Bekijk originele versie : Marokkaanse dames zijn?
coalitiegenoot
16-01-2004, 15:35
Na al die topics van mij krijg steeds meer gelijk over hoe jullie dames zijn, echtwaar
Eigenwijs: als iets fout is en ze kunnen het niet aan willen ze het meteen goed doen voor komen
Dom: ik had al een topic dat jullie behoren tot de domste op aarde waollah ik heb gelijk ik zweer het op alles wat ik heb en dat is nogal wat!!
Schijnheillig: zodra ze iets lezen wat gewoon reeele is en hun 100% raakt weten ze in eens van niks, mij niet gezien op deze topic!! van zo iets zou noooooooooooooooit doen
Hey ik moet gaan ik maak dit wel later af doei bitches :zwaai:
Miss_wild
16-01-2004, 15:38
oppleure je geilt zo erg op die marokkaanse meide die never kunt krijgen alleen waarschijnlijk ene gheda die meteen haar k.u.t aan jou gaf en daar heb je nog steeds trauma's aan omdat die zoooo lelijk was
jongen ga ga een leven zoeken en wees niet bang niemand van de normale marokkaanse meiden zal interresse in jou hebben dus wees niet bang
het leven ga door!!!!
Nadia001
16-01-2004, 15:40
Ja coalietiegenoot neem je boekentas anders mis je de bus nog.
En dan krijg je gelijk weer een pak slaag van je pa.... ha ha ha
Miss_wild
16-01-2004, 15:40
hopeloos en doe de groeten aan gheda,:fucyc: reageer het niet op haar af he zij kan er ook niks aan doen:stout:
Miss_wild
16-01-2004, 15:45
wrattenkoningin en verder zult gij niet komen!!!!
Origineel gepost door ouajdia101
Ga, Ga, Ga lelijke *******, je moet wel een ******* zijn als niemand van de dames jou aandacht geeft.
Weet je waarom we op die stomme topic's van jou reageren, zodat je in iedergeval een beetje aandacht krijgt in je zielige leventje!!!!!!!!!!!!!!!
:lol:
tarifasht
16-01-2004, 16:09
wouhahaha men heeft onderzoek gedaan naar marokaanse meiden. waarom zoek je zover...
neem aan de je mammie en zussies hebt...
conclusie: je antwoorden had je dicht bij huis kunnen vinden.
ik vind je wel erg comische hoor;)
het ga je goed
Smeetje_Mocro
16-01-2004, 16:11
Bitches? :eek:
Hollandi krijgt praatjes :D Herman! :D ..shut up just shut up..
Origineel gepost door coalitiegenoot
Na al die topics van mij krijg steeds meer gelijk over hoe jullie dames zijn, echtwaar
Eigenwijs: als iets fout is en ze kunnen het niet aan willen ze het meteen goed doen voor komen
Dom: ik had al een topic dat jullie behoren tot de domste op aarde waollah ik heb gelijk ik zweer het op alles wat ik heb en dat is nogal wat!!
Schijnheillig: zodra ze iets lezen wat gewoon reeele is en hun 100% raakt weten ze in eens van niks, mij niet gezien op deze topic!! van zo iets zou noooooooooooooooit doen
Hey ik moet gaan ik maak dit wel later af doei bitches :zwaai:
Wordt maar gek !
Haha...te gek voor woorden :D
LoVeLy_HaNaN
16-01-2004, 17:44
Zielig coalitiegenoot ..egt zwaar zielig..:jammer:
Shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet denk je dat ik zo'n s.letje ben?:o
coalitiegenoot
16-01-2004, 18:37
Origineel gepost door Smeetje_Mocro
Bitches? :eek:
Hollandi krijgt praatjes :D Herman! :D ..shut up just shut up..
hollandi hou je bek dicht strax zet ik je het land uit jij raar wijf :rolleyes:
coalitiegenoot
16-01-2004, 18:54
Origineel gepost door Miss_wild
wrattenkoningin en verder zult gij niet komen!!!!
als ik ooit een wrat krijg dan ben jij het :rolleyes:
LoVeLy_HaNaN
16-01-2004, 19:02
Allah Allah
Miss_wild
19-01-2004, 09:17
:lekkerpuh dan zou ik maar een bril opzetten dan weet je dat die wrat op je neus staat, ei.kel! :vingers:
:wow:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.