Bekijk originele versie : houden van..niet wederzijds..wat te doen?
helluuup
17-01-2004, 00:28
houden van..niet wederzijds..wat te doen??
salaam :)
zit namelijk heel erg met iets en heb raad van veel mensen nodig en werd me aangeraden door een vriendin van mij het hier te plaatsen en incha ALLAH zullen jullie me ook begrijpen en me eventueel adviezen en of tips willen geven
kijk..het ligt zo:
ik heb nu al meer dan een half jaar met een jongen en ja was helemaal gek van hem enzo, maar soms door meningsverschillen enzo ging het soms even wat mis..maar we kwamen altijd weer terug bij elkaar enzo.
en hij wou al heel lang verloven enzo..en nu nog meer..maar het probleem is ben echt minder voor hem gaan voelen enzo...ik gebruik altijd als reden van jah nog niet..is te vroeg enzo..maar als ik goed nadenk wil ik helemaal niet met hem het huwelijksboot instappen..!! :(
hij ziet er echt leuk uit enzo...maarre zie hem nietmeer als een echtgenote voor me..het is meer gewoon een soort broer van me ofzo..
kijk..ik wil hem echt niet voor de gek houden ofzo ..vandaar dat ik graag jullie adviezen en of tips nodig heb!! :(
graag serieuze reacties a.u.b
JustAGirl22
17-01-2004, 13:23
Eerlijkheid duur het langs dus hopelijk begrijp je deze hint.
dikke knuffel
dina_tangawia
17-01-2004, 16:50
Je gebruikt wel veel enzo. Ik lees alleen enzo of ofzo.........
Ik ga het nog een keer lezen om het begrijpen, ofzo.
soennia83
17-01-2004, 17:28
Ik begrijp je situatie volkomen meid....
Je moet het hem toch echt gaan vertellen..Het zal hem heel erg veel pijn doen... Maar het is wel beter, want naarmate de tijd dringt dan gaat het alleen maar nog meer pijn doen en dan durf jij straks de waarheid niet eens meer te zeggen..
Meid ik zou er gauw een punt achter zetten en dat meen ik...
Maar Ghair inshAllah..
ik bedoel als je geen toekomst met hem ziet, hou hem dan aub niet aan het lijntje daar maak je hem alleen kapot mee.
wasalaam
al_hoceima1984
17-01-2004, 17:34
het is tog beter om et hem te vertellen
et zal hem waarschijnlijk veel pijn doen
maar et zal jou ( en uiteindelijk ook hem) veel en veel meer pijn besparen!!
denk er goed over na
trouwen is niet niks
je wilt je leven met iemand delen en als jij het niet met deze jongen wilt moet je daar duidelijk in zijn om veel problemen te voorkomen
helluuup
18-01-2004, 01:25
Origineel gepost door soennia83
Ik begrijp je situatie volkomen meid....
Je moet het hem toch echt gaan vertellen..Het zal hem heel erg veel pijn doen... Maar het is wel beter, want naarmate de tijd dringt dan gaat het alleen maar nog meer pijn doen en dan durf jij straks de waarheid niet eens meer te zeggen..
Meid ik zou er gauw een punt achter zetten en dat meen ik...
Maar Ghair inshAllah..
ik bedoel als je geen toekomst met hem ziet, hou hem dan aub niet aan het lijntje daar maak je hem alleen kapot mee.
wasalaam
ja..je hebt gelijk...maar wollah..het is echt zwaar moeilijk om het aan hem over te brengen.. :( :( :(
helluuup
18-01-2004, 01:27
Origineel gepost door JustAGirl22
Eerlijkheid duur het langs dus hopelijk begrijp je deze hint.
dikke knuffel
ja..moet eerlijk tgen hem zijn..ben ook altijd eerlijk tegen hem wist..behalve dit durf ik hem neit te vertellen...zal hem heel veel pijn ermee doen.. :( :( :(
het is een niet zo een makkelijk iemand die snel vergeet of een punt erachter zit
maroc_misty
18-01-2004, 01:28
Hee meid,
Ik snap hoe je je voelt, en het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik wens je veel sterkte als je de stap gaat nemen. :)
helluuup
18-01-2004, 01:28
Origineel gepost door al_hoceima1984
het is tog beter om et hem te vertellen
et zal hem waarschijnlijk veel pijn doen
maar et zal jou ( en uiteindelijk ook hem) veel en veel meer pijn besparen!!
denk er goed over na
trouwen is niet niks
je wilt je leven met iemand delen en als jij het niet met deze jongen wilt moet je daar duidelijk in zijn om veel problemen te voorkomen
hoe moet ik adn erover beginnen??hoe moet ik aan hem overbrengen???
wollah heb het wel geprobeerd enzo..maar geloof me...het is echt moeilijk :( :(
helluuup
18-01-2004, 01:29
Origineel gepost door dina_tangawia
Je gebruikt wel veel enzo. Ik lees alleen enzo of ofzo.........
Ik ga het nog een keer lezen om het begrijpen, ofzo.
:eek:
helluuup
18-01-2004, 01:31
Origineel gepost door maroc_misty
Hee meid,
Ik snap hoe je je voelt, en het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik wens je veel sterkte als je de stap gaat nemen. :)
thnx voor je begrip! :)
chahidaatje
18-01-2004, 13:00
gewoon eerlijk zijn tegen hem hoe jij je voelt enz, hoe langer het duurt hoe meer pijn gaat er komen..
Dat is mijn raad..
grt Cha
Aisha_moemina
18-01-2004, 14:17
Kijk dat doe je zo:
"Ik snap dat je graag wilt dat we met elkaar gaan trouwen en dat we eeuwen lang bij elkaar zijn, maar ik denk gewoon niet dat dit gaat lukken. Ik voel er gewoon niet zo veel voor om te trouwen. Mijn gevoelens zeggen nee. En dat gevoel moet ik aanhouden. Ik wil je dit nu gewoon duidelijk maken zodat je weet dat dit gewoon het einde is, en niet denkt van het kan nog wel. Ik hoop dat je mijn boodschap een beetje begrijpt, ik wens voor jou wat ik voor m'nzelf wens, en dat is eerlijkheid. Ik hoop niet dat je boos wordt nu want dit is gewoon wat ik voel. Moge Allah je een goede vrouw schenken, misschien een nog betere als mij en je leiden naar het pad van de waarheid.
Adioooooooooooooos!!
Of nee, zeg maar : Fi amani Llaah!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.