Bekijk originele versie : Veel geweld in Nederland!
columnist16
17-01-2004, 13:01
hierbij wil ik reageren op alle geplaatste berichten over de moordslag op Dhr Van Wieren. Er word nu veel gediscusieerd over moerad. Zelf vind ik het ook heel erg wat er is gebeurd. Ik heb alleen beetje het gevoel dat er meer over Dhr Van Wieren word gediscusieerd dan over andere tragische moordslagen in Nederland. Er vallen veel doden in Nederland door geweld maar daar word niet zoveel aandacht aan besteed.
wie is het hiermee eens?
Een moord op een school door een leerling op een leraar is echt exceptioneel, vandaar dat er veel aandacht voor is. Alle moorden zijn erg natuurlijk, maar dit is gewoon zeer wrang.
GangstaLovin
17-01-2004, 14:06
Ik denk toch wel dat het de eerste keer hier in Nederland is dat een leraar wordt doodgeschoten door een leerling. Vandaar dat er zoveel aandacht hiervoor is...
AlHoceima_Leila
17-01-2004, 15:18
Origineel gepost door CantLet_YouGo
Tis niet de eerste keer... :confused:
Oh ? Zeg eens wie was de eerste?
Volgens mij verwar je het met de schietpartij in Venlo
columnist16
17-01-2004, 23:32
het is wel degelijk de eerste keer dat een leraar wordt neergeschoten op een school. Dit soort praktijken kwamen voorheen alleen in landen als de Vs en Duitsland voor.
madame_mounira
17-01-2004, 23:52
Het gaat hier om een moord op een leraar.
Het is de eerste keer dat zoiets hier in NL gebeurd. Het komt vaker voor in de VS en het heeft zich ook een keer in Duitsland voor gedaan.
Wij, mensen van het Nederlandse volk, hebben er nooit bij stil gestaan dat het eigenlijk dichterbij is dan we dachten. En daarom is iedereen met de moord bezig. Dit behoort ook tot zinloos geweld en elk incident, is een incident te veel.....
Het is de tweede keer, de vorige keer ging het ook om een leraar, ruim 20 jaar geleden.
Saima17 heeft er van de week een topic over geopend.
Zelfkritiek
18-01-2004, 02:03
Origineel gepost door sahira
Het is de tweede keer, de vorige keer ging het ook om een leraar, ruim 20 jaar geleden.
Saima17 heeft er van de week een topic over geopend.
Eerste keer dat een leerling op school zijn leraar heeft vermoord.
columnist16
18-01-2004, 17:43
Er is 20 jaar geleden wel een leraan doodgeschoten maar niet door een leerling zoals ''zelfkritiek'' zegt.
maar werd daar toen ook zoveel over gediscussieerd?
AlHoceima_Leila
18-01-2004, 17:53
Origineel gepost door columnist16
Er is 20 jaar geleden wel een leraan doodgeschoten maar niet door een leerling zoals ''zelfkritiek'' zegt.
maar werd daar toen ook zoveel over gediscussieerd?
Ik denk het nie
anders zou het wel in het nieuws zijn gekomen toch ?
columnist16
18-01-2004, 18:05
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Ik denk het nie
anders zou het wel in het nieuws zijn gekomen toch ?
ja..maar het was toch 20 jaar geleden. ik weet niet of het toen veel op het nieuws was.
AlHoceima_Leila
18-01-2004, 18:10
jah maar dan zouden ze er nu toch weer over gaan hebben maar jah
Allahoe'Ghalm toch
columnist16
18-01-2004, 18:23
ja dat is waar. maar ik vind nog steeds dat ze echt wel wat meer aandacht mogen besteden aan alle moorden die voorkomen. misschien dat mensen dan beseffen hoe erg het is.
AlHoceima_Leila
18-01-2004, 18:25
jah klopt zkers
heb je gehoord van die man aan de laakkade en die twee manne aan de vaillantlaan > daar mogen ze zeer zker ook aand8 aan besteden en ook in Rdam trouwens
madame_mounira
18-01-2004, 21:48
alhoceima_leila,
wanneer hebben die twee incidenten plaatsgevonden???? ( waar je het over hebt)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.