Bekijk originele versie : Help!! Wie weet het recept voor het harsen..
Asalaam alaikom..
Weet iemand misschien het recept voor het harsen.. ik heb gehoord dat je het ook zelf kan maken door suiker, water en citroen of zo iets.. blijkt heeeeeeel goed te zijn beter dan dat spul van drogist.. Als iemand het weet wil je het aub hier op deze topic beschrijven en precies uit leggen hoe het moet.
Alvast bedankt..
Ouarda
MiSsOuJDiA
17-01-2004, 10:47
me tante in marokko doet het oook tis heel goed
maar weenie hoe je ut moet maken s0lly
lady_mixed
17-01-2004, 13:49
ja ik zou dat ook heel graag willen weten!!!!! volgens mij hoort er ook iets van honing bij heb ik gehoord :confused: maar weet nie zeker. laat het me weten als 1 van jullie het weet :zwaai:
hay allemaal..
ewa is er echt niemand die het recept weet..
kom op deel het met mij..
liefs ouarda
Idjies_n_Assel
18-01-2004, 00:39
slm meiden,
Ik denk dat jullie deze bedoelen, die met water , suiker en citroen
je doet gewoon water op het vuur, doet er suiker bij ( ongeveer een 3/4 van een killo, valt ook te zien hoeveel je maakt ) en je perst er 2 citroenen bij en goed blijven roeren tot het dik wordt ( net als honing ongeveer) een tijdje afkoelen en dan harsen ;)
heel pijnlijk hoor , maar na een paar keer gaat het wel :p
groetjes
:zwaai:
misstomaatje
18-01-2004, 10:54
Origineel gepost door Idjies_n_Assel
slm meiden,
je doet gewoon water op het vuur, doet er suiker bij ( ongeveer een 3/4 van een killo, valt ook te zien hoeveel je maakt ) en je perst er 2 citroenen bij en goed blijven roeren tot het dik wordt ( net als honing ongeveer) een tijdje afkoelen en dan harsen ;)
groetjes
oke dan :D
MiSsOuJDiA
18-01-2004, 11:09
ThenkJoeeeeeWw
Idjies_n_Assel
18-01-2004, 21:52
effe bijvermeleden, na de harsing je benen of wat je dan ook mag harsen spoelen met KOUD WATER , doe het NIET met warm water woww dan zal je goed zien en voelen ook :p
asalaam alaikom..
lieve idjies n assel heel erg bedankt voor dit recept.. ik ga het proberen te maken, ik hoop dat het me lukt. Ik heb gehoord dat het heel moeilijk te maken is. Hoeveel water moet ik in dat pannetje doen??
choukran..
liefs Ouarda
Idjies_n_Assel
19-01-2004, 00:09
Origineel gepost door Ouard@
asalaam alaikom..
lieve idjies n assel heel erg bedankt voor dit recept.. ik ga het proberen te maken, ik hoop dat het me lukt. Ik heb gehoord dat het heel moeilijk te maken is. Hoeveel water moet ik in dat pannetje doen??
choukran..
liefs Ouarda
doe ongerveer een halve liter water ,
even er dit ook nog bij zeggen : als je alles hebt samen gevoegd echt goed laten koken, het moet wel een beetje dik worden , maar das pas na een tijdje, als het echt niet dik wordt dan moet je er gewoon meer suiker bij toevoegen.
Pas heel erg op, zie dat er geen kinderen of zo in de buurt zijn, tis echt heel erg warm dus eerst goed laten afkoelen hé
miss_berkania
19-01-2004, 22:22
wat is een goeie methode om je schaamhaar weg te halen zodat het er niet dikker en meer aangroeit dit is een normaal vraag .
ik hoop dat iemand wat zegt.
meknessia86
19-01-2004, 22:41
he ik wou effe reageren op dat spul om te harsen. Wat ik weet is dat je 2 soorten hebt: 1) je maakt er een soort van deeg van en dat plak je dan op je benen en trek je het eraf.
2) je smeert het op je benen en dan gebruik je een lapje, die leg je er dan op en dan moet je aan het uiteinde eraan trekken.
Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. Maar wat mijn vraag nou is, het recept dat hier vermeld is is dat de eerste of tweede, die ik heb opgenoemd.
Ik hoop dat jullie hierop zullen reageren, want ik wil het ook wel uitproberen.
Alvast bedankt
beslammaaaaaaaa
Idjies_n_Assel
19-01-2004, 22:48
Het is het 2 de meknessia86 ( je kan ook best die van veet zelf gebruiken als je weet wat ik bedoel, die zijn uitwasbaar)
C_OUJDIA
20-01-2004, 11:30
Origineel gepost door Idjies_n_Assel
slm meiden,
groetjes
Ik heb dit spul gemaakt..Tis gelukt en mevrouw hier smeert het even op d'r been..Nerie het was suikerfeest bij mij thuis:maf:
Vloer zat onder,been zat onder me handen zaten onder:maf2:
Maar al met al is het allemaal goed gekomen.
Het is een topmanier om van de haren op je benen af te komen..
En daarnaast is het minder pijnlijk dan als je het met een epilator doet.
Dus Idjies_n_Assel soukran voor het recept..:goedzo:
zina_sohela
20-01-2004, 11:39
even snel een vraagje: als je dat spul hebt gemaaakt hoe haal je die haren er dan af,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.