Bekijk originele versie : Zou je een jongen moeten geloven als hij tegen je zegt dat hij met je wil trouwen????
samiera_adam
16-01-2004, 15:20
hey allemaal!!!!!
ik wil graag jullie mening weten over de jongens die beweren, dat ze "ECHT" met je willen trouwen. En hoe zorgen (de mannen) ervoor zodat ze hun vriendin overtuigen? daar ben ik wel nieuwsgierig naar!!!!
:zwaai:
Bachelorette
16-01-2004, 15:23
Wanneer ze ook echt komen!!
praatjes vullen geen gaatjes he
Miss_wild
16-01-2004, 15:23
sorry hoor fabeltjes don't believe it until i see some papers:stout:
en wat men ook beweert hou je benen dicht
mischien spreekt ie de waarheid je weet het niet totdat die bij
je pa is geweest!!!!
geneog meiden worden belazerd dus zoals eerder al is gezegd hou je benen bij elkaar dan is er nog altijd HOOP! kiss kiss
Miss_wild
16-01-2004, 15:27
kijk naar EDDIE MURPHY 'DE RAW' DAN WEET JE GENOEG!!!
en als het niet werkt eis je de HELFT!! :stout:
samiera_adam
16-01-2004, 15:29
hahahaahahaahah die is goed!!!
en dames voor het geval jullie het nog niet weten ik spreek niet voor mezelf, ik ben al getrouwd met een lieve man, maar ik heb deze discussie geplaats, zodat er wat meer meiden wakker worden en zich niet laten bedriegen door zo'n iemand!!!!!!!!!!
samiera_adam
16-01-2004, 15:36
hey ik ga naar huis ik hoop nog veel reacties van jullie te krijgen
laterssssssssssss
wardatoen
16-01-2004, 16:30
salaam wa alaikom,
hmmm, ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt. Er zijn jongens die beweren dat ze met je willen trouwen, terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet willen en je alleen maar aan het lijntje proberen te houden (dus alleen voor tijdelijk). Maar natuurlijk heb je ook jongens die zeggen dat ze over een jaar met je willen trouwen en die belofte uiteindelijk ook echt nakomen.
De conclusie die ik voor mezelf kan trekken is dat je het zekere voor het onzekere moet nemen..........................en niet naief zijn!
As salaam wa alaikom :zwaai:
Wardatoen
samiera_adam
19-01-2004, 10:39
ewa leeft iedereen hierzo nog?
sorry dat ik niet heb gereageerd op mijn eigen discussie, maar ik heb geen internet thuis. In mijn tussenuurtjes op school, reageer ik een paar keer.
Ik heb deze discussie geplaats omdat ik het HEEL belangrijk vind voor een meisje, om GOED op haar zelf te passen totdat, je wettelijk GETROUWD bent, want er zijn ook jongens die een meisje verloven en proberen zo hun verloofde over te halen om met hem naar bed te gaan.
Een meid die houdt van haar verloofde gelofft hem, maar meestal gaan die jongens er vandoor!!!!! Ik heb dit veel in mijn familie, en geloof me het is echt GEEN pretje om geflesht te zijn door een man waarvan je houdt!!!!!!!!!!!
gewoonsoumaya
19-01-2004, 10:56
nee nee nee nee, niet doen. Als een jongen echt met je trouwen wilt, zou hij dus meteen naar je vader stapppen en dan ghelijk je hand vragen!! Dit is wat ik ervan vind. Ik ga er dus niets van geloven als ik hoor dat een jongen met me trouwen zou willen, my answer; nope....
Hij heeft gewoon het l;ef niet het te gasan vragen (aan je vader) het wordt namelijk zijn schoonvader....
Liefs, Soumaya
misstomaatje
19-01-2004, 11:03
Origineel gepost door Miss_wild
sorry hoor fabeltjes don't believe it until i see some papers:stout:
en wat men ook beweert hou je benen dicht
:hihi:
samiera_adam
19-01-2004, 11:04
you GO GIRL!!!!!!!!
Zo wil ik het graag horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dachten ALLE meiden er maar zo over, maar goed zolang we proberen om zulke meiden te inlichten, hoe minder liefdesverdriet er onstaat..........
samiera_adam
19-01-2004, 11:06
ik heb nog een vraagje welke meiden hebben hier een vriend??????????
En dames ik wil ook weten of jullie geen trouwplannen binnenkort hebben!!!!!
Nadia001
19-01-2004, 11:07
ach je weet het pas echt als de papieren in orde zijn. Hoeveel mannen hebben hun vrouwtje niet vallen terwijl ze verloofd waren???
samiera_adam
19-01-2004, 11:14
Origineel gepost door samiera_adam
hahahaahahaahah die is goed!!!
en dames voor het geval jullie het nog niet weten ik spreek niet voor mezelf, ik ben al getrouwd met een lieve man, maar ik heb deze discussie geplaats, zodat er wat meer meiden wakker worden en zich niet laten bedriegen door zo'n iemand!!!!!!!!!!
Het is al bij veel meiden gebeurd ook bij een paar familieleden van mij!!!dus daarom wil ik meiden waarschuwen voor die klootzakken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.