Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Micheal Jackson King of pop onschuldig

Pagina's : [1] 2

LZN
16-01-2004, 20:19

Michael jackson is onschuldig op alle 9 aanklachten waarvan hij veroordeelt was. Michael jackson werd bij zijn weg naar buiten omringd door zijn familie en leden van de Nation of Islam. Betekent dat dat hij egt Moslim zal worden. Ik hoop het inshallah..

grendel
16-01-2004, 20:31
Origineel gepost door Sehraoui Michael jackson is onschuldig op alle 9 aanklachten waarvan hij veroordeelt was. Michael jackson werd bij zijn weg naar buiten omringd door zijn familie en leden van de Nation of Islam. Betekent dat dat hij egt Moslim zal worden. Ik hoop het inshallah. 'Jackson's two oldest children are Jewish' 15/01/2004 - 2:41:04 pm The mother of Michael Jackson’s two oldest children revealed today that they are Jewish by birth. Debbie Rowe, Jackson’s ex-wife, is reportedly concerned that Nation of Islam members, who are handling some of the pop star’s security arrangements, may try to convert them. According to Fox News, Rowe has told friends she does not want the children “exposed” to members of the black separatist movement. Prince Michael, six, and daughter Paris, five, are believed to be living in a safe house in Beverly Hills, guarded by Nation of Islam security staff. Jackson, who is not a member of the group, is also living with his baby, named Prince Michael II, whose mother is unknown to the public. Rowe’s lawyer, Iris Finsilver, confirmed that Rowe is Jewish but had no other comment. The development came a day before Jackson was due to appear in court in Santa Maria, California, charged with sexually abusing a teenage cancer survivor. Hundreds of Jackson fans from across the United States and further afield are expected to descend on the courthouse before the proceedings begin. They will be accompanied outside the courthouse by several hundred members of the media. While TV cameras will not be allowed inside the court, journalists will be able to watch the proceedings via a CCTV link to the courtroom, a judge has ruled. Jackson, 45, is charged with seven counts of performing lewd or lascivious acts on a child under 14 and two counts of administering an intoxicating agent, reportedly wine. The offences allegedly took place at Jackson’s Neverland Ranch, near Santa Barbara, California. The pop star is free on €10m bail pending the court hearing. Gezellig wordt het als hij hertrouwt met een zwaar Christelijke dame, dat zou nog leuk kunnen worden in huize Jackson :D

Tarkiztia
16-01-2004, 20:32
ja ik dacht al dat ie onschuldig was, dat is ie ook zo te horen, maar of ie echt moslim wordt dat is nog maar de vraag.........maar wie weet inshallah allahoeahlam

Scottie
16-01-2004, 20:44
Nou, natuurlijk is Michael onschuldig. Welk kind zo niet graag met z'n idool in zijn of haar speeltuinpaleisslaapkamer willen logeren? Ik wel. Ik wilde vroeger altijd bij de Everley Brothers logeren. Dat mocht niet van mijn moeder en dat is vast de reden dat ik hier zit te schrijven. Don en Phil, die heldere kristallen stemmen, die kuiven en die leuke jasjes. Het is dat ik niet kon zwemmen anders was ik naar die twee broers toegezwommen. Yeah, I want to kiss you ... Goed. Michael is onschuldig, hij kan helemaal geen seks hebben, ik bedoel, hoe moet dat dan? Moet hij dan zo'n kind vastbinden, het slipje stuk scheuren en dan zijn lid inbrengen? Maar dat zit los, net als z'n neus. Als Michael gaat plassen, rijk of niet, je blijft mens, dan heeft hij 112 bij de hand, voor het geval zijn lid, net als zijn neus, spontaan in de plee valt. Met zo'n man kun je niet lekker zoenen, die neus zit niet zozeer in de weg, maar is wel een heel groot bedrijfsrisico. Ga toch weg. En moslim worden? Ik dacht dat je zou geboren werd. Je wilt het niet maar je bent het toch, net als negers. Nou, goed, dan wordt Michael moslim, en dan. Is de wereld dan gered? Moslim worden, nou, dan kan hij met zijn reputatie beter gelijk beginnen met zichzelf te stenigen. Doet hij het toch dan hoop ik dat hij voor besnijdenis van zijn veelgeplaagd lid een betere chirurg dan die eikel die aan z'n neus heeft gezeten. Als ik er aan denk, moet ik direct met een hand gaan typen. Wat zeg ik, besnijdenis? Maar Amerikaanse mannen worden, in het kader van de culturele ontkenning van seksualiteit al direct na de geboorte, eeeehhhhh aangepast! Weten jullie wie schuldig zijn? Die ouders, die hun kind bij een lieve, beroemde en rijke man laten overnachten. Dat zijn een soort van souteneurs die hun kinderen exploiteren: "Nee, Jamie, ga jij maar fijn bij oom Michael slapen, hoor. En als oom Michael je fijn wat streelt, dan druk je knopje in, dan kunnen vader en moeder zien hoe jij geniet en verwend wordt bij oom Michael..." Nog geen uur nadat dat ventje Michael's pretpark heeft verlaten ligt er al een bevel van de advocaat van die ouders op Michael zijn van zijde gemaakte deurmat. Die ouders deugen niet. Mijn kind zou nergens mogen logeren als ik wist dat mijn kind aan verleidingen werd blootgesteld, mijn levensman mag dat niet eens ... uiteindelijk is er maar een verleiding en dat ben ik zelf. 't Is toch zo? Scottie, diploma A en B+, verzwemmen.

Tarkiztia
16-01-2004, 20:50

dat zijn de najagers van het geld ja, waar er wat te halen valt daar zijn ze, maar dat ze echt zo vals konden zijn deed me mijn ogen openen

sneakynawal
16-01-2004, 21:17
Origineel gepost door Scottie Michael is onschuldig, hij kan helemaal geen seks hebben, ik bedoel, hoe moet dat dan? Moet hij dan zo'n kind vastbinden, het slipje stuk scheuren en dan zijn lid inbrengen? Maar dat zit los, net als z'n neus. Als Michael gaat plassen, rijk of niet, je blijft mens, dan heeft hij 112 bij de hand, voor het geval zijn lid, net als zijn neus, spontaan in de plee valt. Met zo'n man kun je niet lekker zoenen, die neus zit niet zozeer in de weg, maar is wel een heel groot bedrijfsrisico. :D

GangstaLovin
17-01-2004, 14:04
Is hij onschuldig verklaard ...cool. Had ook niet gedacht dat hij een pedofiel zou zijn.

Oorlelletje
17-01-2004, 14:21
Tzzzz... wie gebruikt mijn nick om te posten... zielig!!

AlHoceima_Leila
17-01-2004, 15:24
Michael is echt raar en zielig

Leila1982
17-01-2004, 15:44
Hij wordt beschuldigt van seksueel misbruik van kinderen. hij is zelf nog maar een kind. als ik hem hoor krijg ik echt medelijden met hem. Iemand als hij zou nooit in staat zijn om een kind met opzet pijn te doen. Wat geld allemaal niet kan doen. De moeder van het zogenaamde slachtoffer heeft al 2 keer eerder geprobeerd om mensen aan te klagen voor geld. Echt diep triest. Het had op z'n minst een beetje geloofwaardig kunnen lijken.

Scottie
17-01-2004, 21:48
Nou, Michael is iemand die ons respect en vertrouwen verdient. Dat heeft hij nodig, daar vraagt hij om. Gezien wat vader Jackson met z'n kinderen deed? Die hoort aan een boom. Nog een wonder dat de kinderen niet een leraar door z'n hoofd hebben geschoten .... Grrrrrrrr ... Hij heeft zulke fijne muziek gemaakt, danste zo mooi zulke mooie dingen in elkaar gezet. Kenne jullie zijn "Ben"? Die naieve en gestoorde man doet geen vlieg kwaad. Gesteld dat er een vlieg in zijn paleisspeeltuin zou kunnen komen. Hij is gek, maar op een vredelievende manier. Was het een virus, het zou in het drinkwater moeten zitten. Ik vraag jullie om naar mijn vorige bijdrage te kijken. En te lezen ... Ik ben absoluut tegen gerommel met kinderen, dat is niet goed, niet goed voor die kinderen. Maar Jackson als een berekenende beul in een Osdorpplantsoen? Scottie.

sahira
17-01-2004, 22:07
Origineel gepost door Scottie En moslim worden? Ik dacht dat je zou geboren werd. Je wilt het niet maar je bent het toch, net als negers. Wat bedoel je hier mee, dat niemand als neger geboren zou willen worden? Pas op met je woorden, je weet drommels goed hoe dat over kan komen... :rolleyes: Je bent duidelijk iets van plan Scottie, haalt allemaal dingen aan die niets met m. te maken hebben maar meer met jou frustraties...en dan bedoel ik opmerkingen als hier boven, of zal ik nog eentje noemen. nog een wonder dat die kinderen geen leraar door het hoofd hebben geschoten.. michael als een berekende beul in het osdorpplantsoen? Is dit jou intelligente manier om gewoon weer na te trappen? Ja, volgens mij wel ja...geef Nanu maar wat aandacht, inplaats hier steeds rond te huppelen, we zijn je zat...(ik zeg we, omdat ik zeker weet dat meerderen je zat zijn...)

sneakynawal
17-01-2004, 22:32
Origineel gepost door sahira Wat bedoel je hier mee, dat niemand als neger geboren zou willen worden? Pas op met je woorden, je weet drommels goed hoe dat over kan komen... :rolleyes: Je bent duidelijk iets van plan Scottie, haalt allemaal dingen aan die niets met m. te maken hebben maar meer met jou frustraties...en dan bedoel ik opmerkingen als hier boven, of zal ik nog eentje noemen. nog een wonder dat die kinderen geen leraar door het hoofd hebben geschoten.. michael als een berekende beul in het osdorpplantsoen? Is dit jou intelligente manier om gewoon weer na te trappen? Ja, volgens mij wel ja...geef Nanu maar wat aandacht, inplaats hier steeds rond te huppelen, we zijn je zat...(ik zeg we, omdat ik zeker weet dat meerderen je zat zijn...) Ook zo nieuwsgierig :D....om zijn profiel te checken... Ik ben van mening, dat Scottie niet de beroerdste is...hij bedoelt het niet zo...hij ziet het alleen soms wat anders... Neem het met een korreltje zout ;)

sahira
17-01-2004, 22:36
Origineel gepost door sneakynawal Ook zo nieuwsgierig :D....om zijn profiel te checken... Ik ben van mening, dat Scottie niet de beroerdste is...hij bedoelt het niet zo...hij ziet het alleen soms wat anders... Neem het met een korreltje zout ;) Nou...dan zie je dat toch verkeerd, hij bedoeld het precies zo als hij het zegt, en ik neem hem wat dat betreft serieus.

sneakynawal
17-01-2004, 22:38

Ben benieuwd hoe hij in het echt is...zou hij zoiets in het echt ook durven zeggen? Al die mensen hier? (Retorisch)

Pagina's : [1] 2