Bekijk originele versie : Voor De Dames/Heren Met Een Vriend/Vriendin...
Ik ben benieuwd hoe onze landgenootjes met hun partner omgaan. Hoe vaak spreken jullie af per week/maand of jaar. En wat zijn jullie plannen? En wat is de afkomst van je partner.
Ben gewoon nieuwsgierig naar mijn landgenoten. Of ze een partner nemen, hoe ze daarmee omgaan, of ze er serieus mee zijn etc...
:zwaai: :zwaai:
RealFaiZaatjuh
17-01-2004, 00:18
wahahah neej man BijNA ik seg bijna alle mocroo boys zijn players men ik ken ze van binnenste bouten duss..........
Origineel gepost door RealFaiZaatjuh
wahahah neej man BijNA ik seg bijna alle mocroo boys zijn players men ik ken ze van binnenste bouten duss..........
Geef nie, ben wel benieuwd hoe vaak ze afspreken met hun vriendin. Maar ook voor de dames, hoe vaak zij afspreken met hun vriend en wat zijn afkomst is:D dussss ;)
Moejaheed
17-01-2004, 00:23
Origineel gepost door RealFaiZaatjuh
Ik ben geen player hoor ik huilde zelf bij de film van bambie
Origineel gepost door LadyLo
Ik ben benieuwd hoe onze landgenootjes met hun partner omgaan. Hoe vaak spreken jullie af per week/maand of jaar. En wat zijn jullie plannen? En wat is de afkomst van je partner.
Ben gewoon nieuwsgierig naar mijn landgenoten. Of ze een partner nemen, hoe ze daarmee omgaan, of ze er serieus mee zijn etc...
:zwaai: :zwaai:
Walloe partner en jij? :D
Origineel gepost door naisha
Walloe partner en jij? :D
ikke wel:D
walou reacties he:(
Mensen zijn slapie slaap doen.. :D
Origineel gepost door naisha
Mensen zijn slapie slaap doen.. :D
Het is vrijdagavond!!! volgens mij zijn ze eerder uit of zo! :cool:
Het is vrijdagavond!!! volgens mij zijn ze eerder uit of zo! :cool:
Kan ook.. :o
nou, ik ben niet 1 van je landgenootjes maar misschien wil je het toch wel lezen..:hihi:
heb een relatie van 6 maanden lang. we zien mekaar elke dag. vanaf de eerste dag dat ik hem ontmoette heb ik hem elke dag gezien..tot nu toe. hihi. ik ben zeker serieus met deze jongen, ik heb hem voorgesteld aan mijn ouders, familie. ben echt heel gelukkig met hem!!
:Iluvu:
Origineel gepost door Damelza
nou, ik ben niet 1 van je landgenootjes maar misschien wil je het toch wel lezen..:hihi:
heb een relatie van 6 maanden lang. we zien mekaar elke dag. vanaf de eerste dag dat ik hem ontmoette heb ik hem elke dag gezien..tot nu toe. hihi. ik ben zeker serieus met deze jongen, ik heb hem voorgesteld aan mijn ouders, familie. ben echt heel gelukkig met hem!!
gefeliciflapcteerd meid!!!
Origineel gepost door Damelza
Ik heb je nog gisteravond met hem gezien...jullie zien er schattig uit hoor... :D
he mensen! bedankt voor jullie reacties! ik spreek meestal 1 keer per week af. Maar het is nu onlangs al 2 en een half weken geleden! Maar we proberen elkaar 1 keer per week te zien. We spreken elkaar wel elke dag, soms een dagje niet.
En jullie!!???
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.