Bekijk originele versie : wie heeft er een ouder verloren...?
hallo,salaam iedereen
wie heeft er al een vader of een moeder verloren?
ik heb mijn vader(larhmoe) nu net 2weken kwijt..
het was zo plots,maar inch-Allah zit hij nu op een betere plaats
alvast bedankt...
Zonnebloem26
13-07-2008, 12:32
Wat erg voor je meid!!
Inshal-Allah dat je papa larhmou zich in een veel betere plek bevind...
Je zegt plots? Dat moet erg zijn om je ouder plots te verliezen.
Voel je pijn lieverd al heb ik me beiden ouders nog...
Weest sterk en misschien een troost maar we gaan het allemaal eens moeten doorstaan...schrale troost maar hou je sterk en doe veel doua's voor hem...
Kus
Ina lilahi wa ina illahi raji3oun.....ik heb zelf ook mijn vader 2 jaar geleden verloren, ook heel plots....Wees sterk lieverd, we gaan allemaal een keer!!
riffigirl176
13-07-2008, 12:39
Inna lilahi wa inna ilayhi radjioen.. Moge Allah swt jouw vader een van Zijn mooie plekken in het paradijs schenken..Ameen
Weet lieve schat dat Allah met de geduldigen is..
Liefs :sjans:
ja thanks woelah..
het doet zo'n pijn in mijn hart,ik hou me sterk om niet te huilen,ze zeggen dat dat slecht is..maar het is heel heel moeilijk..
weetje mijn moeder...dat is pas heel erg..35jaar getrouwd en dan opeens zo alleen..
ik probeer zogoed mogelijk te leven,want zoals je zegt je kan er plots niet meer zijn..
met Allah's wil inch-Allah..
Allah Rahmoe ,
Is zeker verschrikkelijk voor je,
maar huilen mag, vanwege verdriet,
als het maar niet overdreven is zoals bij vrouwen soms het geval is,
dat ze zichzelf op de gezichten slaan etc
Vergeet hem niet in je dua's, doe extra gbeden voor kem.
Niet alleen jij, maar iedereen.
Dat is dan nog het enige wat je voor hem kan doen.
We blijven maar aan deze wereld denken,
terwijl de dood plotseling kan komen,
Moge Allah(swt) ons een lang leven schenken met veel goede daden insha'Allah.
Radijsje_
13-07-2008, 13:31
Allah archmoe. Sterkte met dit groot verlies.
Ik wens je alle sterkte, ik heb mijn vader verloren toen ik 9 jaar was en dat is inmiddels 16 jaar geleden, maar de pijn voel ik nog steeds, ik weet wat je meemaakt, lah isebrak.
Ik ben mijn vader ook verloren, hij was vermoord, dus ook opeens.
Sterkte meisje.
Zonnebloem26
13-07-2008, 20:41
Ik ben mijn vader ook verloren, hij was vermoord, dus ook opeens.
Sterkte meisje.
:eek:
Dit is erg!
Ach meisje, weetje, als je een ouder mist... Op welke manier dan ook! Dat is altijd erg!
Het was niet zijn schuld, hij was gezond en lief! De dader was een Marokkaanse jongen, 23 jaar. Toch zit ik als Nederlandse op Marokko.nl!
Het is maar hoe je het bekijkt, ik leef met een scheur in mijn hartje verder. Hij is er altijd! Maar bedenk wel, in het oosten gebeuren dat soort dingen elke dag, daar lopen mensen veel meer risico, voor hun is het net zo erg.
saidaa11
13-07-2008, 21:55
Sterke met het verlies van jullie papa!! Ik zelf heb nog beide ouders, maar mijn beste vriendin heeft én geen vader én geen moeder meer. Deze zijn vlak achter elkaar overleden ( ziekte was hun te sterk). Het is wel jaren geleden maar toch dubbel zo erg..
Sanea_Girl
14-07-2008, 09:23
leive schat allah ie rahmoe je lieve vader , hoop inscha allah dat allah swt hem de djenna zal schenken .
Lieve schat het is zo moeilijk mijn vader is een jaar geleden overleden , en ik huil nog elke dag , zal hem nooit vergeten , maar alhmd allah swt weet het beter .
Lieve schat dit is nog maar de begin fase voor jouw , je moet het nog verwerken , wij waren in het begin in trance maar na een paar maanden , vpelde we de pijn .
En tot de dag van vandaag ben ik er nog kapot van .
Lieve schat als je nog een moeder hebt wees goed voor haar , en steun haar aub .
allah ie htikoem sbar . en weet dat allah swt bij je is echt altijd , als je het moeilijk hebt , smeek allah om je sbar te geven .
gr. sanae
Ina lilahi wa ina ilayh razji3oun
Allah irham zjami3 lmoslimin b zjinatou l firdaous.
vis_meisje
14-07-2008, 10:41
hallo,salaam iedereen
wie heeft er al een vader of een moeder verloren?
ik heb mijn vader(larhmoe) nu net 2weken kwijt..
het was zo plots,maar inch-Allah zit hij nu op een betere plaats
alvast bedankt...
Ik heb mijn vader (larhmoe) ook verloren :traan1:
Het is bijna twee jaar geleden maar tot de dag van vandaag staat mijn hart in vlam en vuur als ik aan hem denk
Hij was erg ziek,,,langzaam zag ik aan hoe hij vetrok naar inschallah een betere plaats
Vooral omdat ik veel had mee gemaakt met hem,,,we hadden niet altijd een goeie band
Maar hamdoelilah hadden we alles uitgepraat,,,ik heb hem verzorgd tot zijn laatste hartklopping,,,hij is gestorven in mijn handen en die va mijn zus
De vedriet die mijn broers en zusssen en vooral mijn moeder hadden vergeet ik nooit meer
Als ik eraan denk krijg ik weer tranen in mijn ogen :traan1:
Alles is allah's wil
Wees sterk lieve meid en doe doua vi-oor je vader inschallah zullen onze vaders rusten op een mooie plek
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.