Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden Uit Marokko....Waarom Zulke Boze Ogen Op Ons???

Pagina's : [1] 2 3

lela_Hanan
17-01-2004, 13:45

Salaam Broeders en Zusters..., Ik heb veel vriendinnen die er over klagen dat Meiden uit Marokko het op hun gemunt hebben... Ze zijn zo jaloers op de meiden hier uit Nederland... Bij een goede vriendin van mij...hebben ze zelfs Shoer....(zwarte magie) gebruikt..zodat ze niet zou verloven met een Man uit Nederland...die een goede baan heeft etc... Nog meer mensen..die zoiets hebben meegemaakt?

01LaHbIbAh09
17-01-2004, 14:00
Oe3Laikum Salaam, Vorig jaar in Marokko was ik naar een Vrouw geweest (Soort Waarzegster) en die vertelde mij dat er een aantal mensen het op mij gemunt hebben en dat ik heel goed op mijzelf moest passen!!! Wallah ik werd daar zoooo Bang van dat ik niemand meer vertrouwde, zelfs mijn nichtjes niet!!! Mijn moeder had een Ketting met een oog erop voor mij gekocht, en ze zei dat het Beschermde tegen Het Boze Oog!!! En het helpt echt!!!

01LaHbIbAh09
17-01-2004, 14:05
Origineel gepost door Jack_Sparrow je doet aan shirk ] Wat is shirk??? :verdomme:

lela_Hanan
17-01-2004, 14:07
Beste zuster.. Ik bedoelde met deze topic...waarom kunnen ze niet blij zijn voor hun familie en vrienden....waarom moet shoer er altijd van te pas komen...?

01LaHbIbAh09
17-01-2004, 14:11

Origineel gepost door lela_Hanan Beste zuster.. Ik bedoelde met deze topic...waarom kunnen ze niet blij zijn voor hun familie en vrienden....waarom moet shoer er altijd van te pas komen...? Ik zou het niet weten Lieverd!!! Misschien jaloers ofzo??? Zou het echt niet weten......

01LaHbIbAh09
17-01-2004, 14:12
Origineel gepost door Jack_Sparrow shirk is de grootse zonde. Bijgeloof ze3ma die oog gaat je beschrmen het is toch Allah die beschermt. Gooit die amulettentralala weg Denk maar wat jij wil, doet me niks!!! :zwaai:

lela_Hanan
17-01-2004, 14:14
Beste Broeder..., Een ketting zegt niets over Allah...als je er veel zekerder daarvan word waarom niet?....

01LaHbIbAh09
17-01-2004, 14:19
Origineel gepost door Jack_Sparrow Vraag het aan je imam of zoek het op. Een ketting zegt veel bv een gouden ketting voor males is haram Maar toch niet voor females :verdomme: En die ketting beschermt je tegen het Boze Oog, vele mensen hebben zo'n ketting!!! En ik heb er ook eentje gekregen van mijn oma die naar Mekka is geweest, zij heeft het daar gekocht!!! :zwaai:

lela_Hanan
17-01-2004, 14:19
Ja..i know ...dat een goude ketting voor een man haram is... Maare...bv..de hand van Fatima...dat mag je dragen als je, je onzekerheid daarmee weg haalt!

lela_Hanan
17-01-2004, 14:27
Broeder...Jazakoe Allahoe Gairan... Dusse mensen geen amuletten dragen het behoort tot de shirk...

SamirAmor
17-01-2004, 14:29
Jammer hoor, ik zie weer allerei negatieve berichten over onze eigen bevolking. Ik heb zelf niet zo kort geleden ook lopen klagen over "wij" marokanen... Maar je moet je eens voorstellen dat jij de gene was geweest die daar in marokko leefde en dan opeens een instroom van marokkaanse europeanen die van alles en nog wat hebben en mogen doen het land in komen!!! En na zes weken weer weg zijn. Vind je het gek dat ze jarloes zijn....dat neemt dan niet weg wat zij doen goed is. Maar het zegt wel misschien iets over ons zelf (Merokkanen uit europa) hoe moeten wij daar mee omgaan en wat zouden we kunnen doen om die mensen te laten begrijpen dat wij met goeie gedachten naar dat land komen! ( of is dat niet zo?)

01LaHbIbAh09
17-01-2004, 14:32
Schokran Hulpje voor je goeie Advies!!! :goedzo: Ik ben hier echt van geschrokken, wallah ik ga het gelijk anders aanpakken!!! Nogmaals Bedankt!!! MOGE ALLAH MIJ VERGEVEN!!!

lela_Hanan
17-01-2004, 14:34
Inshallah..Jami3 al Moeslimin!!!

lela_Hanan
17-01-2004, 14:36
Everybody make mistakes..so who are you to judge that way?....

01LaHbIbAh09
17-01-2004, 14:39

Origineel gepost door Jack_Sparrow Never underestimate my topics and reactions againd sweetheart Oke je hebt gelijk wat betreft hierover, ik bied je mijn ecxuses aan!!! Maar het veranderdt nog niet hoe ik over je denk!!! :ego:

Pagina's : [1] 2 3