Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames kunnen niet koken

Pagina's : [1] 2 3

LZN
17-01-2004, 16:35

Maarja wat wil je ze zitten de hele dag te smsen met hun sekspartners(meestal neger of belgen), ze roddelen constant aan de telefoon tijdens de daluren, ze zitten te chatten en emailadressen te verzamelen om te daten. Niet moeilijk dat ze na het huwelijk rammel krijgt van haar man omdat ze hem vergiftigd.

zarazet
17-01-2004, 16:36
Origineel gepost door Jack_Sparrow Maarja wat wil je ze zitten de hele dag te smsen met hun sekspartners(meestal neger of belgen), ze roddelen constant aan de telefoon tijdens de daluren, ze zitten te chatten en emailadressen te verzamelen om te daten. Niet moeilijk dat ze na het huwelijk rammel krijgt van haar man omdat ze hem vergiftigd :rolleyes:

HappyGurl
17-01-2004, 16:37
Origineel gepost door Jack_Sparrow Maarja wat wil je ze zitten de hele dag te smsen met hun sekspartners(meestal neger of belgen), ze roddelen constant aan de telefoon tijdens de daluren, ze zitten te chatten en emailadressen te verzamelen om te daten. Niet moeilijk dat ze na het huwelijk rammel krijgt van haar man omdat ze hem vergiftigd Zal ik een psycholoog voor je regelen.. Dan kan je daar ff je hart uitstorten... :D

zinnakarima
17-01-2004, 16:45
Marokkaanse dames kunnen niet koken (Bericht #) Maarja wat wil je ze zitten de hele dag te smsen met hun sekspartners(meestal neger of belgen), ze roddelen constant aan de telefoon tijdens de daluren, ze zitten te chatten en emailadressen te verzamelen om te daten. Niet moeilijk dat ze na het huwelijk rammel krijgt van haar man omdat ze hem vergiftigd jeh mensen hebben echt niks niet te doen gewoon ewa ga maar mensen opletten vergeet je zus of je nichten man ....damz.... wie zegt dat wij niet kunnen koken ....bewijs het dan ....misschien zie je meisje daar rond hangen buiten en denkje dat wij niet kunnen koken... liefs zinnakarima......

Mouny
17-01-2004, 17:39

ik kook dingen waarvan jij niet eens de naam kan spellen

noui
17-01-2004, 17:52
Origineel gepost door Jack_Sparrow Ik wil komen proeven op voorwaarde dat ik garantie heb dat ik er niet van zal doodgaan Heel veel meiden kunnen koken. Baaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzz,Ik hoop echt dat je (aanstaande) vrouw je gaat vergiftigen.

strafblad
17-01-2004, 17:55
Origineel gepost door Mouny ik kook dingen waarvan jij niet eens de naam kan spellen Ik geloof er niets van! Jullie meiden kunnen maar nooit iets goed doen :)

misstomaatje
17-01-2004, 17:55
Origineel gepost door Jack_Sparrow Maarja wat wil je ze zitten de hele dag te smsen met hun sekspartners(meestal neger of belgen), ze roddelen constant aan de telefoon tijdens de daluren, ze zitten te chatten en emailadressen te verzamelen om te daten. Niet moeilijk dat ze na het huwelijk rammel krijgt van haar man omdat ze hem vergiftigd ach man wat loop je nou te ijlen

Lady_moi
17-01-2004, 17:56
Ik deed het graag van jongs af al van toen ik nog een kleuter was. Als mn moeder in de keuken groenten zat te snijden dan kwam ik er altijd bij en mocht ik meesnijden enzo :lekkerpuh En nu kook ik natuurlijk alles zelf of int weekend voor heel het gezin :D Ok eerlijk in begin heb ik veel fouten gemaakt bij het koken ma ik heb ervan geleerd :ego:

Lady_moi
17-01-2004, 18:11
Tis goe waar moe ik tekenen? Origineel gepost door Jack_Sparrow Kook eens voor mij ik ben een fijnproever maar eerst contract opstellen in geval je me wil doden.

Mouny
17-01-2004, 18:13
Origineel gepost door Jack_Sparrow Ik wil komen proeven op voorwaarde dat ik garantie heb dat ik er niet van zal doodgaan van doodgaan!!!!! bezef a3liek

Mouny
17-01-2004, 18:31
Origineel gepost door Jack_Sparrow de dorstigen spijzen en de hongerigen laven de naakten kleden en de doden begraven jij gaat ze alle 4 ineens doen yek enta nsiet el knina djellik elyouma yek???

Mouny
17-01-2004, 18:45
Origineel gepost door Jack_Sparrow wallo gastvrijheid zullen we maar eens een topic over openen. Yallah dirya voordat je vriendje Coalitiegenoot je voor is! Marokaanse dames niet zo gastvrij als hun moeders en oma's..... want dat waren pas vrouwen in het volste zin van het woord!!!

minora
17-01-2004, 18:47
Vroeg of laat leren de meiden koken... Maar om te zeggen dat iedereen niet kan koken... ONZIN!!!!!!!!

morgana
17-01-2004, 19:02

hahahaha wallah jij bent grappig

Pagina's : [1] 2 3