Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse ouders moeten hun kinderen thuis opsluiten?!

Pagina's : [1] 2

Solid
15-01-2004, 23:49

Marokkaanse ouders hebben totaal geen greep op hun kinderen. Toen die leraar dood werd geschoten, zwerven al die kinderen rond, het leek alsof ze allemaal dakloos waren en wat helemaal erg was.. allemaal wouden ze in beeld komen, natuurlijk maakte de media gebruik van... echt erg, ik schaamde me dood :( mensen als weer zoiets gebeurt, haal je zusjes en broertjes op en negeer die partijdige journalisten.. PEACE :zwaai:

maghrebgirl20
15-01-2004, 23:55
ja klopt, sommige wilden maar al te graag beeld komen, en ook wat ze zeiden............... maar je ze zijn net 14,15 en de media maakt daar inderdaad gebruike van

Followyourheart
15-01-2004, 23:58
Ja inderdaad; als mijn zusje buiten zwerft ik sleur der aan der haren mee naar binnen! Jammer dat haar vriendinnetjes dat wel mogen maar ik laat dat niet toe. ;)

Solid
16-01-2004, 00:09
is echt te erg voor woorden, hebben ze geen broers of vader of een oom?! heel Nederland ziet ze op tv man

EL_MoRo
16-01-2004, 00:12

Heel veel ouders boeit het niet eens.... Ze zijn veel te druk bezig met andere dingen waardoor ze totaal geen aandacht hebben voor hun kinderen... Vind je het gek dat al die kinderen zo doordraaien en het criminele circuit ingaan.... Het is echt een schande......Marokkaanse ouders moeten echt hun kinderen opvoeden....

maghrebgirl20
16-01-2004, 00:15
Origineel gepost door Solid is echt te erg voor woorden, hebben ze geen broers of vader of een oom?! heel Nederland ziet ze op tv man mijn ouders maakten me af, als ik dat deed :rolleyes:

Solid
16-01-2004, 00:18
Origineel gepost door maghrebgirl20 mijn ouders maakten me af, als ik dat deed :rolleyes: nee, jij niet, jij bent wel een brave meid :) hoop ik

maghrebgirl20
16-01-2004, 00:22
Origineel gepost door Solid nee, jij niet, jij bent wel een brave meid :) hoop ik ja ben een :engel: volgens mij jij ook wel he

ChOcOtOfFfF
16-01-2004, 00:26
het wordt tijd dat de kinderen eens een goede islamitische opvoeding krijgen :kwaad: wat hangen die koters de hele dag buiten :confused:

maghrebgirl20
16-01-2004, 00:31
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF het wordt tijd dat de kinderen eens een goede islamitische opvoeding krijgen :kwaad: wat hangen die koters de hele dag buiten :confused: ff serieus he, ik mocht dat helemaal niet....... mn ouders wilden niet dat ik straat kind werd of ben ik nou de enige?

ChOcOtOfFfF
16-01-2004, 00:36
Origineel gepost door maghrebgirl20 ff serieus he, ik mocht dat helemaal niet....... mn ouders wilden niet dat ik straat kind werd of ben ik nou de enige? nou ik ook niet hoor...maar ja de meesten zo te zien wel:jammer: s`avonds na 8 uur liggen de Ned. kinderen te slapen en de marokkaanse/turkse kinderen zijn nog buiten :(

Solid
16-01-2004, 00:43
nou ik ook dames, niet alleen dat mijn ouders het niet goed vinden, maar ook van jezelf, als je goed bij je hoofd bent dan doe je zulke dingen gewoon niet

ChOcOtOfFfF
16-01-2004, 01:23
Origineel gepost door Solid nou ik ook dames, niet alleen dat mijn ouders het niet goed vinden, maar ook van jezelf, als je goed bij je hoofd bent dan doe je zulke dingen gewoon niet precies!

Nousria
16-01-2004, 15:37
Origineel gepost door EL_MoRo Heel veel ouders boeit het niet eens.... Ze zijn veel te druk bezig met andere dingen waardoor ze totaal geen aandacht hebben voor hun kinderen... Vind je het gek dat al die kinderen zo doordraaien en het criminele circuit ingaan.... Het is echt een schande......Marokkaanse ouders moeten echt hun kinderen opvoeden.... KLOPT ALs EEN BUS Niet alle ouders natuurlijk maar velen zijn geobesedeerd door geld, hun huis in marokko,... In plaats van hun kinderen in oog te houden, nakijken of ze hun taken maken, leren, geen herrie schoppen Nee allemaal te veel moeite en je ziet nu dus wat daar uit vloeit

Nadia001
16-01-2004, 15:43

Weet je wat ik nog het ergste vond???? Ik hoorde het nieuws op de radio toen ik naar huis reed. Ze vroegen aan een leerling hoe het was gebeurd.... Nou het Nederlands dat ik te horen kreeg was echt beneden alle peil pffffff wat was dat je hoorde gelijk dat het een allochtoon was....

Pagina's : [1] 2