Bekijk originele versie : Help.! Marokaanse consulaat
miiss_Karima
15-07-2008, 20:11
Salaam Moe3laikom,
ik heb een brandende vraag, en ik hoop dat iemand van jullie me hier bij kan helpen! :)
Ik zou graag bij een marokaanse consulaat willen werken, alleen mijn vraag is , wie weet welke richting je kwa opleiding moet volgen, of dat er een speciale opleiding daarvoor is..?
Alvast bedankt :)
Ma3a Salama,
lina2003
16-07-2008, 12:27
Helaas, kan ik je niet verder helpen..maar volgens mij komen die gasten allemaal uit Marokko. Het is niet zo dat ze hier in Nederland personeel inhuren.
mevr_watata
16-07-2008, 12:45
je hebt geen diploma nodig.
hahahahahahahahahahahahahahah
meschien rechten studeren? :lol:
( just joke, geen diploma nodig.... )
Beautiful_Eyess
16-07-2008, 12:56
volgens mij komen die mensen uit Marokko..het is tenslotte een Marokkaanse consulaat en die mensen worden daar geworven..kijk maar naar de mensen die werken bij de Nederlandse consulaat in marokko..die worden in nederland geworven...vaak werken die mensen die bij de Nlse consulaat/ambassade werken bij min. van buitenlandse zaken of IND..je moet dan wel een MBO diploma hebben..misschien dat je er met veel ervaring ook wel terecht komt.
Weet iemand miss waar ergens de consulaat ligt???
Salaam Moe3laikom,
ik heb een brandende vraag, en ik hoop dat iemand van jullie me hier bij kan helpen! :)
Ik zou graag bij een marokaanse consulaat willen werken, alleen mijn vraag is , wie weet welke richting je kwa opleiding moet volgen, of dat er een speciale opleiding daarvoor is..?
Alvast bedankt :)
Ma3a Salama,
kun je me vertellen wat een Consulaat nou eigenlijk is :confused:
:)
waar vind je die consulaten nou eigenlijk dan??
Den Bosch
Rotterdam
Amsterdam
?
pff alleen in die grote steden..:jammer:
miiss_Karima
16-07-2008, 21:51
Er is er ook eentje in utrecht :)
Oh shoukrane voor jullie reactie's :)
ja atlaspoesje, lijkt me wel leuk :),.. maar ben nog aan het kijken, want hou me nu bezig met een opleiding bank- en verzekeringswezen,
maar laatst las ik een boek met verbodenissen en toen bleek weer dat een grote deel om daarin te werken haram is :(,
maar het lijkt me echt super leuk shoukrane meid:)
en ja, ik zal wel navragen of er een bepaalde opleiding is, ik hoop het liefs op iets van een cursus ofzo..
maar nou vraag ik me af, je weet er best veel van, waar ben jij dan werkzaam of studeer je nog..?
nogmaals bedankt allemaal!..
liefs Karima
miiss_Karima
16-07-2008, 22:03
Hmm jammer,.. dan denk je, misschien wordt dit het.. en dan blijkt dat ze allemaal uit marokko komen..
Gair InschAllah.. ik zal echt rond gaan vragen en kijken en al..
haha nee:( heeft iemand dan opties, met een leuke opleiding,.. ik weet echt niet waar ik later me brood mee wil verdienen InschAllah :)
dan maar koezina..! just a joke..
Nog verdere 0pties,? ..
Koesiiiii
Oem_Ibrahim
16-07-2008, 22:25
Hmm jammer,.. dan denk je, misschien wordt dit het.. en dan blijkt dat ze allemaal uit marokko komen..
Gair InschAllah.. ik zal echt rond gaan vragen en kijken en al..
haha nee:( heeft iemand dan opties, met een leuke opleiding,.. ik weet echt niet waar ik later me brood mee wil verdienen InschAllah :)
dan maar koezina..! just a joke..
Nog verdere 0pties,? ..
Koesiiiii
mischien kun je het Nederlands consulaat in Marokko proberen. Dat lijkt mij leuker
miiss_Karima
17-07-2008, 18:20
mischien kun je het Nederlands consulaat in Marokko proberen. Dat lijkt mij leuker
ja, dat is ook een optie..!
shoukrane :),..
Oem_Ibrahim
17-07-2008, 19:02
ja, dat is ook een optie..!
shoukrane :),..
graag gedaan. succes meid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.