Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Royal Air Maroc

Sefina
15-07-2008, 17:04

Salaam zeer dringende vraag heeft er iemand eens geboekt via www.royalairmaroc.be? zijn die betrouwbaar?? heel dringend, wil boeken

leyla81
15-07-2008, 17:13
Salaam zeer dringende vraag heeft er iemand eens geboekt via www.royalairmaroc.be? zijn die betrouwbaar?? heel dringend, wil boeken het is verschillend maar ze komen bijna altijd te laat op bestemming! Vorig jaar heb ik een conectie gemist van casa naar ams door hun eigen fout. Bovendien ze zijn duur voor mij nooit meer ram:hadj: . Beter met transavia vliegen of iets anders meid.

Sefina
15-07-2008, 17:15
het is verschillend maar ze komen bijna altijd te laat op bestemming! Vorig jaar heb ik een conectie gemist van casa naar ams door hun eigen fout. Bovendien ze zijn duur voor mij nooit meer ram:hadj: . Beter met transavia vliegen of iets anders meid. oei dat klinkt niet goed check in ieder geval je hoekje maar dank je

waterijs
15-07-2008, 20:56
ik ben wel tiental keren met Royal Air Maroc gevlogen. Nooit problemen gehad.

Sefina
15-07-2008, 23:41

ik ben wel tiental keren met Royal Air Maroc gevlogen. Nooit problemen gehad. OK maar heb je ooit via internet geboekt, namelijk van de site van www.royalairmaroc.be?

waterijs
16-07-2008, 10:22
OK maar heb je ooit via internet geboekt, namelijk van de site van www.royalairmaroc.be? eerlijk gezegd niet dat soort dingen zoas boekingen,bestellen via internet doe ik nooit. vertrouw het niet. beter bij het reisbureua zelf gaan.

najim79
16-07-2008, 10:34
Wie vliegt er 2 augustus met RAM naar tanger vanuit schiphol wie o wie???

LHBIBAA
16-07-2008, 14:40
Salaam zeer dringende vraag heeft er iemand eens geboekt via www.royalairmaroc.be? zijn die betrouwbaar?? heel dringend, wil boeken Ik heb geboekt via royalairmaroc.nl...Ik heb per creditcard betaald en heb meteen mijn bevestiging gehad per mail en dezelfde dag nog mijn e-ticket... Succes:D