Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Al het goede komt van binnenuit!!!!

Pagina's : [1] 2

Tarkiztia
17-01-2004, 18:36

Ja mensen, zoals jullie kunnen zien hier op het forum hebben een aantal mannelijke leden het voorzien op de vrouwelijk leden onder ons...... :kwaad: Dus daarom wil ik nou eens een topic openen waar we nou eens wat positief tegen mekaar en over elkaar gaan zeggen en dus ook doen, want waarom moet het altijd zo negatief tegen elkaar................... zeg eens eerlijk met liefdadigheid tegenover elkaar bereik je toch veel meer en leer je mekaar op een andere manier kennen,wat je nog wel kan verbazen :D dus gooi er wat positiefs uit in plaats van negatief people!!!!!

Mouny
17-01-2004, 18:37
Al het goeie komt van Melkunie koeien!!! Toch

zarazet
17-01-2004, 18:37
uh oké ik vindt sommige meiden hier erg wijs en zeer slim ze weten wat ze doen! is het dat wat je bedoelt?

Tarkiztia
17-01-2004, 18:38
bijvoorbeeld ja,hahaha maar nu ff terug op mijn topic.........

Tarkiztia
17-01-2004, 18:39

ja zarazet dat is jouw mening over meiden mischien, maar sommige leden (mannelijke ) zien dat dus anders en vind het jammer dat ze alles en iedereen over een kam nemen..................begrijp ie

zarazet
17-01-2004, 18:40
ah oké dan maar weet je sommige gozers hier maken mij echt kwaad you know en dat gebeurd niet zomaar hé

Lady_moi
17-01-2004, 18:40
De meeste meiden hier zijn heel goede meiden De slechte meiden pik ik er zo uit en die herken je ook aan hun reacties Ma de meesten hier hebben manieren

zarazet
17-01-2004, 18:41
en eerlijk vandaag was het toppunt van alles er is hier zo iemand die van die topics geopend heeft over marokaanse meiden erg laag maar jah wat doe je eraan? en ja Jack ik heb het over u(en neen is niet roddelen)

Tarkiztia
17-01-2004, 18:48
Juist ja meiden, kijk z3e nemen allles en iedereeen in hun mening of topics mee , ik bedoel dat hun nou nare ervaringen hebben met een aantal meiden, wil dat nog niet zeggen dat wij allen zo zijn. ..............ik bedoel het is maar net wat voor vlees je in de kuip haalt..................en als je daar dan ook nog eens over gaat klagen kom op nou mannen .............................heb desnoods respect voor jezelf ....laat staan je medemens maar toch blijf ik geloven dat er ook geweldige marok jongemannen zijn en die alleen het beste willen voor hun moslimzusters!!!!!

zarazet
17-01-2004, 19:07
wel die geweldige marokaanse jongens ben ik nog niet tegengekomen hoor...

Life_sucks
17-01-2004, 19:09
die bestaan niet trust me

Lalabouya
17-01-2004, 19:15
Origineel gepost door zarazet en eerlijk vandaag was het toppunt van alles er is hier zo iemand die van die topics geopend heeft over marokaanse meiden erg laag maar jah wat doe je eraan? en ja Jack ik heb het over u(en neen is niet roddelen) Dat is slechts een schreeuw om aandacht.. :rolleyes: Als je je niet aangesproken voelt dan moet je er ook niet op reageren.. Er zijn inderdaad goede en slechte marokaanse meiden (zo heb je ook goede en slechte marokaanse jongens)... Maar laat ieder dat voor zichzelf bepalen.. :zwaai:

zarazet
17-01-2004, 19:19
bedoel je dat ik schreeuw om aandacht ofzo???

Lalabouya
17-01-2004, 19:21
Origineel gepost door zarazet bedoel je dat ik schreeuw om aandacht ofzo??? Hahaha neej joh.. De topics van Jack Sparrow enzo zijn een schreeuw om aandacht !!!

yasmineNR1
17-01-2004, 19:22

Als je maar zelf weet dat je geen slechte dingen doet..is al genoeg...who cares about those fellas ..:D

Pagina's : [1] 2