Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Theorie over Marokkaanse dames

Pagina's : [1] 2 3

LZN
17-01-2004, 15:04

Elke melksoort bevat vet. De ene soort meer dan de andere. Sommige melksoorten bevatten zeer weinig vet en veel vitaminen maar toch bevatten ze vet. Zo is het met marokaanse damen nu: iedereen valt te versieren de één al wat moeilijker dan de andere maar toch als je aandringt geen probleem..

Bachelorette
17-01-2004, 15:06
Waarom dring je aan dan? dacht je soms dat het getolereerd is in de Islam wat je doet? jij zit met je hoofd minstens zo fout als die dames..alleen bij jou is het erger omdat JIJ ze meeneemt op jouw slechte pad :kwaad: lahy gleiha sel3a!

Bachelorette
17-01-2004, 15:15
Origineel gepost door Jack_Sparrow ben jij een psychologe ofzo of een waarzegster nee geen van beide maar als je een beetje kennis van de Islam hebt, dan zou je dit moeten weten! kom niet tof doen en SuperSalima...la3qal dyeloe gawie :jammer: hij heeft helemaal niks later aan zijn gedrag :jammer: Allah yahdieh ou safie

Anissa_bel
17-01-2004, 16:57
Origineel gepost door Jack_Sparrow Elke melksoort bevat vet. De ene soort meer dan de andere. Sommige melksoorten bevatten zeer weinig vet en veel vitaminen maar toch bevatten ze vet. Zo is het met marokaanse damen nu: iedereen valt te versieren de één al wat moeilijker dan de andere maar toch als je aandringt geen probleem. Jij zegt dat dit een sahih hadith is ?? :confused: fechkel Een hadith dat het heeft over--------[ versieren van een vrouw] :verdomme:

Bachelorette
17-01-2004, 17:55

ik weet heel goed wat wel en niet kan in de Islam maar voor zover het je niet opgevallen is: NIEMAND IS PERFECT iedereen maakt fouten, de een wat vaker en groter dan de ander. Maar meneer, verschil tussen jou en mij is dat ik niet oordeel, voor de rest zijn we allebei zwak! en je hoeft geen geleerde te zijn om smeekbedes te gebruiken. elk verstandig mens weet dat ze goed zijn. ik heb het gevoel dat ik me tijd hier verdoe :rolleyes:

smurfin18
17-01-2004, 17:56
ik heb jou topics gelezen, ze gaan allemaal over de marokkanse meisjes en zijn beoorlijk negatief! heb je dan niks positiefs over hen te zeggen!? het kan toch niet zijn dat er niets goed over hen te vertelen is en niet iedereen is het zelfde! moehim je mag denken wat je wil en ederen is vrij van eigen mening!

smurfin18
17-01-2004, 18:12
ja dat kan dat JIJ niets positiefs hebt gevonden! wil niet zeggen dat iedereen zo is?!

smurfin18
17-01-2004, 18:23
nee ben er niet zo geintresseerd in die theorie! ieder heeft zijn mening en daar blijf ik bij!

leylaaa
17-01-2004, 18:28
Origineel gepost door Jack_Sparrow Ik heb hard zitten denken maar niks positief gevonden terwijl de realiteit niet moeilijk neer te schrijven is en ik veel negatieve topics schrijf dusja conclusie... En hoe ziet jou toekomst eruit ...met een marokaans meisje trouwen??

smurfin18
17-01-2004, 18:29
kan niet zeggen dat het feiten zijn want meisjes waar ik mee omga zijn juist het tegenovergestelde dan wat jij over de marokkaanse meisjes zegt!

smurfin18
17-01-2004, 18:32
je ziet niet alle marokaanse meisjes van de hele wereld !

leylaaa
17-01-2004, 18:32
Origineel gepost door Jack_Sparrow Toevallig zijn alle meisjes hier op dit forum tegenovergestelde van wat ik zeg maar als ik ze zie op straat, in de bus op de tram zie ik telkens mijn topics bevestigd Jij bent degene die het zelf opzoekt en je hoeft niet te zeggen dat je nooit een afwijzing hebt gehad. Je hebt er meer dan genoeg gehad je ziet wel goeie meisjes alleen wil je het gewoon niet accepteren..

benihills
17-01-2004, 18:37
En touwens jack sparrow .Dat is toch normaal dat meijes te versieren zijn .Meisjes zijn geen beesten ,het zijn mensen net zolas wij .Ze hebben ook gevoelens .Dus je kunt beter met die stomme topic's van jouw stoppen want ik begin me echt te ergeren aan jouw topic's. Wanneer ga je eens een positieve topic starten.

benihills
17-01-2004, 20:12
Ik ben alles behalve geintegreerd.En je moet mijn woorden niet verdraaien.iK vind niet normaal dat je met een vriendin thuis komt.Maar ik vind het wel normaal dat meisjes te versieren zijn net zoals jongens. Je kunt mss beter jongens versieren,want je hebt echt iets tegen meisjes.

benihills
17-01-2004, 20:17

Ik denk dat jouw redenering op niks slaat .Probeer je mening te verduidelijken .IK denk dat jij mijn woorden verdraaid .lees de vorige berichten analyseer ,denk en reageer dan.

Pagina's : [1] 2 3