Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn jullie vriendjes wel zo serieus???

Pagina's : [1] 2

LZN
17-01-2004, 14:26

Beste dames, Ik zat onlangs in de tram, toen een groep Marokkaanse jongens binnen kwam. Ik hoorde toen hun "leider" spreken. " ewa, ik ga haar flashen, die bitch is gek op mij, maar ik heb schijt aan haar" Zijn telefoon gaat over, het is zijn vriendin, " Heyy schatje, alles goed??", ondertussen een gezicht naar z'n vrienden trekken, van wat een dom wijf is dit. " Nee schatje, vanavond moet ik werken", half z'n lach inhoudend. het arme meisje wilde met hem naar de bios. Toen met een mierzoet stemmetje " Schatje, ik moet ophangen, volgende week gaan we uiteten, okey?. Ik hou van je". Ik dacht in mezelf, ach man, weet je wel wat houden van is. In lachen uitbarstend met z'n vrienden, " hahahaha, die bitch denkt dat ik haar mee uiteten neem volgende week, ze kan een beurt krijgen als ze wil". De vrienden helemaal uit hun dak. Ik walgde van het spektakel dat hij en z'n vrienden opvoerden. Dames hebben jullie zoiets in de gaten, zijn jullie vriendjes wel zo lief, aardig en serieus als jullie denken???.

HalveWaarheid
17-01-2004, 14:28
Bij mij krijgen ze tenminste de sex vanm hun leven ervoor terug! :)

Truusje
17-01-2004, 14:51
Geen relatie aangaan, dat bespaard jou ook hoofdpijn

Lady_moi
17-01-2004, 14:55
Da vind ik nu echt ne keer ne smerig spelleke van hem But you know 'What goes around comes around'

yasmineNR1
17-01-2004, 14:58

Juisteeemmmmm...:goedzo:

zarazet
17-01-2004, 15:30
erg hé zo'n gasten maar ze doen altijd stoer als hun vrienden erbij zijn maar waarom eigenlijk????

Lady_moi
17-01-2004, 15:34
Wa heeft zij gedaan misschien hahaa Origineel gepost door Jack_Sparrow Kijk eerst naar jezelf, je moest maar niet in zijn leugens geloven

Life_sucks
17-01-2004, 15:56
no boyfriend, bespaart me een hoop ellende

khadieg
17-01-2004, 16:00
ach ja zekerheid heb je nooit in een relatie, dus ja wanneer zie je of iemand echt van je houdt, nou als hij om je hand komt vragen toch!!!!!!!!!!!!!!!!

Life_sucks
17-01-2004, 16:03
Origineel gepost door Jack_Sparrow Dus je hebt er al een paar versleten anders zou je die ellende niet kennen heb er 1 versleten ja en dat was gelukkig halaal.

zarazet
17-01-2004, 16:21
Origineel gepost door Lady_moi Wa heeft zij gedaan misschien hahaa ik heb niets gedaan die gast flipt gewoon hij wil aandacht you know :rolleyes:

zarazet
17-01-2004, 16:22
Origineel gepost door Jack_Sparrow Kijk eerst naar jezelf, je moest maar niet in zijn leugens geloven jongen ga hulp zoeken en niet iedereen is zo dom als u hoor! jij bent echt gestoord en zielig :rolleyes:

Anissa_bel
17-01-2004, 16:31
Ja man, dat weet je toch zo... De wijze waarop hij je aanspreekt en denkt...daaruit kan je al een grote conclusie trekken! Trouwens een serieuze jongen gaat niet gemakkelijk zomaar over zijn vriendin praten tijdens een conversatie met zijn vrienden.... kein htarm.

Lady_moi
17-01-2004, 17:05
Daarmee zei ik het Origineel gepost door zarazet ik heb niets gedaan die gast flipt gewoon hij wil aandacht you know :rolleyes:

Lady_moi
17-01-2004, 17:30

Hoezo nie aankan????? Jullie praten net alsof een relatie nix is?? Mensen met een relatie hebben al een zonde voor mekaar over en dan zeg je nog zoiets? Ik vind het fout wat je zegt Persoonlijk vind ik als ge nix voor mekaar voelt waarom dan een haramrelatie erbij??DAN PAS KUNT GE ZEGGEN BEGIN ER DAN NIE AAN

Pagina's : [1] 2