Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huizenmarkt lening afsluiten in marokko

Pagina's : [1] 2 3

Mocrovelli1989
17-07-2008, 20:57

Als student wanneer je niks verdient hoe kan je een lening afsluiten rond de 100.000 euro, Ik had gehoord een rekeningnummer openen sa3bi en een jaar of twee 100 of 200 euro per maand over te maken, zodat je die lening toegewezen krijgt: zou er graag meer over willen weten en waar je het best kan rond kijken voor grond dat snel in waarde stijgt

microsoft
17-07-2008, 23:12
haha mensen verdienen niks en willen een lening afsluiten, als je als buitenlander een hypotheek wilt afsluiten moet je min 3 maandloonstrookjes overhandigen, tenzij je uiteraard mensen kent binnen de bank.

Don_Zakaria
18-07-2008, 05:58
mensen in marokko zijn niet op hun achterhoogd gevallen! laatst zelfs van een vestigingsmanager van Banque Populaire vernomen dat ze een notitie hebben ontvangen (van het hoofdkantoor) waarin staat dat ze de leningen aan mensen uit het buitenland aan banden moeten leggen door deze zoveel mogelijk te bemoeilijken! op mijn vraag "waarom?" kwam het antwoord: "ze betalen niet!" iemand sluit een lening van 100.000 euro aan waar hij maandelijks een vast bedrag voor moet betalen van minimaal 500 euro terwijl hij een uitkering heeft van 900 euro! denkt slim te zijn door met vervalste papieren in marokko een lening te krijgen omdat daar alles rezegeur en manneschijn lijkt vervolgens komt diegene in nederland terug en wordt weer wakkergeschud door de feitelijke situatie: * geen betalingen van de maandelijkse termijnen * huis weg in marokko * juridische procedure (die je geheid verliest tegen een bank in marokko) dit is maar om aan te geven dat je minimaal een baan met een minimumloon moet hebben om aan zoiets te beginnen...

Jongenman83
18-07-2008, 07:18
Lang leve het zwart geld dus..

Don_Zakaria
18-07-2008, 07:22

Lang leve het zwart geld dus.. :hihi:

Mocrovelli1989
24-07-2008, 16:51
Lang leve het zwart geld dus.. yeeeeehh piraat ewaaa

Kalthoum
04-08-2008, 01:29
Als student wanneer je niks verdient hoe kan je een lening afsluiten rond de 100.000 euro, Ik had gehoord een rekeningnummer openen sa3bi en een jaar of twee 100 of 200 euro per maand over te maken, zodat je die lening toegewezen krijgt: zou er graag meer over willen weten en waar je het best kan rond kijken voor grond dat snel in waarde stijgt Via WAFFAABANK kun je duidelijke informatie krijgen. Als je wilt kan ik je een nummer geven van mijn contactpersoon. Kijk maar.. ik zelf zit bij WaFFAbank. Heb je meer dan 3000 euro dan heb je al recht op veel service. Eerlijk gezegd regelen mijn broers dit voor me maar ik kan je wie weet wel het nummer doorgeven. K,.

setouta
04-08-2008, 08:36
Via WAFFAABANK kun je duidelijke informatie krijgen. Als je wilt kan ik je een nummer geven van mijn contactpersoon. Kijk maar.. ik zelf zit bij WaFFAbank. Heb je meer dan 3000 euro dan heb je al recht op veel service. Eerlijk gezegd regelen mijn broers dit voor me maar ik kan je wie weet wel het nummer doorgeven. K,. Ik zou graag wat info van je willen. We willen ook een huis kopen we werken allebij fulltime hoe kan ik er dan voor in aanmerking komen en wat zijn de eisen?

Mocrovelli1989
05-08-2008, 14:59
up pm mij nmr alls je wil ik zit nu in nador

setouta
05-08-2008, 15:23
up pm mij nmr alls je wil ik zit nu in nador Hey je het etgen mij

TnawieMocro
05-08-2008, 15:43
Als student wanneer je niks verdient hoe kan je een lening afsluiten rond de 100.000 euro, Ik had gehoord een rekeningnummer openen sa3bi en een jaar of twee 100 of 200 euro per maand over te maken, zodat je die lening toegewezen krijgt: zou er graag meer over willen weten en waar je het best kan rond kijken voor grond dat snel in waarde stijgt atijari wafa bank stelt dit beschikbaar. Het klopt wat deze jongeman zegt. Als je maandelijks een bedrag van 100 of 200 euro via internetbankieren op je marokkaanse wafa bank rekening stort onder kenmerk : 'el istitmar' (wat vestiging/investering betekent) kun je een lening openen van inderdaad 100 miljoen franc. Hetgeen je wilt kopen grond of huis moet wel ma7foeda zijn (titré). Het beste is zo een filiaal hier in nl binnen lopen en verder informeren. Ik weet 100% dat zoiets kan, want het is me zelf duidelijk gemaakt door een goede vriend van mij die in Alhoceima atijarie wafa bank runt (lees directeur). De achterliggende gedachte is namelijk dat mocht je niet capabel zijn om de lening terug te betalen ze je grond/huis verkopen. Aangezien het een geregisteerd perceeel/huis is zal de bank zelf geen problemen ondervinden om het door te verkopen.

TnawieMocro
05-08-2008, 15:45
Ik lees dat je in nador zit? Ik kan je trouwens ook het nummer geven van al hoceima als je dat wilt?

Kixcio
05-08-2008, 15:48
Wat bedraagt de rente dan?

TnawieMocro
05-08-2008, 15:56
Wat bedraagt de rente dan? ik zou liegen als ik dat wist.

Kixcio
05-08-2008, 15:57

ik zou liegen als ik dat wist. Het is trouwens bullshit. Want dat zou betekenen dat je de lening plusminus na 80 jaar hebt afgelost haha met 100 euro in de maand. :rolleyes: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3