Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : houden van..niet wederzijds..wat te doen??

helluuup
16-01-2004, 23:56

salaam zit namelijk heel erg met iets en heb raad van veel mensen nodig en werd me aangeraden door een vriendin van mij het hier te plaatsen en incha ALLAH zullen jullie me ook begrijpen en me eventueel adviezen en of tips willen geven :) kijk..het ligt zo: ik heb nu al meer dan een half jaar met een jongen en ja was helemaal gek van hem enzo, maar soms door meningsverschillen enzo ging het soms even wat mis..maar we kwamen altijd weer terug bij elkaar enzo. en hij wou al heel lang verloven enzo..en nu nog meer..maar het probleem is ben echt minder voor hem gaan voelen enzo...ik gebruik altijd als reden van jah nog niet..is te vroeg enzo..maar als ik goed nadenk wil ik helemaal niet met hem het huwelijksboot instappen..!! :( hij ziet er echt leuk uit enzo...maarre zie hem nietmeer als een echtgenote voor me..het is meer gewoon een soort broer van me ofzo.. kijk..ik wil hem echt niet voor de gek houden ofzo ..vandaar dat ik graag jullie adviezen en of tips nodig heb!! :( graag serieuze reacties a.u.b :(

lady_mixed
17-01-2004, 13:52
als ik ouw was dan zou ik hem snel uit z'n droom helpen. anders denkt ie wel dat je hem aan het lijntje hebt gehouden. gewoon eerlijk zeggen wat je voor hem voelt. succes :zwaai:

RomaySa17
17-01-2004, 14:33
Ik ben het met de dames hierboven eens.. Vertel het hem en stel het NIET steeds uit.. want tijd is kostbaar.. HIj kan dan verder met zn eigen leven gaan en nu hou je m egt aan t lijnte.. :zwaai: SuCceszz

sweet_nadoria
17-01-2004, 22:58
Lieve meid, Wauw meid, das toch geweldig !! Je kan zien dat hij serieus met je is ;) Maaar aan de andere kant jij wilt het niet ... Hmmm :verdomme: Ten eerst zou ik je aanraden om eens goed na te denken wat je eigenlijk echt wilt. Ben je hier uit .... Wijs ik je door naar de volgende stap .. :o Spreek met elkaar af op een rustige plek, en laat je hart spreken. Vertel hem hoe je je voelt en vertel het hem zo gauw mogelijk. Anders denkt ie dat je hem de hele tijd aan het lijntje hebt gehouden. Succes meid, en Allah ie hawen !! Liefs, S. Nadoria

helluuup
18-01-2004, 01:34

Origineel gepost door sweet_nadoria Lieve meid, Wauw meid, das toch geweldig !! Je kan zien dat hij serieus met je is ;) Maaar aan de andere kant jij wilt het niet ... Hmmm :verdomme: Ten eerst zou ik je aanraden om eens goed na te denken wat je eigenlijk echt wilt. Ben je hier uit .... Wijs ik je door naar de volgende stap .. :o Spreek met elkaar af op een rustige plek, en laat je hart spreken. Vertel hem hoe je je voelt en vertel het hem zo gauw mogelijk. Anders denkt ie dat je hem de hele tijd aan het lijntje hebt gehouden. Succes meid, en Allah ie hawen !! Liefs, S. Nadoria wil hem niet aan het lijntje houden...maar kan ook niet anders..weet dat het hem enorm veel pijn zal doen als ik het hem vertel!!!en andersom ook :( :( :( en wil hem helemaal geen pijn doen..

helluuup
18-01-2004, 01:36
Origineel gepost door amira_00 Je moet gewoon zeggen dat je niet wil verloven. Want soms raken je smoesjes op. En dan moet je wel verloven. Je moet het tegen hem zeggen. en als ie vraagt waarom wil je niet?? wat moet ik dan weer zeggen?? van wil niet mwt jw ..punt uit?? :confused:

GangstaLovin
18-01-2004, 01:41
gewoon direct en straight zijn...

helluuup
18-01-2004, 01:45
Origineel gepost door GangstaLovin gewoon direct en straight zijn... nou..vindt het erg moeilijk om het hem over te brengen...en het is het ook.. :( :(

LadyW
18-01-2004, 22:26
hierboven was al genoemd dat tijd kostbaar is..... jij bent zover dat jij inmiddels weet dat hij niet de ware is.... Doordat jij het hem niet verteld ontneem jij zijn tijd om te zoeken naar iemand die wel om hem kan geven en daar nog aan toegevoegd ontneem jij jezelf de tijd waarin jij WEL de ware zou kunnen ontmoeten...... lah ouwn...