Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens

TheFemme_Fatale
01-10-2002, 19:04

DE POPULATIE MAROKKAANSE JONGENS IS NIET SERIEUS... (ALS HET OM EEN RELATIE GAAT MET EEN MAROKKAANSE MEID) WIE IS HET NIET MET DEZE STELLING EENS???

Moefassa
01-10-2002, 19:07
Origineel gepost door TheFemme_Fatale DE POPULATIE MAROKKAANSE JONGENS IS NIET SERIEUS... (ALS HET OM EEN RELATIE GAAT MET EEN MAROKKAANSE MEID) WIE IS HET NIET MET DEZE STELLING EENS??? Hoe kom je hierbij? Weet je hoeveel marokkaanse jongens een serieuse relatie hebben.

TheFemme_Fatale
01-10-2002, 19:18
Origineel gepost door Moefassa Hoe kom je hierbij? Weet je hoeveel marokkaanse jongens een serieuse relatie hebben. LEES GOED!! Ik zei: WIE IS HET MET DEZE STELLING EENS!!!!! Ik zeg niet dat ik er zo over denk, absoluut niet, maar ik weet wel omdat er altijd zo een ophef over Marokkaanse jongens en relatie, dat er wel veel mensen er zo over denken!!!!! Daarom ben ik benieuwd hoe de mensen hier erover denken!! DUSSS de volgende keer niet meteen in de aanval, maar eerst goed lezen wat er staat!!!!!!

TheFemme_Fatale
01-10-2002, 19:21
[QUOTE]Origineel gepost door Moefassa [B] LEES GOED WAT ER STAAT: WIE IS HET EENS MET DEZE STELLING Ik zeg niet dat ik er zo over denk, absoluut niet, maar ik weet wel dat er wel veel mensen zo over denken, omdat er altijd zo een ophef over Marokkaanse jongens en relatie is!!!! Daarom ben ik benieuwd hoe de mensen hier erover denken!! DUSSS de volgende keer niet meteen in de aanval, maar eerst goed lezen wat er staat!!!!!! :kwaad:

-Reda-
01-10-2002, 19:25

Origineel gepost door TheFemme_Fatale DE POPULATIE MAROKKAANSE JONGENS IS NIET SERIEUS... (ALS HET OM EEN RELATIE GAAT MET EEN MAROKKAANSE MEID) WIE IS HET NIET MET DEZE STELLING EENS??? Wat bedoel je met serieus? bedoel je dat iemand gelijk met de eerste meid waarmee hij een relatie begint trouwt???? Dan ben ik niet serieus nee...ik ben een btje jong om nu te trouwen...:D:D:D

Teaser
01-10-2002, 21:04
je hebt geljk, het zijn allemaal flashers. Echt ongelovelijk, triest gewoon. Vandaar ook dat de meiden zo bitter zijn.

Leylal
01-10-2002, 21:13
[QUOTE]Origineel gepost door TheFemme_Fatale DE POPULATIE MAROKKAANSE JONGENS IS NIET SERIEUS... (ALS HET OM EEN RELATIE GAAT MET EEN MAROKKAANSE MEID) WIE IS HET NIET MET DEZE STELLING EENS??? IK ben het niet mee eens met de stelling, er zijn zoveel marokkaanse jongens die eerst een niet serieuze relatie hebben gehad met een niet marokkaanse en wanneer ze een marokkaanse hebben, zijn ze wel serieus tenzij het marokkaanse meisje het zelf niet verpest!!!!!!! Goede mensen komen slechten mensen tegen, slechte mensen komen goede mensen tegen! maar het belangrijkste is hoe sterk jij in je schoenen staat of hoe sterk jou wil is.

Teaser
01-10-2002, 21:18
Origineel gepost door Leylal [QUOTE]Origineel gepost door TheFemme_Fatale DE POPULATIE MAROKKAANSE JONGENS IS NIET SERIEUS... (ALS HET OM EEN RELATIE GAAT MET EEN MAROKKAANSE MEID) WIE IS HET NIET MET DEZE STELLING EENS??? IK ben het niet mee eens met de stelling, er zijn zoveel marokkaanse jongens die eerst een niet serieuze relatie hebben gehad met een niet marokkaanse en wanneer ze een marokkaanse hebben, zijn ze wel serieus tenzij het marokkaanse meisje het zelf niet verpest!!!!!!! Goede mensen komen slechten mensen tegen, slechte mensen komen goede mensen tegen! maar het belangrijkste is hoe sterk jij in je schoenen staat of hoe sterk jou wil is. dat betekent dat ik dus heel slecht ben..............wat een teleurstelling