Bekijk originele versie : ziek melden
ROMAISA23
12-07-2008, 22:39
hallo
een vraagje:
mijn zusje heeft maar 2 weken vakantie gekregen van haar werk en ze wil graag 4 weken naar marokko en nu wil ze zich van daar uit ziekmelden maar ze weet niet wat ze moet verzinnen
hebben jullie misschien ideetjes?
groetjes
Mode_Popje
12-07-2008, 23:53
Ik had gewoon n arts 50 euro gegeven en die heeft toen n fax naar mijn werk gestuurd met er in dat ik heeeeeeeel ziek was en absoluut niet het ziekenhuis uit mocht.
En n vriendin van mij had tegen hun gezegt dat de boten van marokko naar spanje niet meer vaarden en hun geloofden haar zelfs, het jaar daarop had ze gezegt dat ze haar been had gebroken en dat ze niet kon terug rijden naar Nederland:haha:
Moslima_1234
13-07-2008, 10:30
Marokkanen doen alles voor geld:maf2:
zinalady80
13-07-2008, 10:48
dat ze een ooronsteking heeft maar gaan ze geen bewijs vragen??
lien2004
13-07-2008, 10:49
belachelijk dat ze dat wil doen
kijk jullie verpesten het nou voor de eerlijke mensen
anisaleila
13-07-2008, 11:37
belachelijk dat ze dat wil doen
kijk jullie verpesten het nou voor de eerlijke mensen
mee eens ;)
ik snap wel dat 2 weken heel kort is, maar zou niet liegen om meer vakantie te krijgen :)
succes :goedzo:
AmazighPearl_
13-07-2008, 12:22
Ik zou t gwn bespreken op werk. Ik had ook maar drie weken ipv van vier weken gekregen. Ik wilde ook eerst ziek melden maar dacht schijt, ik vraag het gewoon. Ze waardeerde dit heel erg, en zeiden ja beter dan dat je ziek zou melden, we zouden er toch niet in trappen blabla, nu heb ik gewoon vier weken gekregen.. :D
iedere ingezetene van Nederland heeft recht op 3 weken vakantie, hoe kan het dat zij maar 2 weken heeft?
beter leest ze haar CAO door en haar contract
Noura000
13-07-2008, 15:42
dat ziekmelden nadat je al om 4 weken hebt gevraagd is zoo opvallend :confused: Ik zou twee weekjes Marokko heerlijk vinden, precies goed:o
Moslima_1234
13-07-2008, 15:45
ik ken iemand belde vanuit maroc dat ie van de trap was gevallen terwijl dat niet zo was. Nog geen paar dagen later was die van trap gevallen en niet zo zacht ook. Je weet hoe die trappen van maroc zijn. Helemaal gekneusd enz. Hij had spijt dat hij had gelogen.
Juszt___Iki
13-07-2008, 16:26
hallo
een vraagje:
mijn zusje heeft maar 2 weken vakantie gekregen van haar werk en ze wil graag 4 weken naar marokko en nu wil ze zich van daar uit ziekmelden maar ze weet niet wat ze moet verzinnen
hebben jullie misschien ideetjes?
groetjes
Ik weet nog dat ze mij vorige zomer vakantie géén 6weken vakantie wouden geven. :giechel:
Nou heb ze gewoon lopen chanteren; ''Ik wil ontslag.''. Leidinggevende meteen in aanval. :giechel:
Leidinggevende: ''Hoezo?''
Ik: ''Nou me ouders gaan 6weken op vakantie, en dat kan ik hier niet krijgen. Dan houdt het op, ik moet met hun mee. & ik wil een overplaatsing naar de kassa, maar daar wordt ook al moeilijk over gedaan.''
Leidinggevende: ''Oow, maar daar kunnen we dan vast wat voor regelen.''
Ik: ''Als dat kan, supér. Zo niet, dan neem ik wel gewoon ontslag.'' :stout:
Nou geloof me, ze hebben het lekker geregeld! Zowel vakantie, als verandering van afdeling. :giechel:
Kreeg wel onbetaald verlof, maar daar lag ik niet echt wakker van. :o
playette
13-07-2008, 17:56
meid ik zou je zusje zeggen haar baan niet op het spel te zetten. twee weken is genoeg hoor. om je dan ziek te melden dat is het gewoon niet waard.
als ze echt wil moet ze daar een verklaring van de arts halen ondertekend. maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het geaccepteerd wordt door haar werkgever, die werkgever is ookniet gek. die weten heus wel dat meer mensen dat doen.
Juszt___Iki
13-07-2008, 17:59
meid ik zou je zusje zeggen haar baan niet op het spel te zetten. twee weken is genoeg hoor. om je dan ziek te melden dat is het gewoon niet waard.
als ze echt wil moet ze daar een verklaring van de arts halen ondertekend. maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het geaccepteerd wordt door haar werkgever, die werkgever is ookniet gek. die weten heus wel dat meer mensen dat doen.
2 weken genoeg? Wat als haar ouders 4 weken gaan, en zij mee moet?
playette
13-07-2008, 18:03
2 weken genoeg? Wat als haar ouders 4 weken gaan, en zij mee moet?
ligt aan de baan. als het een soort bijbaantje is dan wel maar als het serieus baan is waarin je carriere kunt maken dan niet doen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.