordt in nederland. Eerst waren het de negers, toen je turken en nu zijn wij aan de beurt. Als ik over straat loop zie ik alleen maar negers die herrie schoppen (ik wil ze niet beledigen of zo) Maar het enige dat je de laatste tijd hoort is Marokkanen. Vorige keer las ik in de metro-krant "binnenkort zal er een nieuwe generatie marokkanen zijn die hoop opgeleid is" en dat mooie stuk over marokkanen stond helemaal in het midden van de krant in een stukje van 4 bij 4 cm. Ik bedoel...... vorige keer hoorde ik op het RTL-nieuws " een groepje van 15 marokkaanse jongeren heeft herrie geschopt" Wordt je daar nou boos over of niet??????? Misschien denken jullie wel..... waar maak je je druk om? maar door die k.u.t media worden wij allemaal met de nek aangekeken. En nou is mijn grote vraag aan jullie...... ZIJN JULLIE HET EENS MET DE MEDIA?????? Tace care. :zwaai: :confused: :maf3:

ik_oke_is
17-01-2004, 21:40
Origineel gepost door CantLet_YouGo Wil je hiermee zeggen dat ik geen gelijk heb? je hebt gelijk ..... :maf3:

LellaOuarda
17-01-2004, 21:40
eljahoed ze maken het alleen maar erger en ze willen onz het land uitschoppen maar mij schop je niet zomaar weg :ego:

sneakynawal
17-01-2004, 21:48

Er zijn inderdaad honden die het voor ons verzieken! Maar die negatieve vibes voel ik hier niet! Ze moeten het zelf weten...en men moet niet meer in hokjes gaan denken!! Je krijgt er alleen maar hoofdpijn van! Ik weet van mezelf wat ik te bieden heb, aan de samenleving....en ik ga me niet lopen druk maken om wat anderen denken, of wat de honden doen...ik kijk naar mezelf! Dat vind ik :zwaai:

Jamal_fes
17-01-2004, 21:50
Marokkanen zijn Criminelen! (Bericht #) Ik wordt echt doodziek van al dat gezeik over ontspoorde marokkaanse jongeren. En ja natuurlijk heb je ze, maar dat is toch ook maar 0.03 % procent van alle marokkanen. Als je de media moet geloven dan zijn wij heel slechte buitenlanders. En dan zeggen ze dat er niet gediscrimineerd wordt in nederland. Eerst waren het de negers, toen je turken en nu zijn wij aan de beurt. Als ik over straat loop zie ik alleen maar negers die herrie schoppen (ik wil ze niet beledigen of zo) Maar het enige dat je de laatste tijd hoort is Marokkanen. Vorige keer las ik in de metro-krant "binnenkort zal er een nieuwe generatie marokkanen zijn die hoop opgeleid is" en dat mooie stuk over marokkanen stond helemaal in het midden van de krant in een stukje van 4 bij 4 cm. Ik bedoel...... vorige keer hoorde ik op het RTL-nieuws " een groepje van 15 marokkaanse jongeren heeft herrie geschopt" Wordt je daar nou boos over of niet??????? Misschien denken jullie wel..... waar maak je je druk om? maar door die k.u.t media worden wij allemaal met de nek aangekeken. En nou is mijn grote vraag aan jullie...... ZIJN JULLIE HET EENS MET DE MEDIA?????? GROOT GELIJK!!!! weet je wat het is ???Het gaat steeds slechter met deze K*U*T Land,vandaar dat ze steeds opozoek zijn naar iemand waaraan zij de schuld gaan geven enz,en er zijn marokkaanen ie hiermee helpen,snap je!Wallah ik ben het helemaal zat,ergisteren kijk ik even naar rondomtien*&Nova,wallkah ik dacht daarna meer dan 10 keer om terug te keren naar Marokko.en serieus hee.er is geen leven hier in NlL,nirt dat het slecht gaat met mij ofz,maar allen om het feit dat het steeds duidelijk wordt dat zij ons graag het land zien eruit gaan,en dat vind ik dat je het zelf moet doen,ipv dat zij jou eruit gaan goeien,Mohim!het is nou eenmaal zo!we kunnen er weinig aan doen,hee vergeet een ding er zijn wel jongens/meisjes ie het tegendeel laten zien,dat we dus slecht zijn,daar kijken ie Hollanders graag na,als een van ons laat zien dat we goed bezig zijn enz,kijken zij er echt niet naar.Wallah. EWA VERDER HOOP IK,DAT HET OOIT NOG GOED KOMT MET MAROKKOEN DAN KUNNEN WE EINDELIJK DEZE K*U*K LAND VERLATEN EN HEEL GRAAG ZELF "IK WEL ALTHANS".

lailalicious
17-01-2004, 21:52
Origineel gepost door CantLet_YouGo Ik wordt echt doodziek van al dat gezeik over ontspoorde marokkaanse jongeren. En ja natuurlijk heb je ze, maar dat is toch ook maar 0.03 % procent van alle marokkanen. Als je de media moet geloven dan zijn wij heel slechte buitenlanders. En dan zeggen ze dat er niet gediscrimineerd wordt in nederland. Eerst waren het de negers, toen je turken en nu zijn wij aan de beurt. Als ik over straat loop zie ik alleen maar negers die herrie schoppen (ik wil ze niet beledigen of zo) Maar het enige dat je de laatste tijd hoort is Marokkanen. Vorige keer las ik in de metro-krant "binnenkort zal er een nieuwe generatie marokkanen zijn die hoop opgeleid is" en dat mooie stuk over marokkanen stond helemaal in het midden van de krant in een stukje van 4 bij 4 cm. Ik bedoel...... vorige keer hoorde ik op het RTL-nieuws " een groepje van 15 marokkaanse jongeren heeft herrie geschopt" Wordt je daar nou boos over of niet??????? Misschien denken jullie wel..... waar maak je je druk om? maar door die k.u.t media worden wij allemaal met de nek aangekeken. En nou is mijn grote vraag aan jullie...... ZIJN JULLIE HET EENS MET DE MEDIA?????? Tace care. :zwaai: je hebt helemaal gelijk meissie..genoeg goede marokanen die niet crimineel zijn..maarjah dat vind de media dus nie zo interessant als een marokaan die criminele activiteiten doet...mja nu zijn ook de turken aan de beurt..vooral sinds die mourad gedoe uit den haag met die conrector

lailalicious
17-01-2004, 21:57
Origineel gepost door CantLet_YouGo Meisie?? :huil2: whauahhaa sorryyyyyyyyyyy wejuahahahaha ik keek niet eens goed naar je profiel ofzo ...zit er gewoon standaard in 'ey meissie' mwuhahaha sorry :D :D :zwaai: :zwaai: mja

mocro_chicaaa
17-01-2004, 21:59
kijk marokkanen doen iets ....en ze worden gelijk nagekeken overal komen ze te staan in kranten etc maar nu met die turk murat de nederlanders in mijn omgeving letten er niet eens op dat et een turk was.. en in de kranten of op het nieuws hebben ze het alleen maar over allochtonen...de marokkanen en de turken terwijl de marokkanen er deze keer helemaal niet mee te maken hebben maarja we kunnen er toch niets aan veranderen het zal denk ik altijd zo blijven helaas....

lailalicious
17-01-2004, 22:01
Origineel gepost door CantLet_YouGo Try 2 Make Contact with the GOOD boys... :gsm: mwuahaha hoe bedoel je :rolleyes:

Jamal_fes
17-01-2004, 22:04
Eastboy Junior Lid Online Lid sinds: 03-12-2003 Geslacht: Man Locatie: Amsterdam Aantal berichten: 228 Wij Marokkanen???? (Bericht #) Ik denk dat wij Marokkanen die negatieve beeld zelf hebben gecreerd. Stel er komen Nederlanders in Marokko leven wij laten dat toe ze bouwen een toekomst in ons land sommige rijden er in mooiere auto's. En dan gaan ze ons lastig vallen bestellen,bedreigen,vermoorde,van ons uitkering geniten waar we heel hard voor moeten werken en nog veel meer.Wat zouden wij Marokkanen dan gedaan hebben?????? Ik bedoel maar je komt in een land waar er goed voor je gezorgd word als je dat zelf niet kan.Dus dames en heren Hamd allah en gedraag je zo als dat hoort. Ik kan nog veel meer schrijven tot pagina's vol maar om eerlijk te zijn heb ik daar geen zin in.Dus probeer je te gedragen en help andere die daar moeite mee hebben. Want je Marokkaanse broeder is tenslotte je visite kaartje. Gelijk heeft ie ook!

lailalicious
17-01-2004, 22:05
Origineel gepost door mocro_chicaaa kijk marokkanen doen iets ....en ze worden gelijk nagekeken overal komen ze te staan in kranten etc maar nu met die turk murat de nederlanders in mijn omgeving letten er niet eens op dat et een turk was.. en in de kranten of op het nieuws hebben ze het alleen maar over allochtonen...de marokkanen en de turken terwijl de marokkanen er deze keer helemaal niet mee te maken hebben maarja we kunnen er toch niets aan veranderen het zal denk ik altijd zo blijven helaas.... weet je wat t ook is ze zeggen allen murat..dat kan ook een mocro zijn..je zal nog eerder denken aan een mocro..en ze zeggen niet erbij dat t een turk is..dus gaan veel mensen weer denken dat t een mocro is..tis maar een paar x gezegd dat t een turk is..maar veel nederlanders weten volgensmij t verschil niet tussen marokanen turken algerijnen enzo..ze denken allemaal een pot nat die allochtonen :kwaad:

hasna_the_best
17-01-2004, 22:06
ik ben het helemaal met je eens :goedzo: want als je kijkt zie je dat juist de Nederlanders van die meisjes verkrachten en misbruiken nog nooit heb ik gehoord dat een marokkaan dat doet etc en ik vind dat er best wel wat meer positieve dingen in de media moete komen over de Marokkanen

hasna_the_best
17-01-2004, 22:15
Origineel gepost door CantLet_YouGo Wil je effe op MSN komen..? zit al op msn :maf:

Glimlachje
17-01-2004, 22:29

Origineel gepost door CantLet_YouGo Ik wordt echt doodziek van al dat gezeik over ontspoorde marokkaanse jongeren. En ja natuurlijk heb je ze, maar dat is toch ook maar 0.03 % procent van alle marokkanen. Als je de media moet geloven dan zijn wij heel slechte buitenlanders. En dan zeggen ze dat er niet gediscrimineerd wordt in nederland. Eerst waren het de negers, toen je turken en nu zijn wij aan de beurt. Als ik over straat loop zie ik alleen maar negers die herrie schoppen (ik wil ze niet beledigen of zo) Maar het enige dat je de laatste tijd hoort is Marokkanen. Vorige keer las ik in de metro-krant "binnenkort zal er een nieuwe generatie marokkanen zijn die hoop opgeleid is" en dat mooie stuk over marokkanen stond helemaal in het midden van de krant in een stukje van 4 bij 4 cm. Ik bedoel...... vorige keer hoorde ik op het RTL-nieuws " een groepje van 15 marokkaanse jongeren heeft herrie geschopt" Wordt je daar nou boos over of niet??????? Misschien denken jullie wel..... waar maak je je druk om? maar door die k.u.t media worden wij allemaal met de nek aangekeken. En nou is mijn grote vraag aan jullie...... ZIJN JULLIE HET EENS MET DE MEDIA?????? Tace care. :zwaai: Ik ben het helemaal met je eens!!! Ik ben het ook zat!!! :kwaad:

Pagina's : [1] 2