Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haar StyLen Met StrijKijZer

Pagina's : [1] 2 3 4

MiSsOuJDiA
16-01-2004, 23:02

HoOr VaAk MeiSjeS Dat ZeGge Hoe Doe jE Dat Dan :confused: ?

Mouna1986
16-01-2004, 23:24
gewoon hoe je een blouse strijkt maar dan strijk je je haar ,maar je moet het niet bij jezelf doen!!!!!!!!!! gevaarlijk iemand anders en van boven naar beneden strijken en bij de puntjes onderaan goed blijven strijken tot dat het helemaal recht is en glad en natuurlijk een kam gebruiken net als hoe je een fohn en borstel gebruikt Ik heb van me zelf tbarkelah stijl haar. Maar soms lijkt het me leuk om het toch te strijken dan krijg ik van dat gevaarlijk chinees plat styl haar word echt heel mooi moet je doen je gaat jezelf echt bewonderen

Miss_Wafae
17-01-2004, 00:04
Je haar met een strijkijzer stylen..:schrik2:...

ChOcOtOfFfF
17-01-2004, 01:01
Origineel gepost door Mouna1986 gewoon hoe je een blouse strijkt maar dan strijk je je haar ,maar je moet het niet bij jezelf doen!!!!!!!!!! gevaarlijk iemand anders en van boven naar beneden strijken en bij de puntjes onderaan goed blijven strijken tot dat het helemaal recht is en glad en natuurlijk een kam gebruiken net als hoe je een fohn en borstel gebruikt Ik heb van me zelf tbarkelah stijl haar. Maar soms lijkt het me leuk om het toch te strijken dan krijg ik van dat gevaarlijk chinees plat styl haar word echt heel mooi moet je doen je gaat jezelf echt bewonderen :lol:

noui
17-01-2004, 01:14

Mij mama zegt dat het heel slecht is voor je haar. :) Moety je dus niet doen. In Marokko doen ze het heel vaak. :eek: Maar ik heb het gezien bij mijn nichtjes wel heel mooi. :D

MiSsOuJDiA
17-01-2004, 10:46
jaa..tis egt moooi als je het met een strijkijzer doet zelf nooit gedaan maargoed..

yasminne
17-01-2004, 10:50
Stel je vader/broer betrapt je wat dan???? Schande :o

MiSsOuJDiA
17-01-2004, 10:51
als je haar doet met een strijkijzer..? fhon me haar so vaak als me pa thuis is ofso of met een stijltang me pa vind ut nie erg

Bent_Fes
17-01-2004, 14:19
Origineel gepost door Mouna1986 gewoon hoe je een blouse strijkt maar dan strijk je je haar ,maar je moet het niet bij jezelf doen!!!!!!!!!! gevaarlijk iemand anders en van boven naar beneden strijken en bij de puntjes onderaan goed blijven strijken tot dat het helemaal recht is en glad en natuurlijk een kam gebruiken net als hoe je een fohn en borstel gebruikt Ik heb van me zelf tbarkelah stijl haar. Maar soms lijkt het me leuk om het toch te strijken dan krijg ik van dat gevaarlijk chinees plat styl haar word echt heel mooi moet je doen je gaat jezelf echt bewonderen Als je ze3ma van jezelf stijl haar hebt, dan moet je het vooral gaan strijken...weet je hoe erg je haar ervan verbrand???

RomaySa17
17-01-2004, 14:25
Jah dat bedoel ik.. Tisz echt so slecht voor je haaaaaaar damess! Je ziet meteen dat je t hebt gestrijkt..boven is t helemaal gekrult en beneden overdreven stijl.. -XxXXxXx- MaySa :zwaai:

Echie
17-01-2004, 14:39
het is niet goed voor je haar hor...dan gaat et verrbranden en dan is je hele haar verneukt!!

Mouna1986
17-01-2004, 16:17
Origineel gepost door Bent_Fes Als je ze3ma van jezelf stijl haar hebt, dan moet je het vooral gaan strijken...weet je hoe erg je haar ervan verbrand??? ik doe het ook niet dagelijks ik heb het maar 3 keertjes gedaan

misstomaatje
17-01-2004, 17:42
Origineel gepost door Mouna1986 gewoon hoe je een blouse strijkt maar dan strijk je je haar ,maar je moet het niet bij jezelf doen!!!!!!!!!! gevaarlijk iemand anders en van boven naar beneden strijken en bij de puntjes onderaan goed blijven strijken tot dat het helemaal recht is en glad en natuurlijk een kam gebruiken net als hoe je een fohn en borstel gebruikt Ik heb van me zelf tbarkelah stijl haar. Maar soms lijkt het me leuk om het toch te strijken dan krijg ik van dat gevaarlijk chinees plat styl haar word echt heel mooi moet je doen je gaat jezelf echt bewonderen ik vind dat echt afschuwlijk om te zien . het is zo duidelijk welke meisjes hun haren STRIJKEN, SUPER LELIJK gewoon. lang leve de föne :D

tasmin
17-01-2004, 17:54
sommige meiden zitten nou te lachen ,maar die stijltang is precies hetzelfde hoor.alleen een strijkijzer is wat groter dusssssssssssssss. ik heb gelukkig ook stijl van mezelf maar nichtjes doen het ook tip: je kunt het ook beter met een doek erop doen anders loop je de kans om het te verbranden

ChOcOtOfFfF
17-01-2004, 22:59

Origineel gepost door tasmin sommige meiden zitten nou te lachen ,maar die stijltang is precies hetzelfde hoor.alleen een strijkijzer is wat groter dusssssssssssssss. ik heb gelukkig ook stijl van mezelf maar nichtjes doen het ook tip: je kunt het ook beter met een doek erop doen anders loop je de kans om het te verbranden ikkuh:hihi: ik zie het al voor me: hoofd op de strijkplank stoom erop en strijken maar. Jullie zijn mr. Frankenstein zeker wel dankbaar he dat hij de strijkbout ooit heeft uitgevonden :p

Pagina's : [1] 2 3 4