Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : houden van..niet wederzijds..wat te doen?

Pagina's : [1] 2

helluuup
17-01-2004, 00:30

houden van..niet wederzijds..wat te doen?? salaam :) zit namelijk heel erg met iets en heb raad van veel mensen nodig en werd me aangeraden door een vriendin van mij het hier te plaatsen en incha ALLAH zullen jullie me ook begrijpen en me eventueel adviezen en of tips willen geven kijk..het ligt zo: ik heb nu al meer dan een half jaar met een jongen en ja was helemaal gek van hem enzo, maar soms door meningsverschillen enzo ging het soms even wat mis..maar we kwamen altijd weer terug bij elkaar enzo. en hij wou al heel lang verloven enzo..en nu nog meer..maar het probleem is ben echt minder voor hem gaan voelen enzo...ik gebruik altijd als reden van jah nog niet..is te vroeg enzo..maar als ik goed nadenk wil ik helemaal niet met hem het huwelijksboot instappen..!! :( hij ziet er echt leuk uit enzo...maarre zie hem nietmeer als een echtgenote voor me..het is meer gewoon een soort broer van me ofzo.. kijk..ik wil hem echt niet voor de gek houden ofzo ..vandaar dat ik graag jullie adviezen en of tips nodig heb!! :( graag serieuze reacties a.u.b

naisha
17-01-2004, 00:32
Ga het hem uitleggen dat je hem niet wilt klaar.....Je wilt hem toch niet aan het lijntje houden of wel...

LadyLo
17-01-2004, 00:33
je kan het hem zeggen,maar dat is wel zielig en daarom zil je het zeker niet doen. Maar voor jouw en zijn bestwil kun je dat het beste doen. gewoon rustig praten en zeggen dat je gevoelens voor hem zijn veranderd etc etc. Het zal hem pijn doen, maar hij komt er wel overheen ;)

helluuup
17-01-2004, 00:35
dat wordt ook voor het meerendeel tegen me gezegd, maar wollah :( ik wil hem geen pijn doen :( :( hij geeft zoveel om me en dan als laatst krijgt hij dat terug..

LadyLo
17-01-2004, 00:37

maar aan de andere kant, misschien is dit tijdelijk. Misschien dat je hem eigenlijk wel leuk vindt maar dat je door jullie ruzies afgeknapt bent en er een beetje moe van bent geworden. misschien moet je gewoon doorgaan en kijken of je gevoelens over 2/3 weken nog steeds hetzelfde zijn. Of je kunt een tijdje uit elkaar gaan en dan een afspraak maken op bijvoorbeel 14 februari om elkaar te zien en om te kijken of je hem hebt gemist of dat je hem kan missen als kiespijn. moeilijke situatie

ChOcOtOfFfF
17-01-2004, 00:39
Origineel gepost door helluuup dat wordt ook voor het meerendeel tegen me gezegd, maar wollah :( ik wil hem geen pijn doen :( :( hij geeft zoveel om me en dan als laatst krijgt hij dat terug.. het zou hem meer pijn doen als je het na 3 huwelijk pas verteld, dus beter zeg je meteen dat er geen toekomst is tussen jullie en kan hij het verwerken en verder gaan met zijn leven.

helluuup
17-01-2004, 00:41
het wordt wel allemaal zo makkelijk gezegd..maar wollah het is heel moeilijk om het naar hem over te brengen!! :(

helluuup
17-01-2004, 00:43
Origineel gepost door LadyLo maar aan de andere kant, misschien is dit tijdelijk. Misschien dat je hem eigenlijk wel leuk vindt maar dat je door jullie ruzies afgeknapt bent en er een beetje moe van bent geworden. misschien moet je gewoon doorgaan en kijken of je gevoelens over 2/3 weken nog steeds hetzelfde zijn. Of je kunt een tijdje uit elkaar gaan en dan een afspraak maken op bijvoorbeel 14 februari om elkaar te zien en om te kijken of je hem hebt gemist of dat je hem kan missen als kiespijn. moeilijke situatie das ook een optie ja..maar over het een tijdje uit mekaar gaan..wat moet ik dan tegen hem zeggen?? als ie vraagt waarom? :(

RealFaiZaatjuh
17-01-2004, 00:48
MENSUUUUH WAAROM ALLEMAAL SOOW Negatif wayoow nej hoor als ik jouw was zou ik denken aan die leuke tijden en niej aan die slechte tijden zoiets is mij ook overkomen en ik heb ook allemaal neagtieve atviezen gekregen waardoor ik die jongen vies heb gedumpt ik had er egt spijt van want ik zag hoe hij eraan kapot ging als ik jouw was zou ik eens goed met hem gaan praten over de dingen die je wilt dat gaan veradeereeenn owjah en stel je voor dat jij door hem werd gedumpt en dan he je had al verloving plannen en trouwplannen en dan ineens dit dat gaat toch niej zomaar...........

LadyLo
17-01-2004, 00:52
Origineel gepost door helluuup das ook een optie ja..maar over het een tijdje uit mekaar gaan..wat moet ik dan tegen hem zeggen?? als ie vraagt waarom? :( Zeg de waarheid. Je moet zeggen dat je gevoelens niet meer zoals ze waren en dat je goed wilt nadenken over jullie. En dat hij dat ook moet doen. Je moet zeggen wat je wilt verbeteren aan jullie relatie (als je er nog een kans inziet) en dat jullie tot valentijn geen contact hebben! En gewoon tijd voor jezelf nemen en kijken of je wel zonder hem kan. Je mist pas iets wanneer het er niet meer is;) Meid, waarom heb je geen sterke gevoelens meer voor hem? Sinds wanneer is dit, wat gebeurde er in die tijd?

ChOcOtOfFfF
17-01-2004, 00:55
Origineel gepost door helluuup het wordt wel allemaal zo makkelijk gezegd..maar wollah het is heel moeilijk om het naar hem over te brengen!! :( Ja maar toch is het zo? het zou toch nog harder en moeilijker voor hem zijn als hij weet dat jij hem aan het lijntje houdt? Wees een echte vrouw en vertel hem de waarheid. Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd ofzo maar zo kan het toch ook niet doorgaan? Als het andersom zou zijn geweest had je toch ook liever de harde waarheid gehoord dan aan het lijntje te worden gehouden? Sou

tarifasht
17-01-2004, 14:08
assalaam ik ken meerdere meiden die in de zelfde situatie als jou hebben gezeten. en enkele hebben er een punt achter gezet waar ze achter af erg veel spijt van hebben gehad. ze realiseerde zich later pas dat ze niet zonder hem kon leven. en geloof me dan kun je niet meer terug. je moet er met hem over praten. en nee niet gelijk dumpen. het is een jongen maar ze zijn niet allemaal harteloos;) gun hem nog een kans. laat alles niet voor niets zijn geweest... praten is in dit soort gevallen de enige en beste oplossing en ik weet wel zeker dat de geliefde gevoelens weer boven water komen;) ga ervoor meisie ik wens jullie erg veel sterkte allah staat jullie bij;) wassalaam

helluuup
18-01-2004, 00:44
Origineel gepost door LadyLo Zeg de waarheid. Je moet zeggen dat je gevoelens niet meer zoals ze waren en dat je goed wilt nadenken over jullie. En dat hij dat ook moet doen. Je moet zeggen wat je wilt verbeteren aan jullie relatie (als je er nog een kans inziet) en dat jullie tot valentijn geen contact hebben! En gewoon tijd voor jezelf nemen en kijken of je wel zonder hem kan. Je mist pas iets wanneer het er niet meer is;) Meid, waarom heb je geen sterke gevoelens meer voor hem? Sinds wanneer is dit, wat gebeurde er in die tijd? hoi ladylo :) kijk het zit zo..door soms domme menigsverschillen enzo..kregen we ruzie maar kwamen weer altijd terug bij mekaar..kijk..het blijft zeg maar een paar weekjes ofzo heel goed gaan en dan opeens om iets doms zeg maar hij zegt iets ofzo..en dan neem ik het negatief op..en dan denk ik dus dat hij het zo bedoelde terwijl hij het anders bedoelde..hetzelfde geld voor mij tegenover hem maar maybe moet ik gewoon wat je zei doen..een paar maandjes ofzo..geen contact met elkaar hebben en dan kijken of we zo wel door kunnen gaan ofniet.. :(

helluuup
18-01-2004, 00:49
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Ja maar toch is het zo? het zou toch nog harder en moeilijker voor hem zijn als hij weet dat jij hem aan het lijntje houdt? Wees een echte vrouw en vertel hem de waarheid. Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd ofzo maar zo kan het toch ook niet doorgaan? Als het andersom zou zijn geweest had je toch ook liever de harde waarheid gehoord dan aan het lijntje te worden gehouden? Sou jah precies..maar het is niet zo makkelijk over te brengen..wollah geloof me!! soms zeg ik gewoon als grap van dat ik hem niet meer wil enzo..gaat ie helemaal van streek :( kijken hoe hij gaat reageren enzo.. nee nee kan het echt niet aan..zal hem veel pijn doen! :( maar is beter hoe jij het tegen me zei..nu houd ik hem als het ware voor de gek..EN WOLLAH KRIJG ER ALTIJD ZO EEN SPIJT VAN..!!

LoVeLy_HaNaN
18-01-2004, 01:08

Eerlijk: Beste geen vriendjes nemen....zo krijg je ook geen problemen!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2