Bekijk originele versie : Marokkaanse dames kleden zich lever uit in plaats van om!!
coalitiegenoot
17-01-2004, 18:13
Marokkaanse dames kleden zich het liefst uit, en nooit om, hoe minder kleren hoe dichter ze zich bij de natuur voelen foking nudisten. En hoe sneller ze opvallen en versierd worden, om daarna misbruikt en gedumpt te worden, wie is het hier niet mee eens? En waarom?
strafblad
17-01-2004, 18:19
haha mee eens :D . Het is de keiharde werkelijkheid boven water gelegt :hoedaf:
yesmina19
17-01-2004, 18:20
zeker je moeder en je zussen
hoe kan iemand het met je eens zijn als alles wat je zegt onzin is en ver van de waarheid, je zet marocmeisjes gelijk aan hoeren, maar dat zijn ze niet, weet je, eigenlijk gaat het om moslim zijn, niet elk marokkaans meisje is moslim, dus ja waarom zou ze zich dan aan de islam houden, en ja er is geen marokkaanse wet die marokkaanse meisjes verrbied dingen te doen zoals hierboven, als je het nu zou hebben over de moslim meisje dan ja ok,
coalitiegenoot
17-01-2004, 18:23
Origineel gepost door yesmina19
zeker je moeder en je zussen
jij bent zo keihard geraakt ha niet normaal gewooon hahahah. vieze ****. jij kleedt zich uit maakt er foto's van en plaats het op internet dat zegt al genoeg over jou fatima :rolleyes:
coalitiegenoot
17-01-2004, 18:25
Origineel gepost door qwatra
hoe kan iemand het met je eens zijn als alles wat je zegt onzin is en ver van de waarheid, je zet marocmeisjes gelijk aan hoeren, maar dat zijn ze niet, weet je, eigenlijk gaat het om moslim zijn, niet elk marokkaans meisje is moslim, dus ja waarom zou ze zich dan aan de islam houden, en ja er is geen marokkaanse wet die marokkaanse meisjes verrbied dingen te doen zoals hierboven, als je het nu zou hebben over de moslim meisje dan ja ok,
ga jij maar terug naar india onreeel wijf dat je bent lees wat je zegt :rolleyes:
yesmina19
17-01-2004, 18:31
Origineel gepost door coalitiegenoot
jij bent zo keihard geraakt ha niet normaal gewooon hahahah. vieze ****. jij kleedt zich uit maakt er foto's van en plaats het op internet dat zegt al genoeg over jou fatima :rolleyes:
asmomaa gehliek
echt hoe je zegt over ons
dus je daar bedoel je ook zussn mee
ik vind het echt schande
en ik laat niet eens me haren zien laat staan dat naaakte
maar
moge allah je ooit op een rechte pad zetten
want dat is echt een schande
wat je lult
ga jij maar terug naar india onreeel wijf dat je bent lees wat je zegt :rolleyes:
kijk mijn avatar vind ik duizend keer mooier dan die van jou: FACE IT
ten tweede ik weet wat ik zeg dat kun je van jou niet zeggen he :rolleyes: , als een marokkaans meisje wat doet dan doet ze dat, wat heb jij daar eigenlijk mee te maken, kijk altijd eerst naar je zelf, jij bent ook verre van perfect, ons leven is iets tussen ons en Allah, en zeker niet tegenover jou, niemand zal zich ooit moeten verantwoorden tegenover jou, dus doe maar niet alsof elk marokkaans meisje je een verklaring schuldig is, maar toch zal ik het je ook deze keer vergeven, je weet namelijk toch niet waarmee je bezig bent :zwaai:
coalitiegenoot
17-01-2004, 18:32
asmomaa gehliek
echt hoe je zegt over ons
dus je daar bedoel je ook zussn mee
ik vind het echt schande
en ik laat niet eens me haren zien laat staan dat naaakte
maar
moge allah je ooit op een rechte pad zetten
want dat is echt een schande
wat je lult
jij moet je kop houden net als of jij je op rechte pad bevindt :rolleyes:
coalitiegenoot
17-01-2004, 18:34
Origineel gepost door qwatra
kijk mijn avatar vind ik duizend keer mooier dan die van jou: FACE IT
ten tweede ik weet wat ik zeg dat kun je van jou niet zeggen he :rolleyes: , als een marokkaans meisje wat doet dan doet ze dat, wat heb jij daar eigenlijk mee te maken, kijk altijd eerst naar je zelf, jij bent ook verre van perfect, ons leven is iets tussen ons en Allah, en zeker niet tegenover jou, niemand zal zich ooit moeten verantwoorden tegenover jou, dus doe maar niet alsof elk marokkaans meisje je een verklaring schuldig is, maar toch zal ik het je ook deze keer vergeven, je weet namelijk toch niet waarmee je bezig bent :zwaai:
kom je weer met dat only god can judge me bullshit rot op zeg ga leren koken ofzo :o
kom je weer met dat only god can judge me bullshit rot op zeg ga leren koken ofzo :o
ooh jawel, want het is ook zo, en als ik jou was zou ik maar geen "bulshit" zeggen nadat je wat over Allah(swt) hebt gezegd, dat getuigt van je onbeleefdheid tegenover Allah(swt) en ook dat je zelf voor Allah(swt) geen respect toont, waarom dan nog voor zijn onderdanen, :( :(
yesmina19
17-01-2004, 18:40
waarom zou ikk me kop dicht houd
ik denk dat jij eerder je kk bek moet dicht houde
over meisjes dit en meisjes dat
je moet niet iedereen over 1 kam scheren
1807butterfly
17-01-2004, 18:42
coalitiegenoot ben jij onemaxarmy en geef dit keer antwoord???
coalitiegenoot
17-01-2004, 18:46
waarom zou ikk me kop dicht houd
ik denk dat jij eerder je kk bek moet dicht houde
over meisjes dit en meisjes dat
je moet niet iedereen over 1 kam scheren
scheer weg jij ik scheer wie ik wel inclusief jij rotkop :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.