Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen gaan maar al te graag dronken een relatie aan!!

Pagina's : [1] 2

coalitiegenoot
16-01-2004, 14:48

De marokkaanse dames drinken vandaag de dag ook een glaasje of twee dit tot grote vreugde van de manne!! Na het dronken voeren van de marokkaanse vrouw kan je haar gouden bergen beloven zonder die na te komen :hihi: ze proosten dan met je en willen je maar al te graag bedanken op een speciale wijze!! Dit leidt tot meer dronken relaties waar marokkaanse dames liefdesverdriet aan overhouden :stout:

coalitiegenoot
16-01-2004, 14:55
Origineel gepost door Nassira0099 :eek: Nou word het hélémááááááááááál mooi met jou. Gouden bergen beloven? --> Je bedoelt de hellevuur. Ik wou er eigenlijk niet op reageren maar volgens mij doe je aan foodoo, want alles begon opeens te jeuken waarna ik MOEST reageren ! Niet geschoten is altijd mis...... :rolleyes: het is zo ze drinken toch zelf uit vrije wil en gaan op stap om versiert te worden wat nou heb ik het gedaan net als of ik tegen jou zeg hier heb je een biertjuh :rolleyes:

Followyourheart
16-01-2004, 15:02
:D I don't say a word.. p

coalitiegenoot
16-01-2004, 15:03
Origineel gepost door Followyourheart :D I don't say a word.. p jij bent ook zo dronklap peace!! :D

miss_ainzohra
16-01-2004, 15:07

volgens ben jij diegene die maar drinkt en drinkt dag na dag dronken thuis komt

Followyourheart
16-01-2004, 15:08
Origineel gepost door coalitiegenoot jij bent ook zo dronklap peace!! :D alcohol...no thanks...maar MILKSHAKES... :cool: :p (zoals in je ondertekening ;) )

coalitiegenoot
16-01-2004, 15:10
Origineel gepost door miss_ainzohra volgens ben jij diegene die maar drinkt en drinkt dag na dag dronken thuis komt geen vooroordelen jij ha, ik begin deze topic voor jou eigen best wil dat je weeet dat shit gebeurt!1 ik heb het in iedergeval gezegd :kwaad:

coalitiegenoot
16-01-2004, 15:12
Origineel gepost door Followyourheart alcohol...no thanks...maar MILKSHAKES... :cool: :p (zoals in je ondertekening ;) ) mijn shakes zijn wel puur natuur ha :D

samiera_adam
16-01-2004, 15:13
he als meiden willen zuipen dan zuipen ze toch maar lekker

miss_ainzohra
16-01-2004, 15:13
jij doet niets voor mij waar heb je het over

coalitiegenoot
16-01-2004, 15:18
Origineel gepost door samiera_adam he als meiden willen zuipen dan zuipen ze toch maar lekker weer zo naief wijf als jij erop los neukt hoef ik het niet te zien en zo kan ik een uur doorgaan :o

coalitiegenoot
16-01-2004, 15:21
Origineel gepost door miss_ainzohra jij doet niets voor mij waar heb je het over goed dan weten we meteen wie de dronklap hier is!!

bisses
16-01-2004, 16:13
Origineel gepost door coalitiegenoot De marokkaanse dames drinken vandaag de dag ook een glaasje of twee dit tot grote vreugde van de manne!! Na het dronken voeren van de marokkaanse vrouw kan je haar gouden bergen beloven zonder die na te komen :hihi: ze proosten dan met je en willen je maar al te graag bedanken op een speciale wijze!! Dit leidt tot meer dronken relaties waar marokkaanse dames liefdesverdriet aan overhouden :stout: Of marokkaanse heren met liefdesverdriet natuurlijk. Maar ja, hey, that's life? Iedereen gaat toch wel een keer keihard op zijn bek in de liefde? Ik heb ook wel eens met mijn dronken kop een paar rare dingen gedaan, maar lang niet van alle heb ik spijt!! :)

bisses
16-01-2004, 16:15
Origineel gepost door coalitiegenoot mijn shakes zijn wel puur natuur ha :D dat zijn, zeker als je zat bent, de beste! :)

bisses
16-01-2004, 16:17

Origineel gepost door coalitiegenoot weer zo naief wijf als jij erop los neukt hoef ik het niet te zien en zo kan ik een uur doorgaan :o hmmm deze snap ik dan even niet, coalitiegenoot, welk wijf? En ik neem aan dat niemand prijs stelt op jouw gezelschap tijdens het ******, dus daar heb je zeker een puntje....

Pagina's : [1] 2