Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom komen wij Mocro's NOOIT voor elkaar op??

Pagina's : [1] 2

Cold_As_Ice
01-10-2002, 14:43

Waarom komen wij Mocro's nooit voor elkaar op? Ik bedoel daarmee als een mocro bv ruzie heeft met iemand op straat bv een turk en een andere mocro ziet em loopt ie gewoon heel droog door?WHY!!!bij Turken & Somaliers komen ze echt altijd voorelkaar op!! And another thing WIJ MAROKANEN CONCURREREN TEVEEL METELKAAR!!! :confused:

Camilla27
01-10-2002, 14:45
ze weten dt die maroc boy's het toch zelf uit lokken..... :)

Missrapster
01-10-2002, 15:35
juist dus waarom zouden wij mee vechten dan...??

laboudanda
01-10-2002, 18:46
bijons zoeken wij geen ruzie..we zijn geen stadion hoeren(jongens) of straatzwabbers...als zij beginnen dan weet je de gevolgen. En mensen...........' kom voor je vrienden op'.

scatje
01-10-2002, 18:57

ik weet niet waar jullie waar jullie vandaan komen maar hier in amsterdam komen ze wel zekersssssssss voor elkaar op hoorrrrrrrrrr!! althans dat merk ik

Cold_As_Ice
02-10-2002, 11:43
samsha je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!! Enne mischien is datwel alleen maar in adam zo dat de mocro's daarwel voor elkaar opkomen maar waar ik vandaar kom ECHT NIET!!!!!

laboudanda
02-10-2002, 11:47
Origineel gepost door thuglady samsha je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!! Enne mischien is datwel alleen maar in adam zo dat de mocro's daarwel voor elkaar opkomen maar waar ik vandaar kom ECHT NIET!!!!! Komen die 'mocro's' wel voor hun vrienden op?? Of lopen ze gewoon door als hun beste vriend inmekaargeslogen wordt? Soms moet je wel voor een vriend opkomen...en ik zeg 'soms'....

SweetRose
02-10-2002, 12:54
waarom marokanen niet voor elkaar opkomen?? omdat ze weten dat 9 van de 10 keren ze er toch niets voor krijgen....:D :D xxx

laboudanda
02-10-2002, 13:35
............................................... .............................. .................

tatouzient
02-10-2002, 14:17
bij ons hier in antwerpen komen ze je echt wel helpen. zelfs wild vreemde marokkanen helpen elkaar, maar ja, hier is het een gewoonte hé, om je broeder/zuster te helpen als die door iemand lastig wordt gevallen. dus ik begrijp ni dat je zegt dat het zo ni is?? maar ja, dit is antwerpen hé. ik voel me nergens zo veilig als hier in mijn cityke :d , woullah je hoeft dus gn schrik te hebben voor iets, want de broeders helpen je dus altijddd, is gewoonweg bangelijk :d allé saluukes bisous

laboudanda
02-10-2002, 20:59
Hiero in de KAATSHEUVEL komen ze echt niet voor je op...ze gaan liever de ATTRACTIES in .....je weeet wel?...weeeeeeeeeeeee waaaaaaah ooooooh.....YAY!!!

Souhaila85
02-10-2002, 22:05
Wij hier in antwerpen steunen elkaar wel meestal, je zal nooooit een marokkaan zien die alleen vecht. Hier in antwerpen hebben we niet veeeeel marokanen maar 1tje.. we zijn één hier. misschien komt het omdat in antwerpen de racisme heeel hoog is, maar we komen toch op voor elkaar... Ben ik persoonlijk heeel trots op!!!! :D

ithran
02-10-2002, 23:23
Vreemd dat wanneer men een mocro(moslim) en een Turk(moslim) ruzie zien maken dat ze dan voor elkaar op willen komen. Maar ach dat is typisch marokaans gedrag, want wat een ander doet willen wij ook doen of wat een ander heeft willen wij ook hebben. En dan stellen we een vraag waarom komen die wel voor elkaar op en wij niet.Maar wie the **** is wij? Een moslim komt voor een andere moslim op, en als een ander dat anders wil doen dan doet hij of zij dat ik neem er in ieder geval geen deel aan.

Dida
02-10-2002, 23:27
ik kom alleen voor mezelf op :ego: Ciao baby ;)

NoreJihan
02-10-2002, 23:52

Bij ons komen ze ook niet echt voor elkaar op!! Ligt eraan wie en hoe die realties zijn snappieeeeeeeeeeeee :zwaai:

Pagina's : [1] 2