Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben altijd alles kwijt!!!

Pagina's : [1] 2

yasmine85
01-10-2002, 18:18

hey people... wie heeft dat ook... dat als je iets zoekt, je het nooit kan vinden... pff... ik word er af en toe zo gek van!!! soms ligt het gewoon voor je neus, maar kijk je erover heen, omdat je zo'n haast hebt.... :eek: ik vind het meestal ook pas als ik het niet meer nodig heb... :rolleyes: wie heeft dat ook??!!! kiss yasmine85

-Reda-
01-10-2002, 18:21
Origineel gepost door yasmine85 hey people... wie heeft dat ook... dat als je iets zoekt, je het nooit kan vinden... pff... ik word er af en toe zo gek van!!! soms ligt het gewoon voor je neus, maar kijk je erover heen, omdat je zo'n haast hebt.... :eek: ik vind het meestal ook pas als ik het niet meer nodig heb... :rolleyes: wie heeft dat ook??!!! kiss yasmine85 od als je stresst...bijvoorbeeld een keer op een tentamen...ik zoek me suf naar mn potlood...terwijl hij in mn ha nd zat...wajooow...helemaal onder druk...::D:D

yasmine85
01-10-2002, 18:31
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO od als je stresst...bijvoorbeeld een keer op een tentamen...ik zoek me suf naar mn potlood...terwijl hij in mn ha nd zat...wajooow...helemaal onder druk...::D:D haha... erg man!!!! heb ik ook wel 's dat ik iets zoek terwijl ik het in m'n hand vasthou... :D dat had ik vandaag nog, alleen was het een vriendin...zij is echt altijd alles kwijt... nog erger dan mij!!! en we zochten de sleutel van haar huis... in de ene hand had ze haar telefoon (ze was aan het bellen) en in de andere hand de sleutels.... ik zoeken in haar tas, want ze zei dat ze m daar in had gedaan.... en ik zag maar niks.... tot ik keek wat ze in haar handen had... :rolleyes: kiss

yasmine85
01-10-2002, 18:32
HUH??? hoe komt het dat dat berichtje met die hadith weg is.... of ben ik het nu gewoon kwijt... :D dat is inderdaad wel handig als je dat hebt.... dan ben ik nooit meer iets kwijt... :) kiss

tha_lady
01-10-2002, 20:57

haha ik had een keertje een zonnebril op mijn hoofd en ik zoeken ik kon m niet vinden een paar uur later kwam ik er achter dat ie op mijn hoofd zat!!! echt stupid!!! laterZ :blauwkus:

camjo
01-10-2002, 22:44
Ik kom van mijn werk en ga naar onze appartement..ik steek de sleutel in het sleutelgat en draai..het lukt niet..ik kijk naar de sleutel..kijk naar de deur..ik maak me zo snel als ik kon van dat appartement..het was de verkeerde appartement.

Alabama
01-10-2002, 22:49
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik kom van mijn werk en ga naar onze appartement..ik steek de sleutel in het sleutelgat en draai..het lukt niet..ik kijk naar de sleutel..kijk naar de deur..ik maak me zo snel als ik kon van dat appartement..het was de verkeerde appartement. Hihi... Verkeerde appartement....of verkeerde tijdstip ? Ali

SweetRose
01-10-2002, 22:52
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik kom van mijn werk en ga naar onze appartement..ik steek de sleutel in het sleutelgat en draai..het lukt niet..ik kijk naar de sleutel..kijk naar de deur..ik maak me zo snel als ik kon van dat appartement..het was de verkeerde appartement. :D haha...stel je voor dat er zo'n oud vrouwtje inwoonde...die al de politie had opgebeld...hahaha chance heb je hoor!! sweet dreams...:D xxx

camjo
01-10-2002, 22:58
Origineel gepost door Alabama Hihi... Verkeerde appartement....of verkeerde tijdstip ? Ali Wat denk je :rolleyes:

yasmine85
01-10-2002, 22:58
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik kom van mijn werk en ga naar onze appartement..ik steek de sleutel in het sleutelgat en draai..het lukt niet..ik kijk naar de sleutel..kijk naar de deur..ik maak me zo snel als ik kon van dat appartement..het was de verkeerde appartement. haha.... ach kan gebeuren toch...?? :rolleyes: maar ja, als je er al heel lang woont... :eek: kiss

camjo
01-10-2002, 23:00
Origineel gepost door zin 'n midar :D haha...stel je voor dat er zo'n oud vrouwtje inwoonde...die al de politie had opgebeld...hahaha chance heb je hoor!! sweet dreams...:D xxx Ja..wat moest ik dan aan de politie vertellen..in ieder geval, ik voelde mij verschrikkelijk dat ik zo dom was.. zonder goed te kijken de verkeerde instapte.

yasmine85
01-10-2002, 23:02
weet je, toen ik in de brugklas zat, moesten we naar een of ander dorp fietsen en weer terug.... we hadden een kaart meegekregen, maar van degene met wie ik moest fietsen, kon niemand echt kaartlezen.... DRAMA!!! maar ja... desondanks waren we toch nog heel aangekomen in het dorp.... :rolleyes: daarna moesten we dus terug, maar we kwamen echt ergens terecht waar we niet hoorden te zijn... :D dus we waren de school kwijt... toen moesten we ook bij zo'n oud vrouwtje aanbellen om te vragen waar die school was.... zij zegt zo: ja dat is wel heel ver weg hè??? ik kreeg echt de schrik van m'n leven... dacht dat ik nooit meer thuis zou komen :huil: maar we hadden het uiteindelijk toch gevonden... :D je kan dus ook iets heel groots kwijtraken... ;) kiss

yasmine85
01-10-2002, 23:06
Origineel gepost door Mohammed Justice Ja..wat moest ik dan aan de politie vertellen..in ieder geval, ik voelde mij verschrikkelijk dat ik zo dom was.. zonder goed te kijken de verkeerde instapte. haha.... je zegt gewoon.... tja verkeerde deur hè?? :D kijken wat die politieman dan zegt.... ;) maar je kreeg je sleutel er nog wel gewoon uit dus....?? Ik was me een keer aan het vervelen en aan het wachten op een vriendin.... ik stond op school bij de kluisjes.... toen stopte ik m'n fietssleutel in het sleutelgat van het kluisje..!! :eek: hij ging er wel heel makkelijk in, maar ik kreeg m er niet meer uit!!! ik schaamde me echt dood.... :o ik heb echt aan alle kanten van het kluisje gestaan, voor ik eindelijk m'n sleutel eruitkreeg.... (k had geen zin om de conciërge te roepen, omdat ie dan misschien dacht dat ik dat kluisje open wou breken ofzo.... :( ) kiss

camjo
01-10-2002, 23:06
Origineel gepost door yasmine85 haha.... ach kan gebeuren toch...?? :rolleyes: maar ja, als je er al heel lang woont... :eek: kiss Ik weet het..het is één groot gebouw met verschillende deuren..elke deur is de ingang naar 8 appartementen..

Camilla27
01-10-2002, 23:09

Origineel gepost door Mohammed Justice Ik kom van mijn werk en ga naar onze appartement..ik steek de sleutel in het sleutelgat en draai..het lukt niet..ik kijk naar de sleutel..kijk naar de deur..ik maak me zo snel als ik kon van dat appartement..het was de verkeerde appartement. hahaha dat gezig van jou had ik wel willen zien :D

Pagina's : [1] 2