Bekijk originele versie : Wat moet ik hier me?
Natascha23
16-01-2004, 13:50
Ik voel mij regelmatig bedrijgd door een groepje rond hangende Marokkanse jongens. Als ik voorbij loop kijken ze mij drijgend aan en als ik toch een kort moment oogkontact met ze krijg, roepen ze " kom eens hier hoertje want dat zijn jullie smerigge Hollandse hoeren " helaas is dan het beste om ze te negeren en snel door te lopen. Ook laggen ze er vaak bij met een blik van overmacht want wie maakt de hun wat iedereen is toch bang voor Marokanen?
Een vriend van mij werd opstraat door een geroepen Marokkanse jongens aangesproken " he kom eens hier man!! ik vraag je wat kom eens hier man!! luisternaar me!! ik wil weten hoe laat het is " ze lopen op hem af en hij kijkt maar vast op zijn klokje, maar opeens krijgt hij van een van de jonegns een schop, waarop de anderen jongens schijnbaar het iedee krijgen om om ook even lekker me te schopen. Tedens de schop en worstel partij laten de jongens weten maar 1 ding te willen, zij willen dat hij zijn horloge afgeeft, met de reden dat de Marokanse jongens dan het iedee hebben dat zij hebben gewonen.
Een groot deel van de Marokkanen in Nederland spreekt niet of nauwelijk de taal, vinden het moeilijk of zijn niet gemotiveerd om de taal op school te leren, de kennis van de leefregels in Nederland, zoals geld zaken, sparen en onderhoud, zijn dan ook moeilijk voor deze mensen te begrijpen. Hun kinderen komen daarom opschool niet goed me en gaan zich misdragen opstraat en als je daar wat van zecht, hoe goed je het ook bedoeld, is er maar 1 antwoordt
" je discrimineer!!! "
babyvanbelisma
16-01-2004, 13:57
Volgens mij hou jij de boel voor de gek..........:jammer:
Natascha23
16-01-2004, 14:07
Hoe zo jij denkt zeker dat dit niet waar is !!!
Uit welk hol moet jij nog kruipen !!!
zinne_dinne_nr1
16-01-2004, 14:14
Als ik jou was zou ik voortaan eerst controllespelling uit laten voeren voordat je een tekst plaatst. En dan zeggen dat Marokkanen slecht Nederlands spreken. Opzouten!
babyvanbelisma
16-01-2004, 14:19
Origineel gepost door zinne_dinne_nr1
Als ik jou was zou ik voortaan eerst controllespelling uit laten voeren voordat je een tekst plaatst. En dan zeggen dat Marokkanen slecht Nederlands spreken. Opzouten!
Volgens mij is dit echt geen nederlands meisje hor maar een provoceur van extreemrechts.nl
so wat kan toch of niet? tazz gaan ze haar hier lopen afkraken.
Origineel gepost door Natascha23
Ik voel mij regelmatig bedrijgd door een groepje rond hangende Marokkanse jongens. Als ik voorbij loop kijken ze mij drijgend aan en als ik toch een kort moment oogkontact met ze krijg, roepen ze " kom eens hier hoertje want dat zijn jullie smerigge Hollandse hoeren " helaas is dan het beste om ze te negeren en snel door te lopen. Ook laggen ze er vaak bij met een blik van overmacht want wie maakt de hun wat iedereen is toch bang voor Marokanen?
Een vriend van mij werd opstraat door een geroepen Marokkanse jongens aangesproken " he kom eens hier man!! ik vraag je wat kom eens hier man!! luisternaar me!! ik wil weten hoe laat het is " ze lopen op hem af en hij kijkt maar vast op zijn klokje, maar opeens krijgt hij van een van de jonegns een schop, waarop de anderen jongens schijnbaar het iedee krijgen om om ook even lekker me te schopen. Tedens de schop en worstel partij laten de jongens weten maar 1 ding te willen, zij willen dat hij zijn horloge afgeeft, met de reden dat de Marokanse jongens dan het iedee hebben dat zij hebben gewonen.
Een groot deel van de Marokkanen in Nederland spreekt niet of nauwelijk de taal, vinden het moeilijk of zijn niet gemotiveerd om de taal op school te leren, de kennis van de leefregels in Nederland, zoals geld zaken, sparen en onderhoud, zijn dan ook moeilijk voor deze mensen te begrijpen. Hun kinderen komen daarom opschool niet goed me en gaan zich misdragen opstraat en als je daar wat van zecht, hoe goed je het ook bedoeld, is er maar 1 antwoordt
" je discrimineer!!! "
Jij met je uitspraken grootste deel van de Marokkanen spreekt nauwelijks de taal???????????????
Meisje als ik dit zo moet lezen en me nog moet gaan verdedigen dan denk ik lekker voor je!! Ik ben het spuugzat met mensen zoals jij!
Ik ben ook een keer zo lastiggevallen door een groep Nederlanders omdat ik alleen liep en zij in de meerderheid waren.
En dit is wel bij meerdere allochtonen gebeurd. Wat moeten we nu als allochtonen zeggen die Nederlanders zijn gekke mensen??
Begonnen ze
een beetje tof liepen te doen met hey stomme turk. Ze zagen alleen niet dat me 5 andere neven om de hoek waren die eraan kwamen omda ze ergens bij een winkel waren blijven staan en ik was doorgelopen.
Ohooo wat heb ik toen gelachen toen zij erbij stonden.
Toen vroeg ik nog wat zei je nou tegen een van die Nederlanders?? :D
Natascha23
16-01-2004, 14:42
Oke dus al mijn voorordelen over Marokkanen zijn dus waar!
Het zijn onbehulzame wezens, Ik vraag juist wat ik hier aan moet doen of moet ik ook maar met mijn verhaal naar de media stappen i.p.v. de Marokkanen om een advies/weerwordt vragen.
Mijn Nederlands schrift is misschien niet zo goed maar ik begrijp wel mijn eigen maatschappij en spreek de taal goed A.B.N.
Graag iemand die begrijpt wat ik bedoel en een normaal antwoordt kan geven!
babyvanbelisma
16-01-2004, 14:44
Meisje, (als je dat tenminste bent) ik heb een oplossing voor je: loop gewoon langs die groepjes en reageer niet! Dan ben je gelijk klaar.....
Enne, fijn dat je zelf al toegeeft dat het VOOROORDELEN zijn, die je over marokkanen hebt...:rolleyes:
Natascha23
16-01-2004, 14:47
Oke bedankt maar je gaat nu toch niet ontkenen dat Marokkanse jongens opeens van die liefjes zijn, wat denk je dat die jongens de hele dag op straat doen?
Oke dus al mijn voorordelen over Marokkanen zijn dus waar!
Het zijn onbehulzame wezens, Ik vraag juist wat ik hier aan moet doen of moet ik ook maar met mijn verhaal naar de media stappen i.p.v. de Marokkanen om een advies/weerwordt vragen.
Mijn Nederlands schrift is misschien niet zo goed maar ik begrijp wel mijn eigen maatschappij en spreek de taal goed A.B.N.
Graag iemand die begrijpt wat ik bedoel en een normaal antwoordt kan geven!
Ik vind wat zulke gasten doen ook niet door de beugel kan.
En zij vertegenwoordigen mij zeker niet!
Ik heb zelf nooit een meisje lastiggevallen.
Nooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttt!!!!!!!!!!!!
Het is gewoon heel moeilijk om op iets aangekeken te worden waar je zelf niks mee te maken hebt gehad!
Ik zou die gasten gewoon aangeven of bij hun pa langs lopen en als er een moskee in de buurt is kan je vriend daar zijn beklag doen en dan gaat er zeker iemand met hem mee om zijn verhaal te kunnen doen bij die ouders.
babyvanbelisma
16-01-2004, 14:51
Oke besankt maar je gaat nu toch niet ontkenn dat Marokkanse jongens opeesn van die liefjes zijn, wat denk je dat die jongens de hele dag op straat doen
Ik keur het zeker niet goed wat ze doen, maar het zijn mannetjes van 15-16 jaar die interessant proberen te doen. Als je er geen aandacht aan schenkt is het zo voorbij.
Maar probeer gewoon ieder mens apart te beoordelen en beoordeel niet een heel volk op wat sommigen doen.
Origineel gepost door babyvanbelisma
Ik keur het zeker niet goed wat ze doen, maar het zijn mannetjes van 15-16 jaar die interessant proberen te doen. Als je er geen aandacht aan schenkt is het zo voorbij.
Maar probeer gewoon ieder mens apart te beoordelen en beoordeel niet een heel volk op wat sommigen doen.
je hebt het verhaal niet gelezen want ze hebben haar vriend geslagen en beroofd.
Natascha23
16-01-2004, 14:53
oke je kunt hier op het forum niet een Marokkaan aan wijzen en zeggen " jij bent een schuldige want gisteren hebben 3 Marokkanen mij uitgescholden en jij bent ook Marokkaans" ik kijk hier niemend voor op een maar jullie kennen je volk beter dan ik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.