Bekijk originele versie : Maar even serieus nou ha! Het is niet zo erg gesteld met de Marokkaanse liefdes markt
coalitiegenoot
16-01-2004, 20:29
In principe is het niet zo erg gesteld met de Marokkaanse liefdes markt, alleen deze site draag een slechte bijdrage aan, er wordt zo veel gelogen door die chicks dat ik het gewoon moet afkraken!!
Over relaties en problemen die er niet zijn, ewa kom op nou doe normaal ja, deze site moet eens een schoonmaak beurt krijgen. Er zijn wel van die bitches maar die weet ik altijd wel te vinden..
Dus het gaat goed jullie moeten gewoon wat meer openstaan voor een relatie, en streven naar een gelukkig einde!!
Dit is geen bullshit maar wijze woorden van niemand minder dan de coalitiegenoot!!
yasmineNR1
16-01-2004, 20:34
Deels mee eens, wat grotere deel niet mee eens...:hihi:
Fjoeeee heb dat er met moeite uitgekregen, wie had dat ooit gedacht dat ik het eens met coalitiegenoot zou zijn :D
Maar jah, miracles DO happen ;)
pippielangkous
16-01-2004, 21:33
Origineel gepost door coalitiegenoot
In principe is het niet zo erg gesteld met de Marokkaanse liefdes markt, alleen deze site draag een slechte bijdrage aan, er wordt zo veel gelogen door die chicks dat ik het gewoon moet afkraken!!
Over relaties en problemen die er niet zijn, ewa kom op nou doe normaal ja, deze site moet eens een schoonmaak beurt krijgen. Er zijn wel van die bitches maar die weet ik altijd wel te vinden..
Dus het gaat goed jullie moeten gewoon wat meer openstaan voor een relatie, en streven naar een gelukkig einde!!
Dit is geen bullshit maar wijze woorden van niemand minder dan de coalitiegenoot!!
Dit is de eerste keer dat ik t met je eens ben, wat betreft een ding dan.
SCHOONMAAK BEURT!!!!!!!!!!!!!, inderdaad en ze moeten beginnen bij jouw
rachidabella
16-01-2004, 21:42
Keep it nice people :D
rachidabella
16-01-2004, 21:49
Probeert hij eens aaardig te zijn is het nog niet goed :D
coalitiegenoot
17-01-2004, 11:21
Origineel gepost door groentje
ohh begin jij nou weer ??? weer zon anti marocvrouw !!!!! maarre ga je eigen partij dan oprichten want ik ken er nog wel een paar andere nerdjes die je mee kunnen helpen... za3ma jullie jongens zijn goed bezig vertellen een meisje dat je van dr houd en ondertussen liggen ze met die tata's te rollebollen....
dom beest jij uit tanger je hebt geen scheet gelezen over de topic kom je la met je vooroordelen wat domme drol jij :o
coalitiegenoot
17-01-2004, 11:23
Origineel gepost door pippielangkous
Dit is de eerste keer dat ik t met je eens ben, wat betreft een ding dan.
SCHOONMAAK BEURT!!!!!!!!!!!!!, inderdaad en ze moeten beginnen bij jouw
kijk mij kan je niet uitvegen ha!! ik beinvloed jullie allemaal als er een schoonmaak beurt komt typen jullie mij allemaal na :D
coalitiegenoot
17-01-2004, 11:31
Origineel gepost door yasmineNR1
Deels mee eens, wat grotere deel niet mee eens...:hihi:
Fjoeeee heb dat er met moeite uitgekregen, wie had dat ooit gedacht dat ik het eens met coalitiegenoot zou zijn :D
Maar jah, miracles DO happen ;)
jij liegt jij, je bent het wel vaker met me eens alleen je durft er niet voor uit te komen :D
coalitiegenoot
17-01-2004, 11:59
Origineel gepost door Lamode
Yeah Right :D
you know me je weet het maar nooit met die coalitie :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.