Bekijk originele versie : burger oorlog als Belgie HOOFDDOEK verbied?
killalot
16-01-2004, 12:16
Belgie is in de sas van de hoofddoek.
Het is allemaal nog niet zeker maar er zit een mogelijkheid aan te komen dat de hoofddoek openbaarlijk verbod krijgt.
Ik ben dan echt bang dat alles goed uit de hand gaat lopen. En ik weet zeker dat de moslim gemeenschap dit nooit zal accepteren. Stel je voor dat ook nederland dit verbod gaat opleggen? Nou dan hebben ze de poppen aan het dansen volgens mij!
West Europa kan toch niet zomaar de hoofddoek gaan verbieden? Christelijke nonnen dragen toch ook een hoofddoek?
Wie denkt ook dat dit een grote opstand, felle rellen of misschien zelfs wel een burger oorlog kan veroorzaken? IK WEL!!!
marokina
16-01-2004, 13:53
Van waar heb je het eigenlijk, ik heb tot nu toe nog nooit gehoord over het verbiedern van hoofddoek in het openbaar.
en als het zo is. dan heb je gelijk er zal een grooooooooooooooooooooooooooote burgeroorlog beginnen. :belgie: :belgie: :belgie:
killalot
16-01-2004, 14:12
Origineel gepost door wolfowitz
ze verbieden de hoofddoek niet, zeurpiet!
alleen niet op scholen, in Frankrijk, omdat het franse onderwijs OPENBAAR is, en SEKULIER van aard is!
een openbaarlijk verbod bestaat niet.
In het openbaar niet zeiken, betekent dat je niet op straat of tegen een boom mag plassen, zg wildplassen.
Zover zijn we met de hoofddoekjes nog lang niet, en zal ook nooit kunnen.
Jij krijgt dus nu een bekeuring voor in het openbaar zeiken!
heey eh mevrouw zeikwijf. ik zou als ik jou was maar eens goed de tv in de gaten houden. en niet zo snel je mondje opendoen voordat ik eens in je mondje kom zeiken.
Nou, een burgeroorlog? Tussen wie dan?
Het enige dat kan gebeuren als de Belgische regering die opzichtige uitingen van een particuliere aangelegenheid, het geloof verbiedt, is dat moslims vechtend met elkaar over straat rollen.
Die Belgen hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Scottie.
mokro_4_live
16-01-2004, 17:29
Wat voor een burgeroorlog. Er zou eerder een oorlog uitbreken in Frankrijk dan in Belgie, want in frankrijk wonen meer moslims(meer marokkanen en nog meer algerijnen). En als daar geen oorlog uitbreekt, dan al helemaal niet in dit kleine kikkerlandje als Nederland of Belgie.
Nederlandse of andere katholiek nonnen dragen geen hoofddoek.
Zij dragen een kap die onderdeel uitmaakt van de gehele kleding die ze dragen.
Deze kleding moet gezien worden als een uniform. Iedereen
Aan de kleur en de vorm van de kleding en de kap kan gezien worden tot welke kloosterorde de nonnen behoren.
Het lijkt erop dat sommigen gerust een oorlog willen beginnen.
BEZINT EER GE BEGINT!!!!
Doe je ogen open en kijk naar de landen waar burgeroorlog is. Wil je dat??
Er zijn ook vreedzamere manieren van demonstreren. Waarom altijd maar weer oorlog willen?! Dat zal ik nooit begrijpen.
Mister_Ferrari
16-01-2004, 17:45
De zusters die God boven alles zetten zullen op z'n hoogst lekker thuis gaan zitten en aan zelfstudie doen.
Burgeroorlog?
!5miljoen tegen 800 000 ?? Eerder gewoon uitzetting:-)
Mister_Ferrari
16-01-2004, 18:54
1.000.000 vastberaden tegen '15.000.000' naieve broekschijters :hihi:
Missprive
16-01-2004, 18:55
tjah :rolleyes:
Origineel gepost door an3sdej
Burgeroorlog?
!5miljoen tegen 800 000 ?? Eerder gewoon uitzetting:-)
Dat zou jij heel graag willen zien hé?
Ik zal geen 'nee' zeggen, en niet gaan smeken om te blijven als men weg wil:-)
Origineel gepost door an3sdej
Ik zal geen 'nee' zeggen, en niet gaan smeken om te blijven als men weg wil:-)
Dat bedoelde jij niet in je post, je had het over uitzetting, dat is naar mijn idee onvrijwillig...onmogelijk trouwens.
so keep dreaming... :rolleyes:
Nou, die Ferrari van die jongen begint steeds meer op een hamerhaai te lijken.
Burgeroorlog? Maar die Marokkaanse mensen en die Turkse mensen ook zijn juist naar ons gekomen omdat wij geen traditie hebben met burgeroorlog. Dat kennen wij sinds de godsdiensttwisten in de 14- en 15 eeuw niet meer.
Die mensen zijn uit hun lang weggegaan omdat daar de hele dag een burgeroorlog kan uitbreken.
Als Belgen gaan vechten doen ze dat tegen Nederlanders, zoals het hoort. En als Marokkanen toch een oorlogje willen beginnen, dan doen ze dat maar elders.
"De Eerste Doeken Oorlog", of "Het Grote Ooglapstrijden" ....
Scottie, stof.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.