Bekijk originele versie : Marokkaanse dames zijn te duur!!
coalitiegenoot
17-01-2004, 18:40
Het zijn de duurste wijven op aarde en tegelijkertijd de armste op aarde!! daarom wil niemand met ze trouwen!! Veel eissen stellen kunnen ze wel maar zelf iets inbrengen hooo maar.. ga zelf dealen voor je geld ofzo, shieeeet ik ben het zat die geldwolven hierzo
Ga janken man..Neem dan een Hollander en hou je bek dicht en maak je niet druk..:ego:
Aardbeitje
17-01-2004, 18:46
Dan trouw je toch lekker niet! Hoef je ook niet geld uit te geven. Makkelijk toch???
Waar maak je je eigen zorgen om... marokaanse wijven me key sal7ouch of wel.. waarom zou je dan met een van die mormels trouwen...
1807butterfly
17-01-2004, 18:47
hahaha cheima leuke avater heb je!!!
Origineel gepost door 1807butterfly
hahaha cheima leuke avater heb je!!!
Thanx..:D
Hagelslag
17-01-2004, 22:15
Bla Blaaa Blaaa Blaaaaaaaaa :maf2:
de ene kant heeft hij wel gelijk want tegenwoordig sommige marokaanse meiden weten niet van ophouden maar ze doen het niet voor hun zelf maar voor de buitenwereld om te laten zien wat ze hebben.... en bruiloften gewoon echt te ik weet dat je maar een keer trouwt maar de meesten doen het ook niet voor hun zelf ook voor mensen om te laten zien wat ze hebben... maar je moet gewoon lekker simpel zijn en te zijn lekker tevreden zijn met je mannetje... en voor mij hoef echt geen grote bruiloft hoor ik steek de rest van de geld wel in me huis of een lekkere mooie auto
dat wou ik alleen maar effe zeggen
Kolombia
17-01-2004, 22:21
Alle meisjes zijn tegenwoordig duur!!!
Maar ik geef liever mijn geld uit aan een mooie Marokkaans meisje die van mij houdt, dan een een K.U.T. Kaaskoppige Bitch ofzo...
Die Kaaskoppen behandelen ons al slecht, dus waarom zou ik de dochters van die Kaaskoppen van mijn geld laten genieten!!!
Nou, en lelijk zijn Marokkaanse meisjes niet hoor Coalitiegenoot!!!
Volgens mij ben jij gewoon te vaak Gedist door Marokkaanse meisjes.
Daarom begin je al die onzinnige Topcis te openen, om die meisje niet in hun Waarde te laten!!!
Ik ga er vanuit, dat de meeste meisje Veel beter zijn als jij!!!
Het enige wat ik jou te vertellen heb, is dat je echt Zielig en Doelloos bent!!!
Dus, Ga Beter Een Leven Zoeken.
Laterzzz...
Aardbeitje
17-01-2004, 22:29
Origineel gepost door Kolombia
Maar ik geef liever mijn geld uit aan een mooie Marokkaans meisje die van mij houdt, dan een een K.U.T. Kaaskoppige Bitch ofzo...
Die Kaaskoppen behandelen ons al slecht, dus waarom zou ik de dochters van die Kaaskoppen van mijn geld laten genieten!!!
Daarom begin je al die onzinnige Topcis te openen, om die meisje niet in hun Waarde te laten!!!
Het enige wat ik jou te vertellen heb, is dat je echt Zielig en Doelloos bent!!!
Laterzzz...
Das duidelijk!!!
alhoceima_boy15
17-01-2004, 22:33
Origineel gepost door 1807butterfly
hahaha cheima leuke avater heb je!!! hahaha ja :D
ps: is dat shin nieuwe waspoeder in marokko ofzo :o
Glimlachje
17-01-2004, 22:37
Origineel gepost door Kolombia
Laterzzz...
:goedzo:
Glimlachje
17-01-2004, 22:38
Origineel gepost door cheima
Ga janken man..Neem dan een Hollander en hou je bek dicht en maak je niet druk..:ego:
:hihi:
maroc_misty
17-01-2004, 22:54
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: coalitie topic --->:jammer:
LoVeLy_HaNaN
18-01-2004, 01:01
Origineel gepost door coalitiegenoot
Het zijn de duurste wijven op aarde en tegelijkertijd de armste op aarde!! daarom wil niemand met ze trouwen!! Veel eissen stellen kunnen ze wel maar zelf iets inbrengen hooo maar.. ga zelf dealen voor je geld ofzo, shieeeet ik ben het zat die geldwolven hierzo
De ene keer zeg je dat de Marokkaanse meide goedkoop zijn en nu zeg je dat ze duur zijn..:verdomme:
A wiliej..wat is jouw probleem.. :(
Wil je soms een schop onder je k.ont? :auw: :stomp:
Als je die gevoelt hebt..zul je egt nooit meer zulke topic's openen:D :hihi:
Thalla
Hanan :zwaai:
Ps. Shieeeeeeeeeeeeeeeeeeet man:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.