Bekijk originele versie : mijn vrouw gaat vreemd denk ik
tonymontana
17-01-2004, 20:33
jah mensen ik vertrouwde haar en lette niet goed op wat ze deed maar na 1 jaar flashed ze me ik heb haar betrapt op msn ze had hele geile gesprekken met onbekende marokkaanse jongens ik ben er achter gekomen toen ik een msn versie stiekem heb gedownload die ook de gesprekken bewaarde de zogenaande/ gevreesde chatlogs toen ik haar met deze gesprekkken confronteerde zei ze dat t alleen maar msn was waarna ik helemaal lijp werd en haar naar haar vader heb gebracht en hem gezecht dat hij zn kegba hier mag houden :jammer:
msn en getrouwde vrouwen gaat niet samen :rolleyes:
Esma_tanger
17-01-2004, 20:41
zo wat voor erg voor je man, alle tijd heb in haar gestoken. Ik zou kapot gaan, als mijn man op msn allemaal vieze gesprekke voert met vreemdelingen. Maar ja, leven is hard!
Thalla
Anissa_bel
17-01-2004, 20:42
DAT IS ECHT EEN GELOGEN VERHAAL ! Sommige mensen zijn echt niet 100 procent en plaatsen van die absurde topics :maf:
:lol: je doet me lachen!
Origineel gepost door aichakendisa
haha bustedddd
heeft ze trouwens jouw chatlogs ook gezien?? :D :zwaai: :
:lol: waarschijnlijk niet, dan had ze hem er uit gegooid
praatjes
17-01-2004, 20:42
Slechte zaakje
tonymontana
17-01-2004, 20:46
Origineel gepost door Anissa_bel
DAT IS ECHT EEN GELOGEN VERHAAL ! Sommige mensen zijn echt niet 100 procent en plaatsen van die absurde topics :maf:
:lol: je doet me lachen!
sorry :confused:
Anissa_bel
17-01-2004, 20:52
Als je een gelovige jongen bent die ouders respecteert, waarom heb je van die ongepaste taal tegen haar vader gebruikt?
dat ze een k****** is ?
Als je dat zou zeggen ( het woord ) dan moet er toch een tegenreactie komen van de ouder niet?
Situatie als volgt: :stomp:
Meimkensch dat je die woord zou gebruiken!
tonymontana
17-01-2004, 20:57
Origineel gepost door Anissa_bel
Als je een gelovige jongen bent die ouders respecteert, waarom heb je van die ongepaste taal tegen haar vader gebruikt?
dat ze een k****** is ?
Als je dat zou zeggen ( het woord ) dan moet er toch een tegenreactie komen van de ouder niet?
Situatie als volgt: :stomp:
Meimkensch dat je die woord zou gebruiken!
ik ben niet gek hoor!!!!!
Riffia_ala_RIf
17-01-2004, 21:20
Origineel gepost door tonymontana
jah mensen ik vertrouwde haar en lette niet goed op wat ze deed maar na 1 jaar flashed ze me ik heb haar betrapt op msn ze had hele geile gesprekken met onbekende marokkaanse jongens ik ben er achter gekomen toen ik een msn versie stiekem heb gedownload die ook de gesprekken bewaarde de zogenaande/ gevreesde chatlogs toen ik haar met deze gesprekkken confronteerde zei ze dat t alleen maar msn was waarna ik helemaal lijp werd en haar naar haar vader heb gebracht en hem gezecht dat hij zn kegba hier mag houden :jammer:
msn en getrouwde vrouwen gaat niet samen :rolleyes:
EERST schryf je me vrouw gaat vreemd denk ik
en daarna zeg je dat je haar hebt betrapt
wat is het nou? :rolleyes:
BoRn_2_BiAtCh
17-01-2004, 21:28
leuk verhaaltje, ik geef je een 1,8 voor de moeite
BoRn_2_BiAtCh
17-01-2004, 21:31
Origineel gepost door CantLet_YouGo
:giechel: :giechel: :giechel:
Ie Gekkiee...
Ja na al die bla topic's van hem, had ik toch wel verw8 dat ie met iets sterkers zou komen aanzetten...:D...:maf:
RealFaiZaatjuh
17-01-2004, 21:50
oo vies hoor maarjah tis toch alleen msn tzijn alleen maar gesprekken toch.....
tenminste dat mag ik wel hopen maarjah ga is efgfe goed met haar praten en aan haar vragen waarom heb je dit en dat gedaan snapie lmohiem heel veel succes
tonymontana
17-01-2004, 22:50
Origineel gepost door BoRn_2_BiAtCh
leuk verhaaltje, ik geef je een 1,8 voor de moeite
get a face-lift ugly :rolleyes:
alhoceima_boy15
17-01-2004, 22:55
ewa lekker voor haar
NAOUALNORA
17-01-2004, 23:02
Ewa wat moet ik hier op zeggen.........
Ik snap sowieso niet wat een getrouwde vrouw op msn doet.
Dat vindt ik gewoon belachelijk. Als je getrouwd bent dan ga
je toch niet chatten met anderen. Maar ja!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.