Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : man op de maan, man op mars

LZN
16-01-2004, 09:35

bush wilt in 2015 een mens op mars hebben en daarna naar nog verdere "werelden". starwars is begonnen :D ...............door zijn hoogmoed lopen we de kans om gecolobialiseerd te worden door ruimte wezentjes van buiten ons sterrenstelsel :D maar ff serieus. een paar maanden terug was er hier een discussie en ik kan het helaas niet terug vinden maar ik meen dat ik met peej een praatje had............ 2015 wilt china een man op mars zetten (toeval?) er word gespeculeerd dat het "man op de maan-project" in scene is gezet door de amerikanen............... ikke niet weet, ikke dom maar wat denken jullie? is het nodig zoveel geld te besteden aan een bemande reis naar mars terwijl kinderen in afrika dood gaan omdat ze niets te eten hebben? denken jullie dat het uberhaupt mogelijk is om (bv) een mens zolang in de ruimte te houden? vertel, vertel.

AAAbracadaver
16-01-2004, 10:04
Op zich is het een goed idee, de ruimtevaart levert ons gewoon enorme vooruigangen in de wetenschap. Of het met het huidige begrotings tekort van Amerika ook realistisch is, is een tweede. Volgens mij hebben de russen wel mensen een jaar in de ruimte gehad dus daar is wel ervaring mee.

sneakynawal
16-01-2004, 10:08
Ik weet niet wat ze er mee willen gaan bereiken....

AAAbracadaver
16-01-2004, 10:52
Origineel gepost door sneakynawal Ik weet niet wat ze er mee willen gaan bereiken.... Veel zaken bij jou thuis die jij nu als de normaalste zaak van de wereld beschouwt waren er niet geweest zonder ruimtevaart

sneakynawal
16-01-2004, 10:54

Origineel gepost door Abracadaver Veel zaken bij jou thuis die jij nu als de normaalste zaak van de wereld beschouwt waren er niet geweest zonder ruimtevaart Dat weet ik! Maar wat willen ze nu nog gaan doen dan?

hafiberber
16-01-2004, 16:06
kunnen bush blair sharon en die andere zionisten niet in zo een space shuttle naar mars en dan nooit meer terugkeren? dat zou een hele grote wetenschappelijke vooruitgang zijn die velen hier op aarde nooit zouden vergeten.

AlHoceima_Leila
16-01-2004, 16:08
Origineel gepost door hafiberber kunnen bush blair sharon en die andere zionisten niet in zo een space shuttle naar mars en dan nooit meer terugkeren? dat zou een hele grote wetenschappelijke vooruitgang zijn die velen hier op aarde nooit zouden vergeten. Je haalt de woorden uit me mond

babyvanbelisma
16-01-2004, 16:10
Ik vind inderdaad dat hier veel te veel geld mee wordt uitgegeven. Ook al is dit vooruitgang, zouden we niet eerst onze bestaande problemen op moeten lossen?