Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : I Need A Man

TheFemme_Fatale
01-10-2002, 19:30

DAMES WAT ZOEKEN JULLIE IN EEN JONGEN???? Wat is een Pre, en wat is mooi meegenomen??? Waar wordt je opslag verliefd op??? :Iluvu:

ZiLaaL
01-10-2002, 19:33
mooie handen :rolleyes:

TheFemme_Fatale
01-10-2002, 19:37
Ik zelf val op jongens die heel erg verzord zijn, ijdel... Leuk gekleed en leuk uitzien.. De ogen moeten mooi, groot en donker zijn!! :Iluvu: Hij moet studeren, want een leuk kopppie alleen is niks, en hij mag absoluut niet roken!!! :verliefd: Verder moet hij natuurlijk lief grappig zijn.. En het moet iemand waar ik me bij op mijn gemak voel... :love2: En hij moet een Marokkaan zijn, daar val ik nu eenmaal op... :koppel: Ik ben deze jongen nog niet tegen gekomen, maar I'm just a girl.. heb nog genoeg tijd... :staart:

Lady_moi
01-10-2002, 19:54
hmmmmm gelijk heb je go for it girl :D

Dida
01-10-2002, 20:12

hij mot een BAAN hebben Ciao bAby ;)

Lady_moi
01-10-2002, 20:15
ahja en geen illegale

Hanaetje
01-10-2002, 20:35
Ik val op een man zijn karakter........ Eeen man kan de knapste van de wereld zijn MAAR als hij een karakter dat zoo rot is als een appel .....Is dat ZEKER een afknapper , he can LEAVE ---) their is the door ! :D Ooh jaa ik val ook op een man met een leuke, sexy smile .:stout:.... En het allerbelangrijkste ik smelt voor gespierde benen grrrrrrrrr:stout: That is it folkzz ! :D Thalla Hanae The One And Ony VIP-Lid ! xxx

TheFemme_Fatale
01-10-2002, 20:42
JA ZER KARARKTER EN DE LACH..... :Iluvu:

soesiagirl
01-10-2002, 20:48
JA NOU IK VAL OP MAROKAANSE JONGENS DIE STYLE HEBBEN VAN KLEDING, HIJ MOET EEN BEETJE GEK ZIJN, IK MOET OM HEM KUNNEN LACHEN, EN HIJ MOET OF NOG STUDEREN OF ENE BAAN HEBBEN. hiJ MOET EEN LEKKER KONTJE HEBBEN. DAT WAS HET WEL EEN BEETJE. EN NATURULIJK DAT SPREEKT VOOR ZICH DAT HIJ LIEFT MOET ZIJN ENZOVOORT.

ZiLaaL
01-10-2002, 21:09
VERGELEKEN MET JULLIE EISEN BEN IK WEL ERG SIMPEL! :D ik wil alleen mooie handen.... :D

Oogappeltje
01-10-2002, 23:03
Voor mij moet een man mooie ogen hebben. Hij moet er ook goed uitzien, maar niet te goed. Te mooie jongens vind ik niks, dat is mij te ijdel. Qua innerlijk moet een man op de eerste plaats EERLIJK zijn. (wat helaas niet veel voorkomt :( ) P.s: en nou scheer ik absoluut niet alle mannen over een kam Ma3a Salama