Bekijk originele versie : positie van de vrouw
SSJchabab
16-01-2004, 02:42
voor de aanrecht :)
Inscha allah zal Allah jouw leiden naar het rechte pad!
SSJchabab
16-01-2004, 14:28
Origineel gepost door Safiye
Positie van de vrouw? BOVEN de man..heehe
Jullie hebben zeker 2 verdiepingen en jullie keuken is boven :hihi:
aichatje
18-01-2004, 12:48
voel je je eenzaam jongen? zijn je ouders toevallig niet thuis? je oma wil je vast wel wat aandacht geven.
ps: ik ken een heeeeeeeeeeeeeele goede psycholoog afspraakje voor je maken?
-x- aicha
nadia_el3
18-01-2004, 13:25
Origineel gepost door SSJchabab
IK ZOU ZEGGEN: HOU JE LIEVER BEZIG MET HET BESTUDEREN VAN DE ISLAM, I.P.V. HIER DOMME ACHTERLIJKE UITSPRAKEN TE DOEN. :rolleyes:
Mocro4eva
18-01-2004, 13:56
Is er iets mis met het aanrecht dan?? :confused:
lady_khadija
18-01-2004, 14:46
Origineel gepost door Legolas
Schaam je diep a viezerik
:hihi:
SSJchabab
18-01-2004, 15:22
hahahah hoe maak je een vrouw gek
les 1: zeg tegen haar dat ze in de keuken hoort :stout:
mensen worden helemaal gek, maar ja meeste zijn ook geemancipeert.
vrouwen hebben stemrechten wat willen jullie nog meer :verdomme:
Wat een loze discussie!
Mocro4eva
18-01-2004, 16:36
Origineel gepost door Akay
Vrouwen hebben meer plichten dan rechten in de islam..., terwijl de rest van de wereld er juist voor pleit om man en vrouw op gelijke hoogte te zetten qua rechten, gaat de islamitische religie hier lijnrecht tegenin, en schendt openlijk onze grondwet, en de algemene mensenrechten...
Er is geen religie of wetgeving die vrouwvriendelijker is dan de islamitische. De positie van de vrouw is nergens beter dan binnen de Islam. Haal gelijkheid en gelijkwaardigheid niet door elkaar. Hoe goed "de rest van de wereld" het ook voor heeft met de positie en de rechten van de vrouw (zogenaamd), gelijkheid tussen de man en de vrouw zal er nooit zijn, dat is gewoon onmogelijk. Dus wordt lekker wakker en ga je gezicht wassen, misschien dat je de wereld dan wat beter kunt zien.
Wat het schenden van de grondwet en de algemene mensenrechten betreft...dat schenden "jullie" zelf elke dag opnieuw, dus zo "heilig" is het blijkbaar niet. Bovendien was de Islam en de islamitische wetgeving er al heel lang voordat de Nederlandse grondwet en de algemene mensenrechten in het leven werden geroepen, dat zegt dus al genoeg.
Voor alle duidelijkheid...ik ben niet tegen de Nederlandse grondwet of de algemene mensenrechten, maar ik ben wel tegen onzinnige uitspraken die de haat jegens de Islam alleen maar versterken.
:zwaai:
p.s Wat betreft je bovenstaande tekst over de moslimvrouw die zich moet bedekken...ik heb er gewoon geen woorden voor. Zelfs een kleuter zou zijn betoog nog beter op kunnen bouwen.
SSJchabab
18-01-2004, 19:38
wat wil je hier bij zeggen Ak 47u?
Mocro4eva
18-01-2004, 20:27
Origineel gepost door Akay
Sorry schatje, maar slapen doen we s'nachts...
Wie had het over slapen?? Ik had het over wakker worden, beter lezen. :rolleyes:
En schatje zeg je maar tegen je vriendin ofzo, jij wilt toch ook niet dat ik je hond noem. :rolleyes:
Dus alleen omdat de islam 1400 jaar oud is vind jij de dominantie, de discriminatie, het aanzetten tot haat, moord en doodslag waar deze religie zich aan schuldig maakt normaal...???
Mijn religie zet daar niet toe. Jouw hatelijke gedrag en het gedrag van mensen die zoals jou denken, zetten toe tot dergelijke misdrijven. Jullie kunnen het gewoon niet accepteren dat er veel mensen op deze wereld zijn die jullie zogenaamde "westerse vrije leven" niet als het perfecte leven zien. Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat er iets beters is, waar jullie niet aan kunnen tippen en dat is de Islam.
Vind jij het ook normaal dat jouw religie het jouw verbied met een niet-moslim te trouwen soms...???
Ja dat vind ik meer dan normaal. Kun je het niet accepteren dat er heel veel mensen zijn die voor de Islam kiezen? Kun je het niet hebben dat ik dankbaar gebruik maak van mijn grondrechten en mensenrechten? Als er iemand is die ze schendt dan ben jij dat wel samen met je soortgenoten, die hun denkwijze en leefwijze aan andere willen opdringen om zo aan zichzelf te tonen dat zij perfect zijn (NOT dus). :rolleyes:
Ik ga alle teksten die je hier verder plaatst niet eens lezen. Als ik een discussie aan ga, moet het er een van niveau zijn. :rolleyes:
SSJchabab
18-01-2004, 23:11
wat wil je hier bij zeggen Ak 47u?
jongen alles in het leven heeft een bron.
en de bron van mijn leven is de islaam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.