Bekijk originele versie : Studiejaarbeurs
Kimaatje
01-10-2002, 11:57
Wie gaat er met Lelahamka en mij mee naar Utrecht op 10 oktober??
Ps: Fun guaranteed :D :zwaai:
heeeee wie gaat ook naar utrecht voor die studiebeurs?
ik niet!! :D
Wordt Rwiena beurs daaro met jullie :D :D :D
hiezo rwiena beurs????
nou ja zeg wij gaan alleen om een opleiding te zoeken hoor
Kimaatje
01-10-2002, 13:05
Origineel gepost door Kenitrya
ik niet!! :D
Wordt Rwiena beurs daaro met jullie :D :D :D
Nee Rwiena gaat niet mee ;) Just me and Lelahamka!
Maarre ga jij nu maar studeren in de bieb :D
Ps: I still wanna knoww (oh en moet je nog veel vertellen!!) :zwaai:
Origineel gepost door LalaMosiba
Nee Rwiena gaat niet mee ;) Just me and Lelahamka!
Maarre ga jij nu maar studeren in de bieb :D
Ps: I still wanna knoww (oh en moet je nog veel vertellen!!) :zwaai:
Eey! kom kom ook zondag naar Damsco met larachia! Kunnen we bijpraten want ik heb ooooook te vertellen!! :D
Maarreh, ik ga zo naar de bieb ;)
Kimaatje
01-10-2002, 13:15
Origineel gepost door Kenitrya
Eey! kom kom ook zondag naar Damsco met larachia! Kunnen we bijpraten want ik heb ooooook te vertellen!! :D
Maarreh, ik ga zo naar de bieb ;)
Hmmm ik zal even met Larachia overleggen en dan hoor je het wel ;)
3endek shie HOT news?? :D :zwaai: :eek:
ja je weet toch wel wat dat is??? Maar valt me wel op dat daar nooit marokkaanse jongens zijn alleen turkse jongens
die marokkaanse hebben zeker wel wat beters te doen dan iets voor hun studie te doen
Kimaatje
01-10-2002, 13:19
Hey hamka, je weet toch handel........ik jou 5 euro geven, jij mij wit suiker geven:D
wat verkoop jij dan? drugs of zo?
en je verdient daar mee meer?? hahaha ga dromen en ik ben niet irritant!!!!!!!!!!!!!
"nooit marokkaanse jongens zijn alleen turkse jongens
die marokkaanse hebben zeker wel wat beters te doen dan iets voor hun studie te doen"
Een studiebeurs is er om je informatie te verschaffen over een bepaalde studie.
Mensen die daar naartoe gaan weten meestal niet wat ze willen gaan doen en gaan er heen om zich te orienteren op zo'n studie of voor meer informatie.
Mensen die deze beurs NIET bezoeken die weten heel goed wat ze gaan doen of ze hebben al een studie waar ze al mee bezig zijn.
Een conclusie kan zijn : Marokkaanse jongens weten vaak wel wat ze willen voor hun studie en Turkse jongens niet.
Maar oke ik weet dus niet zeker of dat klopt :-P
En voor mista MostWanted hebben we ook iets leuks :Elke dag kans op een Microsoft X-Box spelcomputerpakket Op de 11e Studie Beurs 2002 in de jaarbeurs in Utrecht!
Origineel gepost door Jizzy
"nooit marokkaanse jongens zijn alleen turkse jongens
die marokkaanse hebben zeker wel wat beters te doen dan iets voor hun studie te doen"
Een studiebeurs is er om je informatie te verschaffen over een bepaalde studie.
Mensen die daar naartoe gaan weten meestal niet wat ze willen gaan doen en gaan er heen om zich te orienteren op zo'n studie of voor meer informatie.
Mensen die deze beurs NIET bezoeken die weten heel goed wat ze gaan doen of ze hebben al een studie waar ze al mee bezig zijn.
Een conclusie kan zijn : Marokkaanse jongens weten vaak wel wat ze willen voor hun studie en Turkse jongens niet.
Maar oke ik weet dus niet zeker of dat klopt :-P
En voor mista MostWanted hebben we ook iets leuks :Elke dag kans op een Microsoft X-Box spelcomputerpakket Op de 11e Studie Beurs 2002 in de jaarbeurs in Utrecht!
Je haalt me de woorden uit de mond. Wij kijken alleen in de CAO boekjes. Waar verdien je het meest....KLAARRRRR
Ali Z.
Missrapster
01-10-2002, 15:23
he kga ook alleen ga ik 11oktober.....:(
ik ga naar die studiebeurs, maar dan reclame maken voor mijn opleiding
:zwaai: Tot dan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.