Bekijk originele versie : Belgie- Parijs (busmaatschappij)
LimburgseB
11-07-2008, 18:36
Welke busmaatschapijen in belgie rijden naar parijs met de bus?
Welke busmaatschapijen in belgie rijden naar parijs met de bus?
eurolines..... je hebt een ticket vanaf 25 euro ;)
LimburgseB
11-07-2008, 21:42
eurolines..... je hebt een ticket vanaf 25 euro ;)
Zijn er ok nog andere?:o
Zijn er ok nog andere?:o
wie zoekt die vindt:D
... mensen zijn lui om maar effe te googlen......:moe:
LimburgseB
11-07-2008, 21:51
wie zoekt die vindt:D
... mensen zijn lui om maar effe te googlen......:moe:
Damn wat een vooroordeel heb jij zeg!! Eurolines had ik al via google gevonden alleen vond ik er geen enkele ander, daarom deze topic. Als je geen hulp wilt bieden dan moet je in eerste instantie niet reageren, wil je!
Toch bedankt!!!
Damn wat een vooroordeel heb jij zeg!! Eurolines had ik al via google gevonden alleen vond ik er geen enkele ander, daarom deze topic. Als je geen hulp wilt bieden dan moet je in eerste instantie niet reageren, wil je!
Toch bedankt!!!
geen dank meid, graag gedaan;) ,ik heb je in eerste instantie al hulp aangeboden met prijs inclusief en dan zaag je nog.... kan niet blijven zoeken:likje:
Je neemt de lijn tot aan grens Brussel, dan stap je over op een bus van de STIB, en in Wallonië neem je de Tec, en in Frankrijk lift je er op los... Goedkope strategie é
LimburgseB
11-07-2008, 22:23
geen dank meid, graag gedaan;) ,ik heb je in eerste instantie al hulp aangeboden met prijs inclusief en dan zaag je nog.... kan niet blijven zoeken:likje:
Heb ik dan gevraagd dat je moest zoeken? Nee, vroeg je alleen als je nog andere kende.
Maar goed
LimburgseB
11-07-2008, 22:27
Je neemt de lijn tot aan grens Brussel, dan stap je over op een bus van de STIB, en in Wallonië neem je de Tec, en in Frankrijk lift je er op los... Goedkope strategie é
ja enorm:rolleyes:
Heb ik dan gevraagd dat je moest zoeken? Nee, vroeg je alleen als je nog andere kende.
Maar goed
heb het toch gedaan en geen spijt van;)
dus hoop dat je nog de juiste busmaatschappij vindt:)
wasalaam ou alikoum,
in tijd niet :hihi:
ja enorm:rolleyes:
in tijd niet :hihi:
Zajmak ik heb geen gelijk ofwa :hihi:
Zajmak ik heb geen gelijk ofwa :hihi:
:gniffel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.