Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Murat zat 2 uur in een tram halte

spoorloos_1
16-01-2004, 11:44

Murat D., de 16-jarige Hagenaar die verdacht wordt van het doodschieten van adjunct-directeur Hans van Wieren van het Terra College, heeft direct na de schietpartij zijn toevlucht gezocht in een tramhokje vlakbij de school. Hij zou daar zeker twee uur hebben doorgebracht

hassouna
16-01-2004, 12:30
no one is perfect. die jongen heeft zeker spijt van gekrijgen. het wordt hem te veel, maar is geen oplossing ik ben benieuwd of de media so veel aandacht geeft in de toekomst als een allochtoon wordt vermoord.

rnaj
16-01-2004, 12:33
Origineel gepost door hassouna no one is perfect. die jongen heeft zeker spijt van gekrijgen. het wordt hem te veel, maar is geen oplossing ik ben benieuwd of de media so veel aandacht geeft in de toekomst als een allochtoon wordt vermoord. Wel als ie leraar is, niet als ie de opvolger van Sam Klepper is... Het is niet etnisch, stelletje loosers

sabbah
16-01-2004, 12:34
Persies het is zeker alleen omdat het een hollander is, en laat staan als het een marokaan was dan was het helemaal meroen geweest!!!!!

spoorloos_1
16-01-2004, 12:37

Ik denk dat dat niet waar is ik denk dat het echt om een leraar ging ongeacht de afkomst.

Followyourheart
16-01-2004, 15:16
Het gaat om de leraar niet om de afkomst dom zooitje bekrompen Mokro's :p Als het een Turkse of Marokkaanse of wat dan ook voor leraar was geweest was het ook op de tv en alles gekomen. Je moet niet gelijk met alles denken dat er word gediscrimineerd daar schiet je zelf niks mee op. Anders weer lekker spullen pakken en naar Marokko emigreren. Niet persoonlijk opvatten, ben zelf ook Marokkaanse, en zo is hoe ik erover denk.

AlHoceima_Leila
16-01-2004, 16:17
Sommige hier in den haag vinden het echt stoer als het blijkt dat ze hem kennen. Zo hoorde ik sinds dinsdag , jah man ik voetbalde met hem , hij woont naast me , we speelde altijd samen enz. het is toch niet stoer als je die moordenaar kent ? en spoorloos > het is geen aanval op jouw hoor , ik wou alleen even me hart uitte

rasika24
16-01-2004, 17:03
Jongens en meisjes. Waar zijn we allen mee bezig ik schrik elke keer weer als ik een reactie lees. Dat jullie deze moord goed vinden verschrikkelijk. Murat had niet het recht en dat heeft niemand om een ander te vermoorden want dat heeft hij nu gedaan en dat jullie zeggen dat het goed is en dat het de schuld van de leraar is daar kan ik het niet eens mee zijn. Het had een van jullie vaders kunnen zijn die man heeft ook kinderen en een famillie die om hem geeft en die hem zal missen. Waar gaan we heen onze ouders die hebben het voor ons hier opgebouwd en wij zijn het aan het neerhalen. Ik geloof mijn oren en ogen niet. Ik ben zelf van marokaans afkomst en schaam mij vaak voor een aantal personen die niet kunnen praten en toch ons die het een beetje proberen naar beneden halen met hun opmerkingen. Ik hoop dat de mensen die dit vreselijk tragische gebeurtenis goed vinden, hier heel goed over moeten nadenken.

AlHoceima_Leila
16-01-2004, 17:06
Origineel gepost door rasika24 Jongens en meisjes. Waar zijn we allen mee bezig ik schrik elke keer weer als ik een reactie lees. Dat jullie deze moord goed vinden verschrikkelijk. Murat had niet het recht en dat heeft niemand om een ander te vermoorden want dat heeft hij nu gedaan en dat jullie zeggen dat het goed is en dat het de schuld van de leraar is daar kan ik het niet eens mee zijn. Het had een van jullie vaders kunnen zijn die man heeft ook kinderen en een famillie die om hem geeft en die hem zal missen. Waar gaan we heen onze ouders die hebben het voor ons hier opgebouwd en wij zijn het aan het neerhalen. Ik geloof mijn oren en ogen niet. Ik ben zelf van marokaans afkomst en schaam mij vaak voor een aantal personen die niet kunnen praten en toch ons die het een beetje proberen naar beneden halen met hun opmerkingen. Ik hoop dat de mensen die dit vreselijk tragische gebeurtenis goed vinden, hier heel goed over moeten nadenken. Wie steunt ze dan ? Ik begrijp niet echt op wie je hier doelt

sweet_nadoria
16-01-2004, 23:21
Origineel gepost door hassouna no one is perfect. die jongen heeft zeker spijt van gekrijgen. het wordt hem te veel, maar is geen oplossing ik ben benieuwd of de media so veel aandacht geeft in de toekomst als een allochtoon wordt vermoord. Jaaaaaaaaaaah wallah iela !!! :verdomme: