Bekijk originele versie : Jullie dames zijn te open voor jullie algehele omgeving!
praatjes
16-01-2004, 22:24
Ik haat dat! Iedereen kan en mag bij jullie langskomen. Er is weinig nodig om bij jullie in de buurt te komen! Waarom kunnen jullie dames zo snel intiem raken met elke schurk! :)
Ik hoef ok geen man die te open is en mij de oren uit me kop kletst, helaas bestaan die wel :) afstandelijkheid is heel vaak nodig !
praatjes
16-01-2004, 22:37
Origineel gepost door Lampjuh
Ik hoef ok geen man die te open is en mij de oren uit me kop kletst, helaas bestaan die wel :) afstandelijkheid is heel vaak nodig !
Ik geloof helemaal niks van deze toevalligheid van jou! een man die open is en makkelijk mensen voor zich kan winnen en hij die makkelijk vrienden maakt dat is wat jou en alle andere meiden aantrekt!
Origineel gepost door praatjes
Ik geloof helemaal niks van deze toevalligheid van jou! een man die open is en makkelijk mensen voor zich kan winnen en hij die makkelijk vrienden maakt dat is wat jou en alle andere meiden aantrekt!
Geloof me als alle meiden hetzelfde waren zoals jij beschrijft :rolleyes: en allemaal op elkaar lijken dan zou niemand trouwen dan zal het afgelopen zijn met dit leven !
Ik moet er nog wat aan toevoegen, jij hebt heel veel praatjes en hoort ook bij openheid, je bent soms ERG open met je praatjes :s
extremiste_4eva
16-01-2004, 22:41
praatjes vullen geen gaatjes!
praatjes
16-01-2004, 22:42
Geloof me als alle meiden hetzelfde waren zoals jij beschrijft :rolleyes: en allemaal op elkaar lijken dan zou niemand trouwen dan zal het afgelopen zijn met dit leven !
Haha ja ik weet sommige zijn erger dan mijn beschrijving! Mijn beschrijving was nog licht uitgedrukt :D
praatjes
16-01-2004, 22:43
Origineel gepost door SuperSalima
Misschien zijn ze alleen open bij jou als schurk :)
Dat zouden jullie dames zeer zeker moeten doen, meer openheid richting mijn toe! Ik ben niet zo slecht :)
praatjes
16-01-2004, 22:44
Origineel gepost door extremiste_4eva
praatjes vullen geen gaatjes!
Mijn praatjes beschrijven al jou gaatjes! :D
praatjes
16-01-2004, 22:45
Origineel gepost door CantLet_YouGo
:jammer:
Just another Bitch fight!!
Exact.
Dat zouden jullie dames zeer zeker moeten doen, meer openheid richting mijn toe! Ik ben niet zo slecht :)
Ik dacht dat we al open waren :verdomme:
praatjes
16-01-2004, 22:49
En wie zei nou net dat deze meiden te open zijn :verdomme:
Maar ik heb nooit gezegt dat jullie zo erg open tegen mijn zijn! het zijn altijd die verkeerde schurken die jullie mogen beproeven. Ik wil ook eens al dat moois van jullie meemaken, mag dat?
praatjes
16-01-2004, 22:50
Ik dacht dat we al open waren :verdomme:
Ik weet niet laat eens zien :D
Maar ik heb nooit gezegt dat jullie zo erg open tegen mijn zijn! het zijn altijd die verkeerde schurken die jullie mogen beproeven. Ik wil ook eens al dat moois van jullie meemaken, mag dat?
Je moet het wel verdienen, een vrouw wil wel wat terug voor wat ze doet en niet constant beledigd worden met kwetsende opmerkingen :rolleyes: Misschien moet jij je op de juiste manier openhouden :D
praatjes
16-01-2004, 22:53
:eek:....k begrijp m al.....je krijgt niet genoeg aandacht ....en zou meer aandacht willen ....
Zo kun je het ook verwoorden jah ;)
Geloof me, krijg al zat aandacht! Ik roep om meer openheid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.