Bekijk originele versie : Vakantievraag
Samja001
17-07-2008, 09:52
Dames,
Ik vertrek binnenkort insha allah met vrienden naar marokko, ik zou in augustus willen terug komen met het vliegtuig (Tanger-Brussel). Nu weten ik niet hoe ik dit van hieruit (online) moet boeken/zoeken.Via internet heb ik altijd de keuze heen-terug of enkel heen.
Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt.
Neem telefonisch contact op met de travel agency.
Soms is het voordeliger om heen en terug te boeken, dan enkel een retour.
als je bij enkel je vertrek plaats en bij aankomst je aankomst plek invult dus bijvoorbeel van : tanger naar brussel dan heb je tickt vanuit marokko geboekt. OP die manier moet het lukken heb ik ook gedaan. IK heb een ticket van uit hier van tanger naar brussel via start2flight.nl
Dames,
Ik vertrek binnenkort insha allah met vrienden naar marokko, ik zou in augustus willen terug komen met het vliegtuig (Tanger-Brussel). Nu weten ik niet hoe ik dit van hieruit (online) moet boeken/zoeken.Via internet heb ik altijd de keuze heen-terug of enkel heen.
Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt.
Heel simpel meid, gewoon op enkele reis klikken aangezien het ook een enkele reis is. dan moet je tanger klikken en als eindbestemming brussel.
:)
makkie toch?
Samja001
17-07-2008, 11:31
als je bij enkel je vertrek plaats en bij aankomst je aankomst plek invult dus bijvoorbeel van : tanger naar brussel dan heb je tickt vanuit marokko geboekt. OP die manier moet het lukken heb ik ook gedaan. IK heb een ticket van uit hier van tanger naar brussel via start2flight.nl
Vreemd bij mij lijkt het niet te lukken.
Samja001
17-07-2008, 11:32
Heel simpel meid, gewoon op enkele reis klikken aangezien het ook een enkele reis is. dan moet je tanger klikken en als eindbestemming brussel.
:)
makkie toch?
Dacht ik ook maar als ik enkel reis neem is kan ik bij vertrekplaats enkel brussel kiezen...
via atlas-blue geprobeerd
Samja001
17-07-2008, 11:33
Mag ik ook vragen hoeveel je ervoor betaald hebt? Kan ik via start2flight ook naar brussel boeken?
Mag ik ook vragen hoeveel je ervoor betaald hebt? Kan ik via start2flight ook naar brussel boeken?
jij wil terugkomen met de vliegtuig neem ik aan vanuit tanger?
probeer jetonly4you.be weet neit of het ooficieel dat is anders google je effe.
Samja001
17-07-2008, 16:19
jij wil terugkomen met de vliegtuig neem ik aan vanuit tanger?
probeer jetonly4you.be weet neit of het ooficieel dat is anders google je effe.
Hoi Najim,
Idd, ik ga met de auto naar tanger en aangezien ik vroeger terug moet zn voor mn werk kom ik terug met de vlieger!
Het is gelukt nu! Alvast bedankt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.