Bekijk originele versie : allochtonen.......autochtonen.....ruzie??
dat is wat ik gehoord heb op het nieuws bij rtl4 dat er nu meer haat is tussen de 2 groepen...
helaas het komt denk nooit goed...ze moeten altijd iedereen over 1 kam scheren...toen pimmie vermoord werdt hoorde je de autochtone nie echt klagen maar als het een allochtoon ... is:jammer:.
AlHoceima_Leila
16-01-2004, 18:56
jah klopt ik hoorde het ook
en ik ddenk ook dat het nooit goed zal komem tussen iedereen.
Er zijn natuurlijk zat mensen die goed kunnen opschieten met elkaar (ik bijv) maar toch zullen er genoeg blijven die het gewoon niet lukt en dat moeten we maar accepteren
Missprive
16-01-2004, 19:10
ach zeg nooit nooit,
als je erin blijft geloven zal het insallah wel een keer goed komen
Ik heb hamdoelilah met niemand problemen maar je merkt wel dat je als allochtoon toch het dubbele moet bewijzen. Verder...life goes on and on and on....till you will die
AlHoceima_Leila
16-01-2004, 19:41
Origineel gepost door groentje
jah maar nu die incident is gebeurd met die turk zeiden ze dat het nog erger word! ze lieten ook stukjes zien van zon site maar ik kan die nie vinden anders had ik die stukjes wel geciteerd..
En wat zou je er dan mee doen ?
Realkeeper
16-01-2004, 19:43
Dat zou ik wel willen lezen ja!
En racisme is gewoon hypocriet. Zoals iemand zei, als een nederlander iets flikt dan hoor je die lui nooit, maar als het een nederlander van allochtone afkomst betreft gelden ineens andere regels.
AlHoceima_Leila
16-01-2004, 19:51
jah klopt wel jah
Tarkiztia
16-01-2004, 20:57
ewa, ja als je daar op gaat letten dan blijf je maar in de verdedeging gaan, zoals je al zei ze scheren toch iedereen over een kam........dus waarom!!!!
sneakynawal
16-01-2004, 21:05
Men moet niet in hokjes gaan denken.....ze moeten open-minded zijn ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.