Bekijk originele versie : Waarom neigt met altijd naar het onbereikbare?
Medinah_2006
15-07-2008, 23:35
De Islam is makkelijk, rechtvaardig en duidelijk.
Maar desondanks zie je dat mensen naar dingen zoeken die verboden zijn.
Op het gebied van seksualiteit zijn het ook maar een aantal zaken die echt verboden zijn en een aantal die afkeurenswaardig zijn.
En dan toch zie je alleen maar vragen van mensen over de zaken die eigenlijk ver van ons bed staan (letterlijk en figuurlijk) zoekt men bevestiging om datgene wat verboden is het toegestaan te verklaren?
Is het soms niet genoeg als je ziet wat allemaal wel mag binnen dit gebied?
Of is de mens veranderd in een dier en wil alleen zijn/haar behoefte bevredigen.
Vreemd........ik zal het niet begrijpen.
Medinah_2006
15-07-2008, 23:42
zie dat ik een foutje in titel gemaakt heb, moet zijn men ipv met.
Jou_wil_ik
15-07-2008, 23:49
Op het gebied van seksualiteit zijn het ook maar een aantal zaken die echt verboden zijn en een aantal die afkeurenswaardig zijn.
En dan toch zie je alleen maar vragen van mensen over de zaken die eigenlijk ver van ons bed staan (letterlijk en figuurlijk) zoekt men bevestiging om datgene wat verboden is het toegestaan te verklaren?
Of is de mens veranderd in een dier en wil alleen zijn/haar behoefte bevredigen.
Beter dat je het ook niet begrijpt , en je hoeft het ook niet te begrijpen , zulke mensen moeten klappen krjigen om het te begrijpen , en begrijpen si niet alleen begrijpen maar begrijpen , begrijp je wat ik bedoel .:maf2:
Weet je, ik zou de mensen die aan het afdwalen zijn allemaal n bijnadoodservaring laten meemaken maar zonder enig letsel, dus echt geluk gehad! Ik denk dat hun ogen echt zullen open springen en beseffen dat ze heel slecht bezig zijn, ik spreek uit ervaring maar helaas heb ik r wel letsels achter nagelaten.
supergirl_mery
16-07-2008, 13:21
dat vraag ik mij soms ook af
IceTea35
16-07-2008, 13:44
Bedoel je dan de discussie over orale seks? Dat anaal niet mag is om meerdere redenen wel duidelijk.
Medinah_2006
16-07-2008, 15:19
Beter dat je het ook niet begrijpt , en je hoeft het ook niet te begrijpen , zulke mensen moeten klappen krjigen om het te begrijpen , en begrijpen si niet alleen begrijpen maar begrijpen , begrijp je wat ik bedoel .:maf2:
Ik begrijp je :hihi:
Medinah_2006
16-07-2008, 15:21
Weet je, ik zou de mensen die aan het afdwalen zijn allemaal n bijnadoodservaring laten meemaken maar zonder enig letsel, dus echt geluk gehad! Ik denk dat hun ogen echt zullen open springen en beseffen dat ze heel slecht bezig zijn, ik spreek uit ervaring maar helaas heb ik r wel letsels achter nagelaten.
Waarom pas nadat ze iets overkomt?Het is toch beter om te voorkomen dan genezen?
Medinah_2006
16-07-2008, 15:23
zonder dat de staat dingen verbied is er eigenlijk geen halal en haraam.
Jemoet welbegrijpen wat ik bedoel.
Vrijheid is gevaarlijk en alles word beschouwd als normaal.
Als er geen wet is die het verbied dan leef je in een soort dagelijkse slagveld.
Je hebt elke dag jihaad met je zelf en met de duivel.
Ook al zou de staat dingen verbieden dan zouden er alsnog mensen zijn die deze zaken opzoeken en verbreken.
Een voorbeeld: diefstal? IN welk land is dat nu toegestaan? En toch doet men dit...daarbij staan de wetten van Allaah (swt) toch bovenaan?Hij (swt) is jouw schepper.
Ik ben het wel met je eens dat het elke dag een jihaad is, elke dag probeer je op jou pad met obstakels deze te vermijden totdat de shaytaan jou in zijn greep krijgt.
Medinah_2006
16-07-2008, 15:24
Bedoel je dan de discussie over orale seks? Dat anaal niet mag is om meerdere redenen wel duidelijk.
Onder andere niet perse.
DIt forum is al een groot voorbeeld, je ziet alleen topics die eigenlijk te ver gaan.
Mensen willen meer en meer ontdekken zonder hun grenzen te kennen.
tjah...de vrouw is mijn hoop..
als ik getrouwd ben, zal ik leven volgens de islam in vrede en gelukkig worden..
tot die tijde gekkenhuis..
Medinah_2006
16-07-2008, 15:39
tjah...de vrouw is mijn hoop..
als ik getrouwd ben, zal ik leven volgens de islam in vrede en gelukkig worden..
tot die tijde gekkenhuis..
En wat nu als de vrouw netzo denkt en zegt, de man is mijn hoop tot dan gekkenhuis?
Iets wat je altijd gewend bent om te doen zal heel zwaar zijn om te veranderen, tenzij je stevig in je schoenen staat.
nee mijn vrouw zal mij veranderen en dan ga ik voor 100% voor haar..
ik hoop echt dat ik een prachtvrouw met een goed karakter tegenkom,want dat zal mijn bron van geluk zijn samen met het geloof..
Medinah_2006
16-07-2008, 15:46
nee mijn vrouw zal mij veranderen en dan ga ik voor 100% voor haar..
ik hoop echt dat ik een prachtvrouw met een goed karakter tegenkom,want dat zal mijn bron van geluk zijn samen met het geloof..
Een vrouw wil ook een goede man iemand die haar zal helpen en een voorbeeld zal zijn voor haar kinderen.
Ik denk niet dat zij haar man helemaal weer vanaf het begin wil helpen, hier en daar steunen okay maar zij wil zich ook verder ontwikkelen.
Als je het beste wil moet je ook het beste kunnen bieden :p
IceTea35
16-07-2008, 15:47
Onder andere niet perse.
DIt forum is al een groot voorbeeld, je ziet alleen topics die eigenlijk te ver gaan.
Mensen willen meer en meer ontdekken zonder hun grenzen te kennen.
Mensen hebben behoefte om alles te weten voordat ze zich willen conformeren aan een grens. Jammer, maar zo werkt het helaas.
En wat nu als de vrouw netzo denkt en zegt, de man is mijn hoop tot dan gekkenhuis?
Iets wat je altijd gewend bent om te doen zal heel zwaar zijn om te veranderen, tenzij je stevig in je schoenen staat.
Ja, klopt. Maar je moet je partner niet als waakhond gebruiken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.