Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mooie islamitische bedankjes???

Pagina's : [1] 2 3 4

Aisha_moemina
16-01-2004, 19:04

Wie kan er met mij meedenken voor mooie maar zeer islamitische bedankjes. Misschien iets waar je kennis uit kunt halen....?? Maar het moet er ook mooi uitzien...? Graag reacties!!! Djazakoem Allah gairan. :)

MiffrouwLoubna
16-01-2004, 20:15
Sallaam Aleikum! Ja daar heb ik ook bij stil gestaan, ik ga over een tijdje verloven en kort daarna trouwen inchallah. Maar ik vind die bruidssuikers zo'n onzin, ik dacht aan iets met een koran tekst erop... Een klein waaiertje met tekst, een steentje met tekst erin gegrafeerd, klein koran-boekje in een sleutelhanger, kleine schilderij met iets over de islam.... Wat ik een keer heb meegemaakt op een bruiloft is dat ze een hoofdoekje in een leuk zakje hadden gedaan met een strikje en voor de mannen zo'n hadj mutsje... Iedereen vond het echt leuk, origineel en je hebt er ook nog iets aan! Zijn er nog meer mensen met leuke ideeen hierover? Aisha denk met me mee hahaha!!! Sallaam Aleikum

tatouzient
16-01-2004, 20:26
kvind persoonlijk die bruidssuikers echt bull sh.it! mr das hetgeen ik weet: kwil hieraan gn geld verspille mr nu zit k met een andere vraag: wa ga ik dan in de plaats geve :verdomme: die hoofddoekjes is wel leuk, mr ni iedereen draagt ze? enne, waar kan ik mini koraantjes halen? op hoeveel komen ze? khad ook gedacht aan heel kleine parfummetje met zeepje en dan inpakke of zo :verdomme: kweet het zo al ni mr ja, zid mense, allemaal ff denke :D bisous xxx

MiffrouwLoubna
16-01-2004, 20:34
Misschien gaat men een hoofddoek dragen haha, nee maar serieus, dat doekje zal op een dag wel nuttig zijn, al is het alleen maar wanneer je gaat bidden. Ik ken genoeg meiden die geen hoofddoek dragen, maar wel bidden, met hoofddoek natuurlijk! En over die kleine koran, in een sleutelhanger; die kun je krijgen in Brussel/ Antwerpen. Maar ik denk dat je ze ook hier in NL kunt krijgen in marokkaanse/ turkse zaakjes. Zoiets kost 2 euro ongeveer... Zo'n kleine parfumpje en zeepje is ook leuk, alleen dat zou ik eerder doen op de henna dag, voor mijn vriendinnen en nichtjes... Helemaal mee eens over die bruidsuikers... Sonde van mijn geld!

tatouzient
16-01-2004, 22:48

Origineel gepost door MiffrouwLoubna Misschien gaat men een hoofddoek dragen haha, nee maar serieus, dat doekje zal op een dag wel nuttig zijn, al is het alleen maar wanneer je gaat bidden. Ik ken genoeg meiden die geen hoofddoek dragen, maar wel bidden, met hoofddoek natuurlijk! En over die kleine koran, in een sleutelhanger; die kun je krijgen in Brussel/ Antwerpen. Maar ik denk dat je ze ook hier in NL kunt krijgen in marokkaanse/ turkse zaakjes. Zoiets kost 2 euro ongeveer... Zo'n kleine parfumpje en zeepje is ook leuk, alleen dat zou ik eerder doen op de henna dag, voor mijn vriendinnen en nichtjes... Helemaal mee eens over die bruidsuikers... Sonde van mijn geld! aah, het zn sleutelhangers, ik dacht gewoon van die mini koraantjes, die vind ik echt mooi en die overhandig ik dan persoonlijk alleen aan de wa 'oudere' dames, de jongere vrouwe kun je bv zo'n parfumpje geve of zo en jah, is idd geldverspilling, wnt om eerlijk te zn, originele bruidssuikers zn duur en niemand die er echt echt belang aan heeft vind ik... bisous xxx

oem_ismael
16-01-2004, 23:49
ja erg leuk is dat nog meer mensen die iets leuks weten?

Alyssa102000
17-01-2004, 14:29
Hey, Als je echt iets Islamitisch wil kan je bv een CD cadeau geven waarop koran of hadieth wordt gereciteerd. Je kan het zelfs verpersoonlijken door de CD hoes zelf te ontwerpen en op de achterkant de naam van de bruid en bruidegom op te zetten en de huwelijksdatum. Je kan dit ook bv enkel geven aan de oudere vrouwen. Voor de jongere vrouwen kan je zelf een songlist maken van jullie favoriete songs. Daarvoor kan je ook de CD hoes zelf ontwerpen om het persoonlijk te maken. Indien je niet alleen een CD wil geven kan je er nog iets kleins extra bijgeven.

Aisha_moemina
17-01-2004, 16:14
Goed meegedacht dames!!! Als ik aan een sleutelhanger denk met tekst erin wordt daar weinig naar gekeken en meer als versiering gebruikt. Zo ook met die kleine koranboekjes, ik wou het namelijk eerst doen maar toen dacht ik nee, dat gaan ze misbruiken (niet gebruiken) Ik vond dat plan van een hoofddoek en die mutsjes ook best leuk die cd is ook goed!!!

MiffrouwLoubna
17-01-2004, 16:19
Hoe wil je dat doen met die CD's ? Zelf branden, kopen? Lijkt me best prijzig allemaal, vooral als je praat over 200 vrouwen... Ja Aischa je hebt wel gelijk wat betreft die kleine koran.. Grote kans dat het voor verkeerde doeleinden gebruikt word. En het zelf geven is ook een leuk idee, alleen dan heb toch wel wat hulp nodig, ik denk dat ik dat alleen op de henna dag doe, wanneer er minder mensen zijn, met deze mensen ben ik ook meer 'close'...

Aisha_moemina
17-01-2004, 16:22
ja zelf uitdelen is leuk ja. Anders zit je daar maar. Maar misschien is branden van die cd's veel beter, wordt anders inderdaad best prijzig!!

MiffrouwLoubna
17-01-2004, 16:24
En nog iets, wat geven jullie aan de kinderen? Ik dacht aan van die party bags... met snoepjes en iets leuks erin; zo'n stokpoppetje of zo.. Maar dat heeft niet echt veel met de islam te maken, maar aan de andere kant weer wel; het is heel belangrijk om kinderen blij te maken... hihi..

Aisha_moemina
17-01-2004, 16:26
Weet je wat leuk is voor de kinderen? Je hebt van die bandjes met kinderanasheeds. Zo stimuleer je de kinderen om halal te luisteren. Daarbij doe je natuurlijk wel snoep. Kinderen houden van snoepen en spelen. Maar ik weet van mijnzelf dat ik vroeger die bandjes altijd heel leuk vond, dus ik denk dat dat ook wel een leuk idee is! Net verzonnen hoor. Misschien weet iemand wat beters??? ;)

MiffrouwLoubna
17-01-2004, 16:29
Slim!!!!!! Heel Slim, want je hoeft maar 1 bandje te kopen en de rest te kopieren, en de kaft scan je 1 keer en print je vervolgens uit... Heeeeeel Slim haaha Maar je hebt ook hele leuk islam boekjes voor kinderen..

Aisha_moemina
17-01-2004, 16:30
Oow jaa die boekjes voor kleine moslims :Iluvu: Das ook een heeeele goeie meid!! :zwaai:

MiffrouwLoubna
17-01-2004, 16:33

Maar het is allemaal zo prijzig... Daar zullen mijn toekomstige schoonouders blij mee zijn...

Pagina's : [1] 2 3 4