Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Accountants!!!

no_no
15-07-2008, 16:23

Salaam, Ik werk voor een leuk internationaal bedrijf in Amsterdam. Ze zijn momenteel op zoek naar een accountant voor de invoices. Anyway, ben je op zoek naar een baan stuur me een pm met je cv. Het is echt een leuk kantoor en ze betalen super goed!!! Ik verdien er niets aan hoor, krijg geen bonus ofzo. Maar vind dat wij Marokkanen elkaar moeten helpen. Nou ik hoor het wel als het je wat lijkt! Ps Je moet zowel Nederlands als Engels goed beheersen

no_no
15-07-2008, 20:06
niemand?

no_no
16-07-2008, 09:23
Amsterdam

Anoe123
16-07-2008, 10:21
wat doe je dan zowel? wat zijn de functies ?

chebamaroc1
16-07-2008, 12:36

Kun je me daar meer over vertellen? Heb je werkervaring nodig? Ben namelijk net afgestudeerd (Bachelor)! Welk internationaal bedrijf is het?

Kamarad
16-07-2008, 13:22
Salaam, Ik werk voor een leuk internationaal bedrijf in Amsterdam. Ze zijn momenteel op zoek naar een accountant voor de invoices. Anyway, ben je op zoek naar een baan stuur me een pm met je cv. Het is echt een leuk kantoor en ze betalen super goed!!! Ik verdien er niets aan hoor, krijg geen bonus ofzo. Maar vind dat wij Marokkanen elkaar moeten helpen. Nou ik hoor het wel als het je wat lijkt! Ps Je moet zowel Nederlands als Engels goed beheersen je bedoelt zeker een boekhouder en geen (register)accountant want die kosten 100 euro per uur