Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : houden van..niet wederzijds..wat te doen?

helluuup
17-01-2004, 00:33

houden van..niet wederzijds..wat te doen?? (Bericht #) salaam :) zit namelijk heel erg met iets en heb raad van veel mensen nodig en werd me aangeraden door een vriendin van mij het hier te plaatsen en incha ALLAH zullen jullie me ook begrijpen en me eventueel adviezen en of tips willen geven kijk..het ligt zo: ik heb nu al meer dan een half jaar met een jongen en ja was helemaal gek van hem enzo, maar soms door meningsverschillen enzo ging het soms even wat mis..maar we kwamen altijd weer terug bij elkaar enzo. en hij wou al heel lang verloven enzo..en nu nog meer..maar het probleem is ben echt minder voor hem gaan voelen enzo...ik gebruik altijd als reden van jah nog niet..is te vroeg enzo..maar als ik goed nadenk wil ik helemaal niet met hem het huwelijksboot instappen..!! :( hij ziet er echt leuk uit enzo...maarre zie hem nietmeer als een echtgenote voor me..het is meer gewoon een soort broer van me ofzo.. kijk..ik wil hem echt niet voor de gek houden ofzo ..vandaar dat ik graag jullie adviezen en of tips nodig heb!! :( graag serieuze reacties a.u.b

Aicha_El
17-01-2004, 15:34
Leg hem uit hoe je je voelt en wat je denkt. Je moet eerlijk tegen hem zijn. Het is niet eerlijk tegenover hem snap je? Dus vertel het en ik zou er dan niet voor gaan. Je houd anders alleen jezelf en hem ook voor de gek. Succes meid,

Yamina_91
17-01-2004, 19:48
Ik denk dat je het beter niet kan doen....als je nu al minder voor heb voelt er je trout met hem dan voel je voor dat je het weet helemaal nisk voor hem dan zit je toch vast aan hem je kan dan wel gaan scheiden maar ja waarom zoveel moeite als je nu al twijfelt????

helluuup
18-01-2004, 01:39
Origineel gepost door Legolas Twijfel is een goede raadgever...dus zou ik er nie voor gaan. Al komt et misschien in je omgeving wl lullig over, alsof jem aan et lijntje heb gehouden of zo. ja he..?? twijfel al een lange tijd wat ik moet doen of hoor te doen.. :rolleyes:

helluuup
18-01-2004, 01:41

Origineel gepost door Yamina_91 Ik denk dat je het beter niet kan doen....als je nu al minder voor heb voelt er je trout met hem dan voel je voor dat je het weet helemaal nisk voor hem dan zit je toch vast aan hem je kan dan wel gaan scheiden maar ja waarom zoveel moeite als je nu al twijfelt???? precies..maar hoe moet ik het aan hem overbrengen dan?? het zal hem heel erg pijn doen..dat wil ik niet!!kijk nu zal het hem ook pijn doen.. ik weet het echt niet meer :( :(

helluuup
18-01-2004, 01:42
Origineel gepost door Aicha_El Leg hem uit hoe je je voelt en wat je denkt. Je moet eerlijk tegen hem zijn. Het is niet eerlijk tegenover hem snap je? Dus vertel het en ik zou er dan niet voor gaan. Je houd anders alleen jezelf en hem ook voor de gek. Succes meid, houd mij en hem inderdaad voor de gek..mar oke zeg maar ik ga dat doen wat je zegt..het hem vertelen... ik kan het hem helemaal niet overbrengen..zal hem heel erg pijn doen!! wollah ik kan het gewoon niet!! :( :(

Aicha_El
18-01-2004, 11:44
Origineel gepost door helluuup houd mij en hem inderdaad voor de gek..mar oke zeg maar ik ga dat doen wat je zegt..het hem vertelen... ik kan het hem helemaal niet overbrengen..zal hem heel erg pijn doen!! wollah ik kan het gewoon niet!! :( :( Tuurlijk zal het hem pijn, jou ook, maar het is echt het beste voor jullie beiden! Vertel hem dat je van hem houd, net zoals je van je broer houd en dat er verder geen diepere gevoelens van jou kant zijn. Het zal je heus wel lukken!

tetouzient
18-01-2004, 17:13
je moet het hem echt vertellen hoor. Je houdt nu jullie beiden voor de gek. Tuurlijk zal het pijnlijk zijn, maar hoe langer je wacht...hoe moeilijker en pijnlijker het wordt.

OUIDAD1
19-01-2004, 10:28
gewoon vertellen meid, hoe langer je het uitstelt hoe meer je hem belazert,..snappie. dit is geen oprechte relatie, dus aan een huwelijk moet je helemaal niet denken. of misschien moet je tegen hem zeggen dat je in de war bent en ff pauze wil. dan spreek je af dat je elkaar een maand of 2 niet ziet. Kijk als je hem dan gaat missen...dan zou ik toch heel goed gaan nadenken als ik jou was, maar als je hem totaal niet mist en het juist lekker vond zonder hem....dan weet jij genoeg... laat ons weten hoe het is afgelopen.

Sabra1976
19-01-2004, 16:33
Mijn advies: Niet mee verdergaan. Hem niet aan een lijntje houden. Je moet hem echt duidelijk maken dat er geen toekomst is voor jullie als man en vrouw. Eerlijk en duidelijk zijn. Het is pijnlijk om te doen, maar achteraf zul je zien dat dit het beste is. Veel succes verder met alles Sabra