Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Once A Cheater,

Pagina's : [1] 2

Bachelorette
16-01-2004, 15:56

Always a cheater Niet mee eens, mensen kunnen veranderen!

socialedienst
16-01-2004, 15:59
zeker niet mee eens!!!! NEEEE!!!! niet mee eens niet mee eens niet mee eens!! kan toch niet? :( iedereen verdient t 2e kans...ja toch?

Johanna
16-01-2004, 16:00
zeker, iedereen verdient een tweede kans een mens kan veranderen

Bachelorette
16-01-2004, 16:02
juist ja die persoon kan makkelijker verleid worden,maar hoeft niet te betekenen dathet weer kan gebeuren. iedereen verdient min 2 kansen, ongeacht hun acties. vergeven staat bij mij hoog in het vaandel :D

Bachelorette
16-01-2004, 22:59

yeh meningloze mensjes of zijn jullie egoistisch en denken jullie aan jezelf? ben je soms bang?

praatjes
16-01-2004, 23:07
Always!!

Bachelorette
16-01-2004, 23:18
Origineel gepost door praatjes Always!! nee niet waar is it because he tasted the sweetness ??? whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy leg uit dan!

Bachelorette
17-01-2004, 01:20
ja dank je wel ik vind dat prachtig om te zien hoe handen elkaar aanraken :verliefd:

yasminne
17-01-2004, 11:03
Ik geloof dat een persoon kan veranderen. Dus een tweede kans is wel gepast.

larchia
17-01-2004, 14:13
nou ik dacht het niet een 2 de kans want altijd een player en zl die ook altijd zijn dus geen tweede kansen geven dames want dan heeft hij je gewoon in de macht thala

HalveWaarheid
17-01-2004, 14:15
2e kans? Shie 2e stoot op haar rechteroog bedoel je!

Bachelorette
17-01-2004, 14:36
Origineel gepost door larchia nou ik dacht het niet een 2 de kans want altijd een player en zl die ook altijd zijn dus geen tweede kansen geven dames want dan heeft hij je gewoon in de macht thala Voel jij je soms hoger dan Allah ta'ala?zelfs Hij vergeeft als Hij wil. lieverd, als de persoon die vreemd is gegaan, oprecht spijt heeft, dan geef ik hem echt wel een tweede kans niemand is perfect en iedereen maakt fouten t enige verschil is dat het vertrouwen minder wordt dat ik hem een tweede kans geef, wil niet zeggen dat hij het opnieuw mag doen!!!

Moenier
17-01-2004, 18:39
Origineel gepost door Bachelorette Voel jij je soms hoger dan Allah ta'ala?zelfs Hij vergeeft als Hij wil. lieverd, als de persoon die vreemd is gegaan, oprecht spijt heeft, dan geef ik hem echt wel een tweede kans niemand is perfect en iedereen maakt fouten t enige verschil is dat het vertrouwen minder wordt dat ik hem een tweede kans geef, wil niet zeggen dat hij het opnieuw mag doen!!! JIj misschien wel maar hij zal je geen kans geven want wij zien zo'n meiden dan als een *****,kennen geen respect en zijn totaal geen moslima. Sommige vrouwen zullen hem vergeven endan denkt hij ik kan het weer gaan doen want ze zal me dan toch vergeven.Wij denken nu eenmaal met onze L.. :D

Mouny
17-01-2004, 18:48
ze kunnen idd veranderen ;)

Bachelorette
18-01-2004, 01:58

Origineel gepost door Moenier JIj misschien wel maar hij zal je geen kans geven want wij zien zo'n meiden dan als een *****,kennen geen respect en zijn totaal geen moslima. Sommige vrouwen zullen hem vergeven endan denkt hij ik kan het weer gaan doen want ze zal me dan toch vergeven.Wij denken nu eenmaal met onze L.. :D Krom Jullie vergeten dan de Hogere Macht Hij maakt geen onderscheid in geslacht zina is zina...wie die ook doet, wordt ervoor gestraft (tenzij berouw wordt getoond en et wordt vergeven ) Ik denk datmannen eerder vreemd gaan dan vrouwen, althans ik ken niemand die ooit vreemd is gegaan ( kwa de vrouw eh)

Pagina's : [1] 2