Bekijk originele versie : HP DE TIJD: Hoofddoekjes Af!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
sneakynawal
17-01-2004, 19:42
http://www.netdirect.nl/campaign/covers_aanbiedingen/cover_aanbieding_hp.jpg
Je zou eens in dat blad moeten bladeren...ga meteen naar blz 23... je ziet dan het covergirl in 4 verschillende posities!
Foto 1: Met hoofddoek op! :)
Foto 2: Ze plaatst haar hand op haar hoofddoek!!
Foto 3: Ze trekt aan haar hoofddoek!!! :eek:
Foto 4: Madame is hoofddoekloos!!!! :confused: (en ze lacht er zo dom bij)
Ik stond er wel van te kijken..., ik ga er niet van uit dat ze een echte praktiserende Moslima was...want zoiets zou je niet gaan doen...
Uhm...kijk zelf maar!
En wat stond er in het artikel, vertel even dan hoef ik niet te bladeren.....
AlHoceima_Leila
17-01-2004, 19:47
Origineel gepost door sneakynawal
http://www.netdirect.nl/campaign/covers_aanbiedingen/cover_aanbieding_hp.jpg
Je zou eens in dat blad moeten bladeren...ga meteen naar blz 23... je ziet dan het covergirl in 4 verschillende posities!
Foto 1: Met hoofddoek op! :)
Foto 2: Ze plaatst haar hand op haar hoofddoek!!
Foto 3: Ze trekt aan haar hoofddoek!!! :eek:
Foto 4: Madame is hoofddoekloos!!!! :confused: (en ze lacht er zo dom bij)
Ik stond er wel van te kijken..., ik ga er niet van uit dat ze een echte praktiserende Moslima was...want zoiets zou je niet gaan doen...
Uhm...kijk zelf maar!
Stom wijf zeg .
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Stom wijf zeg .
Zeker is dat een stom wijf.
Wie doet dat nou.
Khanoussi
17-01-2004, 19:58
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Stom wijf zeg .
Kan je je mening misschien ook onderbouwen ?
Het komt er nu op neer , dat elke vrouw die haar hoofddoek afdoet een stom wijf is :confused:
lady_maroc86
17-01-2004, 19:59
nou jah zeg probeert die heks onze(moslima's) imago naar beneden te halen ofzo ................. wat niet lukt hoop ik.
LAAT IEDER1 VERDOMD IN HUN EIGENWAARDE..................
IS DAT TEVEEL GEVRAAGD.............................BLIJKBAAR!
MAAR ZUSTERS LAAT JULLIE A.U.B. NIET VOOR EEN BAAN JE HOOFDDOEK AFDOEN..................GELD KAN JE NIET MEENEMEN NAAR HET HIERNAMAALS.........NEEM MEE WAT JE HELPT HET PARADIJS TE BETREDEN NOT THE MONEY.........................
ALS JE VERTROUWEN HEB IN ALLAH KOMT INSCHA'ALLAH ALLES GOED
HET GA JE GOED LADIESZZZZZZZZZZZZZZZ AND BOYZZZZZZZZZZ
LAAT JE NIET VERLEIDEN EN MISLEIDEN DOOR DIE YAHOUD DAT IS WAT ZE WILLEN.....................
YOU'RE NOT A GIVER ARE YOU............................
Ik snap het verband vrij en hoofddoek niet...
De mens kiest voor de islam...en zo kiest de vrouw ook voor
de hoofddoek. Ik zie niet in dat een vrouw niet vrij is als ze
een hoofddoek om heeft. Maar het is HP de tijd maar (rechts georienteerd)!
Waar mensen zich druk om kunnen maken!!!
Origineel gepost door Khanoussi
Het komt er nu op neer , dat elke vrouw die haar hoofddoek afdoet een stom wijf is :confused:
sneakynawal zei dat ze er dom bij lachte dus ze vond het wellicht niet erg.
Je hoofddoek kan je niet zomaar afdoen.
allah swt is groot.
Begrijp dat als je eenmaal met hoofddoek begint moet je er niet mee stope ik denk dat ze haar daarom een stom wijf vind want ik vind dat ook.
AlHoceima_Leila
17-01-2004, 20:06
Origineel gepost door Khanoussi
Kijk voor jou is het misschien moeilijk om te bergijpen maar ik als moslim begrijp niet waarom iemand dat doet , het mag gewoon niet snap je
sneakynawal
17-01-2004, 20:07
Origineel gepost door rnaj
En wat stond er in het artikel, vertel even dan hoef ik niet te bladeren.....
Hoofddoekjes af!
Nadat religieuze symbolen in de klaslokalen van Frankrijk zijn verboden, wil het hoofddoekjesdebat in Nederland maar niet op gang komen. De tolerantie is hier namelijk grenzeloos - zelfs tegenover weinig verlichte principes. Er zijn redenen genoeg om het Franse voorbeeld te volgen.
Dan worden er twee en een half pagina geouwehoerd waarom de hoofdoek af moet...! Er staat ook in dat Nederland een seculiere staat is ondanks allerlei vezuilde tradities. Je bent eerst burger, dan pas gelovige.
Gelijkheid tussen seksen, scheiding tussen kerk en staat, en vrijheid van meningsuiting dienen te allen tijde zwaarder te wegen dan godsdienstige principes uit een heilig boek. Dat geldt voor islamitische scholen evengoed als voor christelijke. Op basis van zulke fundamenteler principes kunnen zowel bijzondere scholen als openbare scholen met goed recht een hoofddoekverbod instellen.
Of dit stukje:
Nederlandse scholen zouden het Franse voorbeeld moeten volgen: hoofddoeken zijn hier niet gepast. Afgezien van genoemde argumenten - gelijkwaardigheid van de seksen, scheiding van kerk en staat, en neutraliteit van de overheid - zijn daar nog andere belangrijke redenen voor te noemen.
Moslima's zouden niet alleen solidair moeten zijn met hun onderdrukte zusters in totalitaire islamstaten, die als een 'wandelenden gevangenis' door het leven moeten, maar evengoed met Nederlandse vrouwen die graag in een zomerjurk door de stad fietsen zonder voor **** te worden uitgemaakt. Als straks het merendeel van de vrouwen bedekt over straat gaat - wat in sommige wijken in de Randstad al het geval is - welke consequenties zal dat hebben voor de seksuele opvoeding van jonge mannen? Bij het geringste naakt zullen ze je willen aanraken, knijpen, verkrachten, want dat is het signaal dat het hoofddoekje uitdraagt: zij die hem niet dragen, zijn onrein en vragen er dus om lustobjecten te zijn.
Rnaj, nog meer..?
AlHoceima_Leila
17-01-2004, 20:07
Origineel gepost door goddeloos
Een slimme meid is op de hoofddoekloze toekomst voorbereid!
Vind jij misschien , maar gelukkig zijn er genoeg mensen die daar anders over denken
Origineel gepost door goddeloos
Een slimme meid is op de hoofddoekloze toekomst voorbereid!
Wrong!!
Als je verder dan je goddeloze neus kijkt dan
zie je dat er een hiernamaals is!!
sneakynawal
17-01-2004, 20:11
Origineel gepost door noui
sneakynawal zei dat ze er dom bij lachte dus ze vond het wellicht niet erg.
Je hoofddoek kan je niet zomaar afdoen.
allah swt is groot.
Begrijp dat als je eenmaal met hoofddoek begint moet je er niet mee stope ik denk dat ze haar daarom een stom wijf vind want ik vind dat ook.
Inderdaad! Als je een hoofddoek op doet als een praktiserende moslima...dan ga je niet in zo'n blad staan...en dat je dan zo gaat poseren... met zo'n grijns van: zo kan het ook....en blijkbaar is deze dame niet eens praktiserend, maar ze maakt zo de praktiserende moslima's wel belachelijk! Vind ik zelf! Ik draag zelf geen hoofddoek, maar ik irriteer me mateloos aan haar! Zij is echt diep gezonken, vind ik! Maar goed...dat is mijn mening! Ik zou zeggen, ga maandag de boekwinkel binnen...pak dat blad, ga naar blz 23 en dan zie je 4 foto's op 1 blad (ze hebben er echt aandacht aan besteed)... dan kan je zelf oordelen!!!
sneakynawal
17-01-2004, 20:13
Origineel gepost door K_Prone
Ik snap het verband vrij en hoofddoek niet...
De mens kiest voor de islam...en zo kiest de vrouw ook voor
de hoofddoek. Ik zie niet in dat een vrouw niet vrij is als ze
een hoofddoek om heeft. Maar het is HP de tijd maar (rechts georienteerd)!
Waar mensen zich druk om kunnen maken!!!
Ik maak me druk om die fotoreportage!
Zoiets hoort niet!
Origineel gepost door sneakynawal
Ik maak me druk om die fotoreportage!
Zoiets hoort niet!
Neej dame ik had het over de reporteurs van
dit artikel niet over jou...:D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.