Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jammer

LZN
16-01-2004, 13:22

Ik stond gisteren met een een meisje (negerin) te praten die ik van de sportschool kende en op een gegeven moment liepen twee marokkaanse meiden langs en die keken ons echt heel vies aan en even later liep er nog een groep meiden langs en die zaten echt zo te kijken oslof ze een buitenaardse wezens zagen. Ik bedoel: kom op zeg dat ik met een negerin zit te praten, wil toch niet zeggen dat ik iets met haar heb en al heb ik iets met haar, dat is dat toch mijn probleem. Kortom ik vind het jammer dat wij, marokkanen zove[COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue]el naar elkaar kijken en op elkaar letten en over elkaar roddelen..

REACTIE
16-01-2004, 13:23
jonge, misschien had je gewoon wat op je gezicht!!!

Karima_xxx
16-01-2004, 13:28
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik stond gisteren met een een meisje (negerin) te praten die ik van de sportschool kende en op een gegeven moment liepen twee marokkaanse meiden langs en die keken ons echt heel vies aan en even later liep er nog een groep meiden langs en die zaten echt zo te kijken oslof ze een buitenaardse wezens zagen. Ik bedoel: kom op zeg dat ik met een negerin zit te praten, wil toch niet zeggen dat ik iets met haar heb en al heb ik iets met haar, dat is dat toch mijn probleem. Kortom ik vind het jammer dat wij, marokkanen zove[COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue]el naar elkaar kijken en op elkaar letten en over elkaar roddelen. Hey, Zo gaat dat in de arabische gemeenschap. De mensen moeten alles weten van elkaar en gunnen elkaar niks goeds. Pas op er zijn ook wel nog uitzonderingen. Mijn mening: LEEF EN LAAT LEVEN!!! Enne, jij beslist toch zelf met wie je al dan niet omgaat. Of dit nu met een zwarte is of chinees of whatever. Het zijn allemaal mensen zoals jij en ik. Dus waarom discrimineren hé. 'k Zeg 't de MEESTEN (niet iedereen) staan niet open voor nieuwe mensen etc. Triestig, but that's the way it is. Anywayz, take care boy Niks van aantrekken zou 'k zeggen Beslama, k xxx

aicha2003
16-01-2004, 14:29
Nou en, laat ze lekker kijken en roddelen. Don't give a **** about them. :)

miss_ainzohra
16-01-2004, 14:52

misschien vond ze je wel een mooie jongen

Johanna
16-01-2004, 15:31
Origineel gepost door miss_ainzohra misschien vond ze je wel een mooie jongen :goedzo: of jaloers, waarom praat hij niet met mij. In ieder geval hebben ze weer wat te roddelen, gewoon negeren die meiden

Echie
16-01-2004, 15:52
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik stond gisteren met een een meisje (negerin) te praten die ik van de sportschool kende en op een gegeven moment liepen twee marokkaanse meiden langs en die keken ons echt heel vies aan en even later liep er nog een groep meiden langs en die zaten echt zo te kijken oslof ze een buitenaardse wezens zagen. Ik bedoel: kom op zeg dat ik met een negerin zit te praten, wil toch niet zeggen dat ik iets met haar heb en al heb ik iets met haar, dat is dat toch mijn probleem. Kortom ik vind het jammer dat wij, marokkanen zove[COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue]el naar elkaar kijken en op elkaar letten en over elkaar roddelen. ik snap wat je bedoelt, dan kijken ze je zoooo arrogant aan!! maar jah, wat kan je eraan doen? nix tog?!

Nadia001
16-01-2004, 15:55
ha ha ha

faatje007
16-01-2004, 22:28
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik stond gisteren met een een meisje (negerin) te praten die ik van de sportschool kende en op een gegeven moment liepen twee marokkaanse meiden langs en die keken ons echt heel vies aan en even later liep er nog een groep meiden langs en die zaten echt zo te kijken oslof ze een buitenaardse wezens zagen. Ik bedoel: kom op zeg dat ik met een negerin zit te praten, wil toch niet zeggen dat ik iets met haar heb en al heb ik iets met haar, dat is dat toch mijn probleem. Kortom ik vind het jammer dat wij, marokkanen zove[COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue][COLOR=skyblue]el naar elkaar kijken en op elkaar letten en over elkaar roddelen. Ik vind het wel erg dat de meiden vies keken, alsof ze een buitenaars wezen zagen, :p . Maar ja als de marokkaanse jongens een meisje zien praten tegen een 3zie, dan kijken ze niet alleen vies, maar dan beginnen ze je uit te schelden voor ****!!!!! Het is gewoon niet normaal, maar ja ik vind doe gewoon waar je zin in hebt en laat die mensen om je heen maar rodellen, ze zullen er spijt van krijgen :kwaad:

Lady_moi
16-01-2004, 22:30
Als wij me ne neger staan te praten dan kijken jullie ook vies

tatouzient
16-01-2004, 23:05
Origineel gepost door Lady_moi Als wij me ne neger staan te praten dan kijken jullie ook vies kging net hetzelfde zegge... bisous xxx

moi21
16-01-2004, 23:19
Iedereen bemoeit zich gewoon te veel met elkaar in de marokkaanse gemeenschap , of ze je nu kennen of niet, maar als ik dit zo lees is t gewoon jaloezie van die meiden dat zij niet iemand van hun eigen soort met een ander meisje willen zien, heel triest zulke meiden!

RealFaiZaatjuh
16-01-2004, 23:31
jaaah wat nouw als jij een marokaanse meisje met een neger zag lopen en gezellig sag praten wat zouw jij denken kijk die meiden wisten niej dat je alleen liep te praten met haar want je weet de mocroboys van nu allemaal loverboys dusss ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor... tis klinkt misgien hard maar het is waar

Damelza
16-01-2004, 23:47
maak je toch niet so druk..:rolleyes:

Lady_moi
17-01-2004, 00:15

JA TOCH?? Origineel gepost door tatouzient kging net hetzelfde zegge... bisous xxx