Bekijk originele versie : Formaat van foto verkleinen, hoe!?
khadija86
13-07-2008, 01:03
Salaam iedereen,
ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou heel graag een paar foto's willen verkleinen, en als ik ze dan per mail opstuur dat ze dan ook in zo'n kleine formaat verschijnen, ook bij het downloaden. Ik heb namelijk een paar foto's naar een gmail-account gestuurd (van mezelf) maar als ik klik op weergeven, komt de foto in een heel groot formaat. Wie weet hoe ik de foto kan verkleinen, en zo op die formaat behouden.
ps: ik heb het al via paint geprobeerd te bewerken, maar tevergeefs.
Alvast bedankt!
zinalady80
13-07-2008, 10:37
ik heb een foto laten scannen en die is weer te klein er is te veel wit aan de zijkant hoe vergroot ik die wil hem op me beeldscherm
khadija86
13-07-2008, 15:37
Als je die foto op als schermafbeelding wilt, kun je gewoon makkelijk met je rechtermuisknop op de foto klikken en dan 'als bureaubladachtergrond gebruiken'.
Je kan via Paint de foto bewerken, en die witte zijkanten weghalen.
Ik hoop je geholpen te hebben!
Ik wacht nog steeds op iemand die een antwoord weet op mijn vraag..
Salaam iedereen,
ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou heel graag een paar foto's willen verkleinen, en als ik ze dan per mail opstuur dat ze dan ook in zo'n kleine formaat verschijnen, ook bij het downloaden. Ik heb namelijk een paar foto's naar een gmail-account gestuurd (van mezelf) maar als ik klik op weergeven, komt de foto in een heel groot formaat. Wie weet hoe ik de foto kan verkleinen, en zo op die formaat behouden.
ps: ik heb het al via paint geprobeerd te bewerken, maar tevergeefs.
Alvast bedankt!
gewoon via Windows Verkennen de foto bekijken. daar kun je zeg maar inzoomen en uitzoomen. maar je zorgt gewoon dat je de kleinste formaat hebt en daar een printscreen van maken en in Paint plakken en opslaan als een JPG bestandje. daarna is die stukken kleiner. good luck
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.