Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames hebben gebrek aan Romantica!!

Pagina's : [1] 2

coalitiegenoot
17-01-2004, 17:21

Elke keer als ik romantisch ben en de kamer verlicht met kaarsjes, verbranden ze zich eraan!! Eerst stond de hele huis bijna in de fik, mijn vader was woedend !! :kwaad: Laats nog zet ik wat massage olie klaar, komt de chickie binnen wat heb ik het zo warm van al die kaarsjes drinkt ze het op!! :rolleyes: Laats nog stip.pel ik de route van uit mijn voordeur naar mijn bed uit,, met rode rozen, komt die chick binnen met rozen in haar mond had ze al die rozen onderweg naar mijn slaapkamer opgegeten.. toen had ik al geen zin meer om met dat plantaardigbeest te vrijen! :kwaad: Koop ik een waterbed voor het comfort, steekt de chick die leeg met haar nagels!! Het hele huis stond onderwater !! :o Dames dames toch wees toch wat meer romantica :Iluvu:

Kaatje
17-01-2004, 17:25
Wat voor koe is dat ??

coalitiegenoot
17-01-2004, 17:27
Origineel gepost door kaaatje Wat voor koe is dat ?? geen idee maar jij ligt er ook lekker bij op die foto van jou!1 ho ezit het met jou romantica? :D

Kaatje
17-01-2004, 17:32
Romantica?? Wat is dat??

Lady_moi
17-01-2004, 17:33

Damn da zou ik wel es gezien willen hebben hahahaa

Mouny
17-01-2004, 17:35
Jij zoekt ze blijkbaar op de verkeerde plaatsen

coalitiegenoot
17-01-2004, 17:40
Origineel gepost door kaaatje Romantica?? Wat is dat?? dat bedoel ik nou met Marokkaanse dames hebben gebrek aan Romantica!! :rolleyes:

LoVeLy_HaNaN
18-01-2004, 22:27
Nou..ik heb ckers geen gebrek aan Romantica!!!!:o

Kaatje
18-01-2004, 22:35
Origineel gepost door coalitiegenoot dat bedoel ik nou met Marokkaanse dames hebben gebrek aan Romantica!! :rolleyes: Goh echt waar??

zina_metalsia
18-01-2004, 23:06
[QUOTE]Origineel gepost door coalitiegenoot Elke keer als ik romantisch ben en de kamer verlicht met kaarsjes, verbranden ze zich eraan!! Eerst stond de hele huis bijna in de fik, mijn vader was woedend !! :kwaad: Laats nog zet ik wat massage olie klaar, komt de chickie binnen wat heb ik het zo warm van al die kaarsjes drinkt ze het op!! :rolleyes: Laats nog stip.pel ik de route van uit mijn voordeur naar mijn bed uit,, met rode rozen, komt die chick binnen met rozen in haar mond had ze al die rozen onderweg naar mijn slaapkamer opgegeten.. toen had ik al geen zin meer om met dat plantaardigbeest te vrijen! :kwaad: Koop ik een waterbed voor het comfort, steekt de chick die leeg met haar nagels!! Het hele huis stond onderwater !! :o Dames dames toch wees toch wat meer romantica :Iluvu: [/QUO haha lol :o romantica in jou geval moet je verdienen ps : leuke mopjes

lela_Hanan
19-01-2004, 00:16
Je hebt geen geluk met de meiden... Enne meiden van tegenwoordig zijn veel romantischer dan de mannen...(sacharijnig)..weten niet hoe ze een meid moeten vermaken of verwennen...

Followyourheart
19-01-2004, 00:22
Origineel gepost door SuperSalima 1.Wat doet je vader daar in de kamer? 2. Wat voor dieren laat jij in? ~ :goedzo:

Miss_Wafae
19-01-2004, 00:25
Moet je ook niet met de eerste de beste gaan..

Hanaetje
19-01-2004, 00:42
Lotzz of loveee

coalitiegenoot
19-01-2004, 17:43

Origineel gepost door SuperSalima 1.Wat doet je vader daar in de kamer? 2. Wat voor dieren laat jij in? mijn vader :o hij is oud en doof dus hij merk het niet eens!! dieren gewoon van die mooie beestjes maar gebrek aan romantica joh niet normaal. ik hou van een beetje romantica maar het gaat fout gewoon is toch niet normaal en dit ook nog in 2004!! shieeeeet :o

Pagina's : [1] 2